Just det med dammsugarna så har det också skrivits om på bloggbevaknings blogg samt tagits upp i poddar. Så det blev en större sak av det eftersom "kritiken" inte stannade i hennes eget kommentarsfält eller här i tråden om henne. Det var många som uppfattade henne som en objussig och snål person mot sina vänner. Det tror jag hon retar sig på.
Citat:
Hon har inga filter som förstorar läppar, snatchar käklinjen osv så på det sättet ser hon ut som sig själv även irl. Men som någon tjugoåring ser hon inte ut, tro mig. Har faktiskt sett henne irl på nära håll i några olika sammanhang och då såg hon ut som den ålder hon var, dvs 36-39 (var hon då). Och nu vid 40 har hon sedan ett bra tag tillbaka förlorat ansiktsvolym, blivit knotigare och fått en del rynkor främst vid ögonen. Det syns på bilder som inte är lika tillrättalagda eller retuscherade.
Och för min del tycker jag det är bra. Hade älskat om hon vågade gå i bräschen och åldras naturligt i en tid då folk slår knut på sig själva i sina försök att se ut som tonåringar livet ut. Jag kommer från en kultur som hyllar naturlig skönhet i alla åldrar och mycket därför tycker jag att det är ledsamt hur hon flyr in i filtrenas värld.
Förmodar att hon kommer göra en blinkning åt detta på bloggen framöver. En annan sak jag hade gjort om jag var hon är att inte läsa om mig själv på Flashback, för sinnesfridens skull. Det verkar vara en ständig källa till ilska och trotsighet hos henne. Det här med dammsugarna har ju till exempel visat sig vara en särskilt god karamell att suga på riktigt länge.
Och för min del tycker jag det är bra. Hade älskat om hon vågade gå i bräschen och åldras naturligt i en tid då folk slår knut på sig själva i sina försök att se ut som tonåringar livet ut. Jag kommer från en kultur som hyllar naturlig skönhet i alla åldrar och mycket därför tycker jag att det är ledsamt hur hon flyr in i filtrenas värld.
Förmodar att hon kommer göra en blinkning åt detta på bloggen framöver. En annan sak jag hade gjort om jag var hon är att inte läsa om mig själv på Flashback, för sinnesfridens skull. Det verkar vara en ständig källa till ilska och trotsighet hos henne. Det här med dammsugarna har ju till exempel visat sig vara en särskilt god karamell att suga på riktigt länge.