Citat:
Ursprungligen postat av
DoNotGetItTwisted
Fortsätt du med det, tycker du är modig som vågar och kämpar på🫶 Låt dig inte tystas🙏. Inte lätt för alla att uttrycka sig på rätt sätt eller formulera vad man menar. Tråden hade dött ut (vilket vissa tycks vilja) för länge sedan. Precis som du pratar vi just nu om A,C, N och hennes familj som lagt sig i. Jag är glad att du delar med dig av det du vet och sett. Ibland missar man trots att man ser och läser själv.
#teamChiarasRättigheter🌸
Godmorgon och tack detsamma ☺️☕️ Ja tyvärr har tråden tappat sitt syfte med onödigt tjafs Ja du vet vad jag menar .
Och som du säger ibland missar man saker för att man ej orka läsa pga olika anledningar då är det jättebra att andra kan återberätta det dom sett hört el vet .
Sen tror jag inte nån personligen hittar på utan man vill veta saker och ting då man själv kanske har hört något helt annat och vill ha svar på det . Så ser inget konstigt I det
Men över till Nicci ! Hur tänker man då man gång på gång väljer att resa från sitt barn .
Ingenting stämmer övrens om det hon sagt och för mig och fler blir det en ända står gåta 🤔
Hon har vid flera tillfällen gått ut med att hon vill vara en ung mamma och vet inte hur länge hon har längtat efter barn .
Men det hon har sagt stämmer verkligen inte övrens med verkligenheten.
Har man längtat så mkt efter barn så gör man allt för sitt barn man vill inte missa någonting under årets första år
Skulle aldrig falla mig in att åka I väg om jag vet att jag har Bvc kontroll som var det bästa man visste för att se att sitt barn växt gått upp i vikt och fjölt sin kurva osv .
Hon missade ju även börja krypa då var hon i väg på resa . Tänk om hon missar hennes första små steg.
Usch fy stackars chiara som har en sån frånvarande mamma. Man kan inte bara vara mamma när det passar utan du är det hela livet Undra om N ens känner sitt barn ?!
Får inte den uppfattningen iallafall man kan tex bara ta morgon rutinen då vi är fler som upptäckt att C vänder bort huvudet när N vill kramas el pussas lika så vid mormor J medans när morfar tagit upp henne kryper hon in och vill gosa det säger ganska mkt I mina ögon
Nä hoppas verkligen A el vem än som är pappan får träffa sin dotter snart
#Teamchiara #🙏👍🫶