2024-10-17, 17:21
Medlem
löls avatar
Sex drugs and rock and roll 🤘

Another one bites the dust.
RIP
Citera
2024-10-17, 17:24
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tieca
Hur kommer det sig då att det mest är män som utövar våld mot kvinnor och mördar? Använd din hjärna tack.

För att kvinnan plågar männen psykiskt. Därav blir hämnden våld. Testa använda ärthjärnan nästa gång.
Citera
2024-10-17, 17:26
Medlem
SilkyJohnsons avatar
En pundare som fick en snetäding och gjorde kaos i rummet och bestämde sen för att hoppa.
Citera
2024-10-17, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Beroende på vad som står i boken är det förmodligen hennes fel en aning i alla fall.

Ja asså om det va jag hade jag känt mig skyldig som fan men i praktiken är det svårt att skuldbelägga henne. Hennes pengarkåthet kanske man kan klaga på. Sånthär får hon väl ta med sina tjej/gay kompisar och inte släppa ut i världen. Boksumeringen är ju sjukt kul - jag beställde ett ex av boken. Bandnamnet 5Forward istället för One Direction är ju toppen.

Boköversikt
Inspired by True Events

Growing up in an exclusive Tennessee neighborhood, Mallory Hunt never fit in. Chubby and brunette in a sea of blond future debutantes, she takes solace in her tight-knit family and best friend Luna. Together, the girls bond over their favorite band, 5Forward, imagining exciting, glamorous futures.

Years later, Mal is suddenly thrust into the world of high fashion modeling. She transforms herself from small town outcast to model, meeting people she's only seen in magazines ...including Oliver Smith, the handsome former member of 5Forward!

From Dubai to Paris, London to Coachella, Mallory finds herself desperately in love with the former boy-bander despite fame, attention, and personal demons that threaten them both. As their fantasy love affair goes from private intimacy to public meltdown, Mallory learns the pain and heartache when your love goes from girlhood fantasy to real life drama.
Citera
2024-10-17, 17:39
Bannlyst
Hemskt att höra!

Vila i frid! Han var verka en väldigt fin kille. Kanske baksidan med framgång som ung ?
Citera
2024-10-17, 17:43
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinamur
Ja?
Igår när inlägget skrevs, så fanns det en länk till bilderna i inlägg 74. Nu har inlägg raderats i tråden, och länken finns sedermera i inlägg 71.
Citera
2024-10-17, 17:57
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
En pundare som fick en snetäding och gjorde kaos i rummet och bestämde sen för att hoppa.
Antagligen har han sett syner och känt sig rädd. Därmed hoppet från balkongen. Inget konstigt om han drogat och varit vaken i flera dygn. Varför skulle han annars ha hoppat ut från balkongen? Om han ville ta livet av sig fanns det väl medel för det i hela hotellrummet och det skulle vara bekvämare sätt att dö.
Tycker bara att det här visar vilka vidriga konsekvenser knark har. Artister kan bete sig som idioter men ändå bli helgonförklarade när det är över.
Citera
2024-10-17, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mojkpasset
Bara en liten notering här är att Liams ex släppte sin bok i MAJ och det var då någon vän/hans team hörde av sig och sa att hon inte skulle släppa den pga hans psykiska ohälsa. Så att hon SKULLE släppa boken stämmer inte, det har redan gjorts.

Ja men precis, den hade släppts. Men maj är ju i närtid och hon blev varnad innan. Han plågades av det i 6 månader innan dethär hände. Sen så tror jag inte att enbart boken är svaret till varför han begick självmord. Det var troligen en av faktorerna men utan tex droger & alkohol hade det nog inte skett.
Citera
2024-10-17, 18:16
Medlem
Droger , alla i branschen röker-på ungefär som vi tar en öl
Citera
2024-10-17, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DamienHell
Droger , alla i branschen röker-på ungefär som vi tar en öl
Röker på ja ...

men den här filuren rökte heroin , det är något helt annat

Måste varit annat inblandat också , för du blir helt hjärndöd av heroin , han måste ha mixat hårsch med kokain och alkohol = dålig kombo
Citera
2024-10-17, 18:29
Medlem
DauXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amandda104
Ingen av dem andra medlemmarna i one direction som uttalat sig om allt som hänt?
Jag reagerade också på detta. Harrys mor har dock kommenterat.
Citat:
Ursprungligen postat av Valrossa
De kanske kommer släppa ett gemensamt uttalande? Så gjorde, om jag inte missminner mig, resterande Vänner-gänget när Matthew Perry dog.
Mycket möjligt.
Citera
2024-10-17, 18:39
Medlem
DauXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Stackars barn med 2 drogpåverkade föräldrar. Social tjänsten ta barnet ifrån dem
Källa på att Cheryl Cole tar droger, tack. Hon är annars känd för att vara motståndare till sådana. Du är medveten om att deras förhållande tog slut 2018 och att hon inte är flickvännen han var tillsammans med i Buenos Aires?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in