2024-10-17, 22:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
På den senaste TT- videon Frida lagt ut för 6 timmar sedan är N långt ifrån nykter. Vilket, ursäkta J...a Trams.

Har jag missförstått något. N som aldrig dricker och eller aldrig blir berusad???🫣🙄🤔

När ska denna människa Sluta Ljuga i syfte att försöka rättfärdiga sina tillkortakommanden....???

Tyvärr N. Ingen går på dina floskler
längre.

"TeamChiaraforever"
Nä ,det är rätt hårda kommentarer just nu mott henne . Då folk börja se igenom henne med all rätt .
Du kan inte hålla på att ljuga och förtala folk utan att det får konsekvenser!!!
2024-10-17, 22:42
Medlem
Citat:
På den senaste TT- videon Frida lagt ut för 6 timmar sedan är N långt ifrån nykter. Vilket, ursäkta J...a Trams.

Har jag missförstått något. N som aldrig dricker och eller aldrig blir berusad???🫣🙄🤔

När ska denna människa Sluta Ljuga i syfte att försöka rättfärdiga sina tillkortakommanden....???

Tyvärr N. Ingen går på dina floskler
längre.

"TeamChiaraforever"

Tack alla som återberättar🫶✌️
Håller med flesta av er, har bara inte orkat skriva eller ens svara.

Kollade nu på Fridas tiktok så annorlunda N ser ut utan filter och ja de var onyktra. Läste du kommentarerna på tiktok? Blir mest förbannad och hur det försvarar N och förtalar A.

Värsta förtalet inne på Fridas tiktok
(Vet inte om jag får citera det här?)

Hon låter det stå kvar 🤮 är det verkligen ok? Inte första gången man läser den skiten i kommentarerna och de låter det stå kvar. Trodde Frida var bättre än så Men kritik mot dem tas bort illa kvickt.

Det är detta karaktärsmord av A som jag har så svårt för. Har så svårt att se att han från ingenstans skulle bli denna våldsamma människa de vill få honom till. Så fort han försöker förklara så reser dom ragg och "tystar" honom. Plötsligt kommer nya bevis upp. Så planerat att man spyr

Kommentaren på youtube är minst lika tröttsamt hur de försvarar deras beteende. (någon Emma verkar helt besatt 😳 ) Bara så sjukt alltihop.

Kollade kort stund orkade inte se hela, såg början och slutet. De ljuger och säger emot sig själv hela tiden. De säger på slutet att man inte ska döma varandra utan förstå att man är olika. Så vad kallar de det som det gjort och gör mot A om inte vara dömande?!?
J la någon syrlig kommentar om att A's "kärleksspråk" var att N betalade eller något liknande, ska komma från henne största fame och golddiggern näst efter N?! Kunde knappt fokusera. Detta måste få ett slut snart.

En del hyllar J, jag anser att det är på grund av henne som N är som hon är. Det är J som eldar på och försvarar N's beteende.

P.S förstår att vissa blir provocerade när N jämför sig med Klara. Hon är allt annat än lik henne. Klara tänker på sin dotter först. Hon tar med sig henne på dom flesta resor. Att N har mage att säga att hon tar med Chiara överallt (lovar om det stämde då hade hon fotat det som "bevis)

#teamChiarasRättigheter🙏
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-10-17 kl. 23:40.
2024-10-18, 06:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted

Kollade nu på Fridas tiktok så annorlunda N ser ut utan filter och ja de var onyktra. Läste du kommentarerna på tiktok? Blir mest förbannad och hur det försvarar N och förtalar A.

Hon låter det stå kvar 🤮 är det verkligen ok? Inte första gången man läser den skiten i kommentarerna och de låter det stå kvar. Trodde Frida var bättre än så Men kritik mot dem tas bort illa kvickt.

Det är detta karaktärsmord av A som jag har så svårt för. Har så svårt att se att han från ingenstans skulle bli denna våldsamma människa de vill få honom till. Så fort han försöker förklara så reser dom ragg och "tystar" honom. Plötsligt kommer nya bevis upp. Så planerat att man spyr

Kommentaren på youtube är minst lika tröttsamt hur de försvarar deras beteende. (någon Emma verkar helt besatt 😳 ) Bara så sjukt alltihop.

Kollade kort stund orkade inte se hela, såg början och slutet. De ljuger och säger emot sig själv hela tiden. De säger på slutet att man inte ska döma varandra utan förstå att man är olika. Så vad kallar de det som det gjort och gör mot A om inte vara dömande?!?
J la någon syrlig kommentar om att A's "kärleksspråk" var att N betalade eller något liknande, ska komma från henne största fame och golddiggern näst efter N?! Kunde knappt fokusera. Detta måste få ett slut snart.

En del hyllar J, jag anser att det är på grund av henne som N är som hon är. Det är J som eldar på och försvarar N's beteende.

P.S förstår att vissa blir provocerade när N jämför sig med Klara. Hon är allt annat än lik henne. Klara tänker på sin dotter först. Hon tar med sig henne på dom flesta resor. Att N har mage att säga att hon tar med Chiara överallt (lovar om det stämde då hade hon fotat det som "bevis)

#teamChiarasRättigheter🙏
Det är så tragiskt och ledsamt alltihopa ! Blir mest förbannad hur en människa gång på gång kan sitta och ljuga helt öppet
Att hon tar med chiara på sina resor nej det har du inte gjort mer 1 gång men då var hela fam med inte så att hon reste ensam

Och sitta och säga att man aldrig dricker och lägga ut video nummer 2 nu där det syns hur onykter N är
Fattar inte människan att vi ser igenom henne , låter hårt men hoppas det slår emot henne själv en dag .

Och jag håller med hade högre tankar om Frida men det är som Lisa s & wilma sa I LI tjejerna vågar inte säga emot Nicci och så kanske det är nu med .
Med tanke på hur Frida går i försvarställning direkt om man skriver något negativt mot N

Och jag förstår faktiskt inte heller hur hon kan låta en sån kommentar ligga kvar ang A målar upp han till något monster som han ej är
Skulle gå sönder om nån skrev så om mitt ex som är pappa till 2 av mina barn även om vi hade gått i från varandra som ovänner .

Detta gör att hennes fans på 14 år och dreglande män fortsätter att hota & trakassera A
Vilket N tycks tycka är helt okej så sjukt
Säger som alltid detta är långt I från över ,detta är bara början tyvärr

#teamchiara alla dar I veckan #💕🙏👍
Senast redigerad av Millan75 2024-10-18 kl. 06:53.
2024-10-18, 09:31
Medlem
Jag hittar de inte på N sociala medier nu men hade för mig de va ett foto på henne och C på ett flygplan när de skulle åka till Norge och hon skrev hennes första flygresa , märkligt då hon påstår hon tagit med henne innan på hennes så kallade "jobbresor " vilket också talar emot att när hon varit iväg har ju hennes mamma lagt upp på C...
2024-10-18, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Såld
Slutpris 1 750 000:-

Det var lite det.

Denna info. tillhör tråden "Gräddrumpan olycksbarnet" om jag får gissa. 🙄
2024-10-18, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Får de mycket hat kommentarer efter senaste podden eller är de raderade?

Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Ja , det är så sjukt att det är på det viset aldrig att socialen sett mellan fingrarna på detta .

Dom rensar upp bra , bara posetiv feedback kvar så löjligt lika så inne på TT rensas det för fullt just nu

Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Nä ,det är rätt hårda kommentarer just nu mott henne . Då folk börja se igenom henne med all rätt .
Du kan inte hålla på att ljuga och förtala folk utan att det får konsekvenser!!!

Citat:

#teamChiarasRättigheter🙏

Tack alla för info. (Dig med Millan75. Försökte citera dig med men du verkar ej ha kommit med bland de ovan??).

Kollade Fridas kommentarsfält på.TT, men fann inget om A?
Kanske är det raderat?

Själv orkar jag inte längre lyssna till dessa två N& J). Beundrar er som har det tålamodet....
Ja, N ser annorlunda ut nu än tidigare??? & ser att det rensats rätt grovt bland kommentarerna på TT & YT som alltid när N & J stöter på sk "sanningar" som de inte kan ta till sig.

Precis...Det är J som har format N till den hon är, så även hennes kriminella förebild till pappa, även om kontakten där inte var optimal.

När man som i J "mamma"/"mormors"roll har behovet av att låsa sig fast vid sin dotter på det vis hon gör & hänger med på svartmålningen av A utan heder så anser jag att det är någon skruv lös någonstans där.

Fru J spinner nog även På ett extra varv var gång Socialen hamnar i deras händer och påtalar säkerligen hur fantastisk N är som mamma och att hon själv kan spelreglerna som fd. Socionom osv......vilket gör att de kammar hem noll i bevis för att C på något sätt far illa över N:s själv-valda frånvaro.

N vill inte och vägrar i princip att göra något som helst avkall på sitt tidigare singel party-liv & skulle rent krasst med facit i hand ej valt att skaffa barn då hon inte är redo för fem öre.

Att sitta i en podd och öppet jämföra sig med andra sk.Influencers (i detta fall Klara om jag förstått det rätt) talar bara för att N desperat försöker att rentvå och intala sig själv om att hon inte gör något fel som lämnar C i någon annans händer alltför ofta.

Men problemet här är att Klara inte ens är i närheten av N & jag ser det som ytterst oförskämt att sitta i en podd och jämföra sig själv med en exenplarisk mamma som Klara när N själv är Klaras raka motsats.

Riktigt Pinsamt!

//🙏❤️
Senast redigerad av Artmovie 2024-10-18 kl. 11:12.
2024-10-18, 11:40
Medlem
Citat:
Denna info. tillhör tråden "Gräddrumpan olycksbarnet" om jag får gissa. 🙄
Japp😂😂😂 insåg mitt misstag för sent
2024-10-18, 11:43
Avstängd
Citat:
Tack alla för info. (Dig med Millan75. Försökte citera dig med men du verkar ej ha kommit med bland de ovan??).

Kanske är det raderat?

Själv orkar jag inte längre lyssna till dessa två N& J). Beundrar er som har det tålamodet....
Ja, N ser annorlunda ut nu än tidigare??? & ser att det rensats rätt grovt bland kommentarerna på TT & YT som alltid när N & J stöter på sk "sanningar" som de inte kan ta till sig.

Precis...Det är J som har format N till den hon är, så även hennes kriminella förebild till pappa, även om kontakten där inte var optimal.

När man som i J "mamma"/"mormors"roll har behovet av att låsa sig fast vid sin dotter på det vis hon gör & hänger med på svartmålningen av A utan heder så anser jag att det är någon skruv lös någonstans där.

Fru J spinner nog även På ett extra varv var gång Socialen hamnar i deras händer och påtalar säkerligen hur fantastisk N är som mamma och att hon själv kan spelreglerna som fd. Socionom osv......vilket gör att de kammar hem noll i bevis för att C på något sätt far illa över N:s själv-valda frånvaro.

N vill inte och vägrar i princip att göra något som helst avkall på sitt tidigare singel party-liv & skulle rent krasst med facit i hand ej valt att skaffa barn då hon inte är redo för fem öre.

Att sitta i en podd och öppet jämföra sig med andra sk.Influencers (i detta fall Klara om jag förstått det rätt) talar bara för att N desperat försöker att rentvå och intala sig själv om att hon inte gör något fel som lämnar C i någon annans händer alltför ofta.

Men problemet här är att Klara inte ens är i närheten av N & jag ser det som ytterst oförskämt att sitta i en podd och jämföra sig själv med en exenplarisk mamma som Klara när N själv är Klaras raka motsats.

Riktigt Pinsamt!

//🙏❤️
Riktigt bra skrivet och håller med då vi tänker lika även här .
Ingen fara händer mig med ibland och i visa fall får jag citera en och en då det inte går att citera alla man tryckt på .

Tyvärr ligger kommentaren kvar är är ett svar bland kommentarerna tyvärr

Att J har en skruv lös har jag tyckt länge droppen var när hon öppet kunde sitta och berätta om denna kille i sin podd och svartmåla Andreas som inte har en chans att förklara sig
Och när han väl har försökt nått ut till allmänheten hugger dom på han direkt .

Även här ljuger N då hon påstår att hon aldrig jämför sig med andra. Men varför då dra upp om Klara för

Undra om dom 2 är så här dumma el om dom bara spelar . Något står iallafall i rätt till då man inte inser att man gått över gränsen för länge sen .

Ja tyvärr så kan nog J prata sig ur det mesta då hon föreställer ett lugn och vet precis vad som ska sägas osv . Men Undra hur många anmälningar dom kommer undan . Nån gång måste detta lysa igenom

Hoppas så att A får träffa sin dotter snart 💕

#Teamchiara # 🙏🫶
Senast redigerad av Millan75 2024-10-18 kl. 11:54.
2024-10-18, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Det är så tragiskt och ledsamt alltihopa ! Blir mest förbannad hur en människa gång på gång kan sitta och ljuga helt öppet
Att hon tar med chiara på sina resor nej det har du inte gjort mer 1 gång men då var hela fam med inte så att hon reste ensam

Och sitta och säga att man aldrig dricker och lägga ut video nummer 2 nu där det syns hur onykter N är
Fattar inte människan att vi ser igenom henne , låter hårt men hoppas det slår emot henne själv en dag .

Och jag håller med hade högre tankar om Frida men det är som Lisa s & wilma sa I LI tjejerna vågar inte säga emot Nicci och så kanske det är nu med .
Med tanke på hur Frida går i försvarställning direkt om man skriver något negativt mot N

Och jag förstår faktiskt inte heller hur hon kan låta en sån kommentar ligga kvar ang A målar upp han till något monster som han ej är
Skulle gå sönder om nån skrev så om mitt ex som är pappa till 2 av mina barn även om vi hade gått i från varandra som ovänner .

Detta gör att hennes fans på 14 år och dreglande män fortsätter att hota & trakassera A
Vilket N tycks tycka är helt okej så sjukt
Säger som alltid detta är långt I från över ,detta är bara början tyvärr

#teamchiara alla dar I veckan #💕🙏👍

Citat:

Kanske är det raderat?

Riktigt Pinsamt!

//🙏❤️

Tack🫶

Jag är glad att se att allt fler och fler inser vad vi sett i månader. Hoppas verkligen att allt kommer uppdagas snart🙏

Kommentaren ligger kvar på Fridas tiktok senaste videon. Det är ett av 6 svaren under "Åker på event och lämnar ungen hemma" fanns kvar när jag kollade och den kommentaren jag reagerar starkt på. Precis som Millan säger, leder till hot och hat mot A från diverse suspekta personer som köpt N's lögner rakt av (precis som soc gjort).

Klart att soc aldrig kommer erkänna ett skit. Att de inte är objektiva märks och inte för barnets talan. En dag kommer N, J och familjen lura "fel" person och då kommer allt förhoppningsvis fram. Så sjukt när man hamnar hos fel handläggare som bestämt sig redan innan vem som är "boven" hur maktlös man är, mycket mycket obehagligt. (Vi har ju sett det hända mer än en gång på nyheter och i faktaprogram att soc har brustit i sitt jobb)

#teamChiarasRättigheter🌸⚖️✌️
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-10-18 kl. 12:23.
2024-10-18, 12:58
Medlem
Soc arbetar inte med att få fram någon ”bov”.
Dom följer heller inte varenda steg folk tar för att se om misstags begås som någon här skrev innan. Vet inte vad som är sjukast, att påstå det eller att någon går på det….

C har allt vad ett barn behöver, kärlek, omvårdnad, trygg punkt mm.
Oavsett vad andra tycker. Soc är vana att åsikter går isär men det är inget som tas hänsyn till mer än att det som påstås i orosanmälningar kontrolleras och följs upp.
2024-10-18, 15:48
Avstängd
Citat:

Kanske är det raderat?

Riktigt Pinsamt!

//🙏❤️

Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Riktigt bra skrivet och håller med då vi tänker lika även här .
Ingen fara händer mig med ibland och i visa fall får jag citera en och en då det inte går att citera alla man tryckt på .

Tyvärr ligger kommentaren kvar är är ett svar bland kommentarerna tyvärr

Att J har en skruv lös har jag tyckt länge droppen var när hon öppet kunde sitta och berätta om denna kille i sin podd och svartmåla Andreas som inte har en chans att förklara sig
Och när han väl har försökt nått ut till allmänheten hugger dom på han direkt .

Även här ljuger N då hon påstår att hon aldrig jämför sig med andra. Men varför då dra upp om Klara för

Undra om dom 2 är så här dumma el om dom bara spelar . Något står iallafall i rätt till då man inte inser att man gått över gränsen för länge sen .

Ja tyvärr så kan nog J prata sig ur det mesta då hon föreställer ett lugn och vet precis vad som ska sägas osv . Men Undra hur många anmälningar dom kommer undan . Nån gång måste detta lysa igenom

Hoppas så att A får träffa sin dotter snart 💕

#Teamchiara # 🙏🫶

Citat:
Tack🫶

Jag är glad att se att allt fler och fler inser vad vi sett i månader. Hoppas verkligen att allt kommer uppdagas snart🙏

Kommentaren ligger kvar på Fridas tiktok senaste videon. Det är ett av 6 svaren under "Åker på event och lämnar ungen hemma" fanns kvar när jag kollade och den kommentaren jag reagerar starkt på. Precis som Millan säger, leder till hot och hat mot A från diverse suspekta personer som köpt N's lögner rakt av (precis som soc gjort).

Klart att soc aldrig kommer erkänna ett skit. Att de inte är objektiva märks och inte för barnets talan. En dag kommer N, J och familjen lura "fel" person och då kommer allt förhoppningsvis fram. Så sjukt när man hamnar hos fel handläggare som bestämt sig redan innan vem som är "boven" hur maktlös man är, mycket mycket obehagligt. (Vi har ju sett det hända mer än en gång på nyheter och i faktaprogram att soc har brustit i sitt jobb)

#teamChiarasRättigheter🌸⚖️✌️
Ja det är skönt att fler fått upp ögonen !
Tragiskt att vissa personer blundar för den och påstår att vi ljuger för att provocera fram något !
Precis som du mfl säger en riktigt härskarteknik// narcissist beteende.
Förstår inte riktigt varför jag skulle ha som syfte att ljuga om min historia el om socialtjänsten ! Vet inte tror inte man får länka hit bara kolla på TT en mamma som desperat försöker få tillbaka sina barn då soc motarbetar henne på varje punkt och låter barnen vara kvar hos sin pappa som knarkar för han råka bo på rätt sida av stan och ha kontakter hon har filmat allt så ser man hur socialtjänsten arbeter i den kommun .
Inga jag skulle ha förtroende för.

Att N & J kan sitta och ljuga avsnitt efter avsnitt i deras podd är så sjukt och att man riktigt ser hur dom försöker övertyga varandra oxå .

Har aldrig varit med om en morsa som sitter öppet och hyllar Ns beteende. Som om detta är det mest naturligaste i världen att springa ute, kolla på babykameran så att hon sover !

Det fick mig och tänka går J ens in till C när Nicci springer ute . För det låter som hon tittar i denna kamera på mob så allt är ok . Då är det verkligen ännu sjukare . Kan ha missuppfattat men lyssnar man så tror jag ej det

Och sitta sen att säga att hon tar med C på sina resor är ju bara skrattretande då vi har sett något helt annat .
Och när hon reser är hon ju inte borta över dagen precis utan flera dagar priset var när hon var borta i 14 dar .

Tror inte ett skit på att alla resor är jobbresor som hon säger som denna till Danmark en riktig jäkla supa resa för henne & Frida .
Och Frida hade man högre tankar om trodde inte hon kunde sjunka till Ns nivå .
Förstår dom inte hur mkt det kan skada en annan människa med ett sånt påstående som är rena förtal mot Andreas

Nä hoppas nån får upp ögonsnart !! Och vad jag vet så har nya anmälningar kommit in efter sista poddavsnittet och TT videon
Så det kanske får fart på vissa högre upp !
Senast redigerad av Hulken52 2024-10-18 kl. 16:06.
2024-10-18, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Ja det är skönt att fler fått upp ögonen !
Tragiskt att vissa personer blundar för den och påstår att vi ljuger för att provocera fram något !
Precis som du mfl säger en riktigt härskarteknik// narcissist beteende.
Förstår inte riktigt varför jag skulle ha som syfte att ljuga om min historia el om socialtjänsten ! Vet inte tror inte man får länka hit bara kolla på TT en mamma som desperat försöker få tillbaka sina barn då soc motarbetar henne på varje punkt

Så sorgligt🥺är det något speciellt man kan söka på?
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-10-18 kl. 16:12.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in