Citat:
Håller helt med, det finns ingen utredning.
Man får ju inte veta nånting och när det väl börjar hända nåt, så ska dom avsluta "utredningen" när dom inte får nån respons på sitt skrikande om "WHO ARE YOU!?" och "SHOW YOURSELF!!".
Jag tänkte även på en sak i det senaste avsnittet, Pierre började vid flera tillfällen att beskriva vem/vilka han kände av men han blev direkt tystad.
Varför ens ha med ett medium?
När J&J först inte tänkte vara med så hade jag en förhoppning om att det skulle bli ett bra avsnitt, men såklart åkte dom till slottet.
När Jocke började tjatade om att han har barn hemma osv så skulle han väl isf ha tänkt på det tidigare.
Om han får/har fått med sig något hem, så får han skylla sig själv som han håller på att provocera för att sen skita på sig när det händer nåt.
Man får ju inte veta nånting och när det väl börjar hända nåt, så ska dom avsluta "utredningen" när dom inte får nån respons på sitt skrikande om "WHO ARE YOU!?" och "SHOW YOURSELF!!".
Jag tänkte även på en sak i det senaste avsnittet, Pierre började vid flera tillfällen att beskriva vem/vilka han kände av men han blev direkt tystad.
Varför ens ha med ett medium?
När J&J först inte tänkte vara med så hade jag en förhoppning om att det skulle bli ett bra avsnitt, men såklart åkte dom till slottet.
När Jocke började tjatade om att han har barn hemma osv så skulle han väl isf ha tänkt på det tidigare.
Om han får/har fått med sig något hem, så får han skylla sig själv som han håller på att provocera för att sen skita på sig när det händer nåt.
Ja det är bara patetiskt. Om inte Pierre hade varit med hade jag inte sett på skiten. För jag undrar hur han tar det, att bli helt överkörd när han ska börja göra sitt jobb och sin del i det hela? Han var lite kritisk, i avsnitt två tror jag det var. Men han gav bra info om vad som kan hända om man ger sig i in i det här med demoner och negativa andar utan kunskap om det (i avsnitt tre).
Jag har mött människor som inte förstått vad de håller på med och som fått in en demon i sig och som plågas av det. Undrar om inte Jocke fick det i sista avsnittet som visats, i 3:an? Och han och Jonna har ju fått med sig dessa negativiteter hem, helt säkert. Men de bor väl inte ihop längre? Hela atmosfären kan bli superjobbig i hemmet av att ha sånt omkring sig.