Citat:
Jag var in och googla faktiskt då man själv fick höra att man skulle ändra till bilbarnstol från 9 mån och uppåt i dagens babyskydd kan du sitta upp till 1 år och visa 1 1/2 år vilket jag personligen låter skumt . Då det ser ut som chiara är alldeles för stor .
Jag tänker vad händer i en krock om benen sticker ut så mkt när du sitter bakåtvänd .
Jag personligen skulle bytt till bilbarnstol för det såg inte bekvämt ut el trygg då den såg för liten ut . Bara min personliga uppfattning . Kan ha fel .
Så länge Nicci får allt serverat så kommer hon aldrig flytta då hon är för bekväm och behöver sin fritid som hon hela tiden trycker på
Därför ställer jag frågan igen varför ska barn om du aldrig är el vill vara med det utan låter andra ta hand om ditt barn .
Och jag kommer aldrig heller förstå varför man utesluter pappan i det hela när man själv är en frånvarande mamma.
Och nej N har aldrig varit själv med chiara inte ens en dag.
Man trodde äntligen då föräldrarna var i väg på spa över helgen .
Då tog hon hjälp av Elton och syrran och la själv ut att hon gyma på morgon så många reagera på och skrev en hel del kommentarer som sedan togs bort .
Jag tänker vad händer i en krock om benen sticker ut så mkt när du sitter bakåtvänd .
Jag personligen skulle bytt till bilbarnstol för det såg inte bekvämt ut el trygg då den såg för liten ut . Bara min personliga uppfattning . Kan ha fel .
Så länge Nicci får allt serverat så kommer hon aldrig flytta då hon är för bekväm och behöver sin fritid som hon hela tiden trycker på
Därför ställer jag frågan igen varför ska barn om du aldrig är el vill vara med det utan låter andra ta hand om ditt barn .
Och jag kommer aldrig heller förstå varför man utesluter pappan i det hela när man själv är en frånvarande mamma.
Och nej N har aldrig varit själv med chiara inte ens en dag.
Man trodde äntligen då föräldrarna var i väg på spa över helgen .
Då tog hon hjälp av Elton och syrran och la själv ut att hon gyma på morgon så många reagera på och skrev en hel del kommentarer som sedan togs bort .
Håller helt med dig Millan75 och övriga. Ni vet vilka ni är.❤️👌
N är det största superego jag någonsin har skådat & det förunderliga är att hennes egna mor J Inte har förmågan att förstå och se att hon klampar in på.N:s revir och ansvarsområde på tok för mycket.
Det är väl helt okej att man vill hjälpa och umgås med sitt barnbarn någon gång ibland som mormor, men att alltid vara där N är blir bara så tokigt....
J raljerar ju över att hon är utbildad Socionom vilket gör det ännu mer sjukt att man inte kan se var gränsen för vad som är normalt och ej går.
J har själv gått ut med i en story att hon inte har så jättebra koll på vad "bebis/barn" ska använda sig av i en viss ålder, att hon glömt bort mycket och det märks verkligen.
Men som du säger. Allt går att googla sig till idag så man undrar ju hur de tänker eller är det bara ren slöhet. (Gåstol är säkert i deras ögon en "bra" barnvakt där man har koll på barnet samtidigt som det inte kryper fritt omkring och upptäcker samtidigt som de pillar på allt). Egoistiskt, eftersom det kan hämma barnets utveckling och rent av göra skada.
Efter hård Kritik om gåstolen som använts för ofta och för tidigt på C och varningslänk som kopierats från nyhetsmedia skickats i kommentarsfältet på IG så ser det ut som om de nu ställt gåstolen lite åt sidan. Men ska det ens behövas??
Man får känslan av att dessa människor närmast C inte är särskilt streetsmarta varpå det sunda förnuftet aldrig uppdagas och eller träder i kraft.
Tyvärr så drabbas lilla C av detta och många gånger har man sett att lillflickan inte kännt sig fullt bekväm.
Senast redigerad av Artmovie 2024-10-17 kl. 10:38.
Senast redigerad av Artmovie 2024-10-17 kl. 10:38.