2024-10-17, 20:17
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Nyfiken
Står bara Brämhult. Alla i den serien är från Borås…

Men det är ju en ledtråd, alla kanske är från klubben Borås Pickleball. Men gäddan heter Lennart och är från Brämhult, det gränsar ju av lite om man söker med rätt ålder mm. Vi kanske kan få fram ett efternamn via Ratsit?
Citera
2024-10-17, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Nyfiken
Jag kollade igenom alla bilder där från deras Facebook men hittade ingen. Men i Ligaspel så är det en Lennart som spelade sin sista match i mitten/slutet av juni. Men han hade bara namnet Lennart där inget mer…

Hittade en startlista på facebooksida med namnet i chatten och Sveriges vanligaste efternamn son till johan
Tävlade som senior 55+
Citera
2024-10-17, 20:23
Medlem
526s avatar
Vad tror ni det är för ålder på journalisten #494?
Jag tror att han är mellan 33-48 år och bor i Stockholms innerstad.
Vad tror ni?
Citera
2024-10-17, 20:26
Medlem
496. Jag är lite tveksam till den här uthängningen. Sara och Patrik har bägge haft tunga missbruk och det har dom berättat själva. 496 har lagt in sig på avgiftning antar jag det heter! Tycker dom åtminstone kunde ha väntat med uthängning och sett hur avgiftningen gått. Denna gädda verkar faktiskt mena allvar och ljuger inte. Jag tycker faktiskt att det hade kunnat gå att vänta en stund! Det här är ett undantag i min bok, tills vidare iallafall. Har jag fel?
Citera
2024-10-17, 20:32
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
496. Jag är lite tveksam till den här uthängningen. Sara och Patrik har bägge haft tunga missbruk och det har dom berättat själva. 496 har lagt in sig på avgiftning antar jag det heter! Tycker dom åtminstone kunde ha väntat med uthängning och sett hur avgiftningen gått. Denna gädda verkar faktiskt mena allvar och ljuger inte. Jag tycker faktiskt att det hade kunnat gå att vänta en stund! Det här är ett undantag i min bok, tills vidare iallafall. Har jag fel?

Jag håller med. Lyckas han bli drogfri så kommer han säkert inte att hålla på med att ragga barn.Den enda gädda jag känt sympati för.
Citera
2024-10-17, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Vad tror ni?
Jag känner på mig att han är 45 år. Förmodligen fyller han i början av året. Kanske i januari. I mitten av januari känns det som. Typ 17:e eller nåt sånt.
Citera
2024-10-17, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Vad tror ni?

Är inte den där dialekten gnällig åt Västerås/Örebro-hållet? Kanske någon som är bättre här än jag på detta, men någon sthlm-dialekt hör jag inte. Att han bor i innerstan håller jag dock som väldigt möjligt. Får också många feminina vibrationer från hans sätt att resonera. Just sådär låter ofta kvinnor som vägrar ha fel. Att han är smygbög kanske har något att göra med att det mentalt befinner sig en kvinna i huvudet.

Men hur blev det till slut. Klarlagt att han inte gjorde detta i journalistisk anda? Han låter otroligt övertygande i många tillfällen.
Citera
2024-10-17, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drutten66
Hittade en startlista på facebooksida med namnet i chatten och Sveriges vanligaste efternamn son till johan
Tävlade som senior 55+
Finns ingen med det namnet i spannet 65-66 år i Borås.
Citera
2024-10-17, 20:59
Medlem
auruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Är inte den där dialekten gnällig åt Västerås/Örebro-hållet? Kanske någon som är bättre här än jag på detta, men någon sthlm-dialekt hör jag inte. Att han bor i innerstan håller jag dock som väldigt möjligt. Får också många feminina vibrationer från hans sätt att resonera. Just sådär låter ofta kvinnor som vägrar ha fel. Att han är smygbög kanske har något att göra med att det mentalt befinner sig en kvinna i huvudet.

Men hur blev det till slut. Klarlagt att han inte gjorde detta i journalistisk anda? Han låter otroligt övertygande i många tillfällen.
Journalisten är inte smygbög. Han är väg.

”Han låter otroligt övertygande i många tillfällen”??! Du skämtar väl?
Citera
2024-10-17, 21:08
Medlem
pentrys avatar
Mer med Jens Ganman. Antar han fortsätter i detta då han tillhör skrået. Typ.

https://ibb.co/5Mmd2NB
https://ibb.co/5LRP4WN

https://open.substack.com/pub/jensganman/p/brev-201-stina-wollter-stjal-hud?r=2rd840&utm_medium=ios
Citera
2024-10-17, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Ja, den här gäddan kan förhoppningsvis åtgärda saker och ting innan det är för sent.
Tror att det handlar mer om missbruk än pedofili i hans fall.
Håller med. Denna kille skulle man vilja följa. Tänk vilken dokumentär det skulle kunna bli! Hans ödmjuka hållning hedrar honom. Inte ofta jag har medkänsla med gäddorna men den här förtjänar allt stöd han kan få, iom att han så bestämt tar ansvar.
Citera
2024-10-17, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Journalisten är inte smygbög. Han är väg.

”Han låter otroligt övertygande i många tillfällen”??! Du skämtar väl?

Nej, inget skämt. Varför skulle det vara ett skämt? När han drar fram inspelningsapparaten och pratar om en gemensam person, Östlund eller vad han säger, så tycker iaf jag att han har kött på benen. Sen ljuger ju också Sara en del, vilket inte gör hennes trovärdighet gott. Hon påstår ju bland annat att "journalisten" sagt att han känner Östlund, när han uppenbarligen bara säger att han känner till honom.

Så om denna person nu fiskar efter Dumpen så har han ju gjort precis som man ska för att nå dit. Han har låtsas vara en gädda och testat metoderna som Dumpen kör med. Agendan är att kritisera metoderna eftersom de leder till självmord. Inspelningsutrustning på plats. Skrev i chatten att han förstod att det var dumpen och att han faktiskt ville träffa dom. Han håller också diskussionen saklig och på en lagom nivå medan Patrik och Sara mest verkar håna honom. Just i detta fall kan jag liksom inte säga med någon säkerhet vad som egentligen har hänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in