2024-10-17, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manufactural-user
Hon har skrivit i en frågestund att hon inte gör det, men att hon har en vän eller något som håller koll på tråden

En ”vän” alltså. 😂
Citera
2024-10-17, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Microlabb
Tror vi det kommer en våtservett-gate efter dagens inlägg om vad hon har i sin väska?

"Fyra stycken våtservetter. Plockar alltid med mig några extra när jag är på restaurang."

Varför inte bara köpa och tipsa om de från typ ica eller apoteket istället? De kostar väl max en femtiolapp för ett storpack. Vem fan sätter i system att sno med sig extra från restauranger

Hon måste väl spara in på våtservetter för att kunna köpa mattor för 23 papp?
Citera
2024-10-17, 18:08
Medlem
plommonstups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bataclan
Hon måste väl spara in på våtservetter för att kunna köpa mattor för 23 papp?

Den kommentaren kommer numera att stå som förklaring efter "touché" i alla ordböcker. JAG DÖR.
Citera
2024-10-18, 09:44
Medlem
Va konstigt att hon köper en fin lyxig tårta från Vetekatten till sin son som fyller 3. Trodde hon vägrade anstränga sig och tycker att torra äckliga dammsugare räcker. Där ser man!
Citera
2024-10-18, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Va konstigt att hon köper en fin lyxig tårta från Vetekatten till sin son som fyller 3. Trodde hon vägrade anstränga sig och tycker att torra äckliga dammsugare räcker. Där ser man!

Det var ju bara en tårtbit. Inte en hel tårta. Men du glömde kritisera att hon inte bakat den själv. Det hade ju i och för sig varit väldigt roligt för tråden om sonen fått dammsugare till födelsedagsfika
Citera
2024-10-18, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bataclan
En ”vän” alltså. 😂

God poäng! I svaga stunder går hon kanske in och hon läser. Men hoppas inte egentligen. Jag skulle annars tro att en del från FB spiller över i kommentarsfältet.
Citera
2024-10-18, 13:54
Medlem
Citat:
Hon har skrivit i en frågestund att hon inte gör det, men att hon har en vän eller något som håller koll på tråden

Ofta får jag känslan av att hon direkt skriver till eller för Flashback🤭 Hon läser och planerar hur svaret ska skrivas på bloggen för att senare återkomma hit och kolla av reaktionerna. Det är så extremt uppenbart att en 5-åring kan lista ut det.
Citera
2024-10-18, 16:45
Medlem
Citat:
God poäng! I svaga stunder går hon kanske in och hon läser. Men hoppas inte egentligen. Jag skulle annars tro att en del från FB spiller över i kommentarsfältet.

Nej hade jag varit hon så hade jag noga undvikit såväl Flashback som kommentarsfält. Jag blir utmattad bara av att syssla med ”mediebevakning” och kan knappt ens föreställa mig hur jag skulle må om jag var själva ämnet. Ett fett bankkonto kanske tröstar lite förvisso.

Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Ofta får jag känslan av att hon direkt skriver till eller för Flashback🤭 Hon läser och planerar hur svaret ska skrivas på bloggen för att senare återkomma hit och kolla av reaktionerna. Det är så extremt uppenbart att en 5-åring kan lista ut det.

Ja det är väldigt uppenbart. Dagens inlägg var ett bra exempel på det.
Citera
2024-10-18, 20:45
Medlem
Citat:
Det var ju bara en tårtbit. Inte en hel tårta. Men du glömde kritisera att hon inte bakat den själv. Det hade ju i och för sig varit väldigt roligt för tråden om sonen fått dammsugare till födelsedagsfika

Klart en 3-åring inte äter en hel tårta! Har aldrig bakat tårta till mina barn.
Citera
2024-10-22, 14:55
Medlem
Intressant val att NU skicka ut vinylen till olika influencers och inte i samband med släppet. Det betyder ju att detta är en lösning i efterhand att bli av med plattorna, det var inte en del i marknadsföringsplanen för Sandra var övertygad om att de skulle sälja slut på preorder och enbart via reklamen för den i hennes egna kanaler.

Om de hade gjort såhär från början kunde det varit en bra insats för att hypa upp skivan inför ett kommande släpp.

Undra vad hennes nästa projekt blir?
Citera
2024-10-22, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intig
Intressant val att NU skicka ut vinylen till olika influencers och inte i samband med släppet. Det betyder ju att detta är en lösning i efterhand att bli av med plattorna, det var inte en del i marknadsföringsplanen för Sandra var övertygad om att de skulle sälja slut på preorder och enbart via reklamen för den i hennes egna kanaler.

Om de hade gjort såhär från början kunde det varit en bra insats för att hypa upp skivan inför ett kommande släpp.

Undra vad hennes nästa projekt blir?

hon skriver väl på någon pjäs ... (hjälp)
Citera
2024-10-22, 16:59
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intig

Oj, ja det känns lite desperat. Det verkar inte finnas något stopp på hur många man kan lägga i kundkorgen hos Bengans heller, finns nog gott om dem i lager. Vore roligt att veta hur många hon faktiskt sålt, är det under 20 stycken tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in