2024-10-16, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Så patetiskt att människan själv inte kan inse hur dum hen ser ut. Jag orkar faktiskt inte 🫠
Manipulativ, narcissistiska personer tar för mkt energi
Håller med dej , somliga blundar för verkligheten tyvärr 😔 medans vi andra bara kan titta på spektaklet och än är det ej över
2024-10-16, 10:48
Medlem
Citat:
Ja för jag skrev verkligen att diabetiker inte bör få skaffa barn 😃😃😃 kan man inte inse själv hur farligt det kan bli så kanske man bör rannsaka sig själv. Det är oansvarigt att lämna ett barn med en person som har strul med sitt blodsocker & mår dåligt i kroppen.

Citat:
Så patetiskt att människan själv inte kan inse hur dum hen ser ut. Jag orkar faktiskt inte 🫠
Manipulativ, narcissistiska personer tar för mkt energi

Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Håller med dej , somliga blundar för verkligheten tyvärr 😔 medans vi andra bara kan titta på spektaklet och än är det ej över

Verkar som om mitt svar till Danielllleeeee blev borttaget. Sanningen illa hörd tydligen, inte vet jag varför?!? Inget som inte stämmer sades använde annat ord för att jag ignorerar den sortens personer. Kom ihåg i deras ögon är de felfria så ingen ide att bemöta överhuvudtaget. De vill "vinna" och kommer alltid bortförklara eller håna. Ja det är tragiskt att se spektaklet och de som hejar på vid sidan.

Ha en fin onsdag ☀️🫶✌️

#teamChiarasRättigheter🩷
2024-10-16, 10:59
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Verkar som om mitt svar till Danielllleeeee blev borttaget. Sanningen illa hörd tydligen, inte vet jag varför?!? Inget som inte stämmer sades använde annat ord för att jag ignorerar den sortens personer. Kom ihåg i deras ögon är de felfria så ingen ide att bemöta överhuvudtaget. De vill "vinna" och kommer alltid bortförklara eller håna. Ja det är tragiskt att se spektaklet och de som hejar på vid sidan.

Ha en fin onsdag ☀️🫶✌️

#teamChiarasRättigheter🩷

Verkligen tragiskt.. 🙃
Hoppas verkligen de kommer fram till ytan snart, många har ju redan börjat inse
2024-10-16, 12:26
Medlem
Citat:
Ni vet det där med att lägga ord i folks mun🤐en del av härskartekniken, eller rent av problem med läsförståelsen?🤷‍♀️
Dem ransaka sig själva?? 🤭hade inte hållt andan. Verkligen "mother of the year"🙄 om N får säga det själv som slavar för Chiaras skull (ironi, till de som inte förstår).
Benägen att hålla med att hon lär inte flytta i första taget, varför ska hon det, söndercurlad och de bejakar hennes uppblåsta ego.
Verkligen sjukt att hennes familj tycker det är normalt att vara borta så ofta från sin dotter, tror t om en resa var nästan 2 veckor. Sedan alla gånger hon gick ut i början, bodde på hotell med David. Har hon någon gång varit helt ensam med Chiara, menar inte timmar utan i flera dagar? Hade varit nyttigt för henne att tvingas växa upp. Om hon nu tycker det är så jobbigt borde hon tycka att delad vårdnad är perfekt kan man tycka. Nej hon och familjen är positiva när det gäller dem själva, alla andra är de bittra och missunsamma mot, så ser jag det. Innan någon säger att det är väl bra att mormor och co hjälper henne. Visst är det bra då och då men i så fall kan likväl farföräldrar också göra det!!!

#teamChiarasRättigheter🫶✌️🩷

Citat:
Det är sjukt skrattretande att en viss person här i tråden är väldigt duktig på att påpeka vad vi andra skriver och säger ofta att vi lägger till ord el hittar på !
Tycker man ska rannsaka sig själv först innan man ger sig på någon . Och tro att man själv är guds bästa barn

Samma person skriver gång på gång hur A inte bryr sig om sin dotter att han inte bryr sig mm
Och säger ofta att A ej är en närvarande pappa

Då vill jag ställa frågan Tycket man verkligen att N är närvarande mamma och ser till Chiaras behov .

Har aldrig varit med om en mamma så frånvarande från sitt barn som N är .
Hon har valt att bli mamma hon valde att vara själv med Chiara ingen annan endast hon
Då har hon ett ansvar 24/7 .
Man överlåter inte ansvaret till andra särskilt inte till en Mormor som har problem med sin diabetes det är så oansvarigt så det finns inte

Och det sjukaste i det hela Andreas har ej valt att vara I från sin dotter utan det har endast N sett till

Medans N själv gör ett aktivt val att vara ifrån sin dotter som är endast 10 mån gamal varför väljer man då att vara mamma medans man tar bort rätten till en pappa att träffa sin dotter som jag vet hade varit 100% mer närvarande än N

Hoppas detta får ett bra slut

# Teamchiara # 🙏🫶

Citat:
Verkligen tragiskt.. 🙃
Hoppas verkligen de kommer fram till ytan snart, många har ju redan börjat inse

Citat:
Om du löst i tråden så har många av oss ignorerat personen men de hjälper inte ändå. Får personen inte uppmärkamheten försöker hen trycka på alla knappar som finns. Tråden hade varit trevligare utan 🙃 beskyll gärna oss som faktiskt får påhopp, kolla bara tillbaka hur personen skrivit mot Millan & mig ex, det som vi berättat tar hen & använder det till en negativ del, jag har ju eips så jag är PRECIS som alla andra, jag kan skriva hur lugnt som helst men jag är galen, jag brusar upp när jag skriver. Hade samma tänk innan jag själv gick in i konversationen oxå, men det har ändrats. Pratar oftast över personen än till hen direkt för jag inte orkar med, personen kommer inte ge sig oavsett va man gör så är orimligt att tänka o skriva så & skylla på alla andra. tack o bock.

Citat:
Tycker din reaktion är lite väl hård. Exakt vad jag gjort! Svarar alla andra men inte hen.. Inte gjort mer än par gånger när jag var ny här och inte visste hur det fungerade. Däremot så adresserar hen mig oavsett (får jag till mig i notis). Kan förstå att det provocerar och att folk reagerar när de blir hånade eller ser andra bli det. Jag läser inget från det hållet eller svarar!!!!! Som du säger, ignorera är bäst. Men tycker inte folk "spelar offer" och vi är olika hur vi reagerar.
Man kan också välja att scrolla förbi "tjafs" vilket jag inte sett på ett bra tag. Så lite förvånad över din reaktion🤷‍♀️ha en fortsatt bra dag✌️
Forsätt skriva som ni gör , ni är guld värda och sanningen ska komma fram .

Inte minst för chiaras skull
2024-10-16, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
URSÄKTA! Så du tycker inte vi andra ska få säga ifrån när det varit ren & skär mobbning här inne mot några här särskilt Millan75 & Danielllleeeeee .
Ska dom bara tacka och ta emot all skit tycker du ?!
Tror inte du själv skulle varit tyst påhopp efter påhopp .
Vi har försökt ignorera personen men hen svarar ändå
El postar saker i vårt namn
Stör det dej så mkt så skrolla förbi svårare än så är det inte .
Kan dock förstå att det kan bli jobbigt
Men rikta kritiken till personen det berör istället för att kasta skit på oss
Postar saker i erat namn?? Jo tjena, skulle inte tro det.

Citera inlägg är väl däremot vad tråden går ut på oavsett om ni tror er veta något annat än det jag vet.
2024-10-16, 12:39
Medlem
Citat:
URSÄKTA! Så du tycker inte vi andra ska få säga ifrån när det varit ren & skär mobbning här inne mot några här särskilt Millan75 & Danielllleeeeee .
Ska dom bara tacka och ta emot all skit tycker du ?!
Tror inte du själv skulle varit tyst påhopp efter påhopp .
Vi har försökt ignorera personen men hen svarar ändå
El postar saker i vårt namn
Stör det dej så mkt så skrolla förbi svårare än så är det inte .
Kan dock förstå att det kan bli jobbigt
Men rikta kritiken till personen det berör istället för att kasta skit på oss

SÅHÄR: En del här tycker det jag skriver var hårt. Inte alls. Det är bara tråkigt att läsa erat tjafsande med denna människa. Och nej, ni har inte försökt ignorera vidare mycket. IGNORERA = INTE SVARA! Enkelt.
Nej, mobbing är inte okej, och det är just DÄRFÖR ingen borde svara den personen! Ge den inte utrymme. OM INGEN svarar, oavsett vad den skriver. Så blir där heller ingen diskussion. Det är många sidor jag bara scrollat förbi på grund av det och det är så uttråkande.
Jag vill ju läsa om N, A, J och lilla C och är nog inte ensam om det. Inte folks tjafsande fram och tillbaka. Försvar eller ej. För det har inte med ämnet att göra. Därför alla som tjafsar med den personen bara borde låtsas att de ej ser vad den skriver. Problem löst. Återigen.

Riktar kritik till er alla som svarar på personen, och för att ni svarar bidrar ni till mer tjafs och tråkig läsning. Så enkelt är det tyvärr.
Senast redigerad av Snacki 2024-10-16 kl. 12:42.
2024-10-16, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snacki
SÅHÄR: En del här tycker det jag skriver var hårt. Inte alls. Det är bara tråkigt att läsa erat tjafsande med denna människa. Och nej, ni har inte försökt ignorera vidare mycket. IGNORERA = INTE SVARA! Enkelt.
Nej, mobbing är inte okej, och det är just DÄRFÖR ingen borde svara den personen! Ge den inte utrymme. OM INGEN svarar, oavsett vad den skriver. Så blir där heller ingen diskussion. Det är många sidor jag bara scrollat förbi på grund av det och det är så uttråkande.
Jag vill ju läsa om N, A, J och lilla C och är nog inte ensam om det. Inte folks tjafsande fram och tillbaka. Försvar eller ej. För det har inte med ämnet att göra. Därför alla som tjafsar med den personen bara borde låtsas att de ej ser vad den skriver. Problem löst. Återigen.

Riktar kritik till er alla som svarar på personen, och för att ni svarar bidrar ni till mer tjafs och tråkig läsning. Så enkelt är det tyvärr.
Håller faktiskt med dig i vad du skriver.
Dock märker du nu att det du skriver uppfattas inte och tolkas inte av vissa på det vis du menar och vill förmedla med ditt inlägg.
Det lär bli tjafs om det också !!
2024-10-16, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snacki

Håller helt med dig. Har skrivit några gånger i tråden men läser främst och jag är också less på att lägga ner tid på att läsa saker jag absolut inte kom hit för. Så sjukt mycket OT. Det är bortom mitt förstånd att vissa här låter sig såras av vad en anonym person skriver, som inte har en aning om vilka ni är. Den här personen känner inte er - höj huvudet, slit av offerkoftan och ta det inte personligt.

Det här är Flashback, om man vill borsta varandras hår, skicka styrkekramar och ha en genomgående vänskaplig ton har man tyvärr kommit fel. Hånfulla kommentarer och pikar är faktiskt inte mot reglerna. Däremot är falsk ryktesspridning förbjudet, vilket många här gjort sig skyldiga till med tanke på alla motstridiga uppgifter som postats av personer ”med insyn”, men också en del formuleringar som får rena spekulationer att låta som sanningar.

Reglerna finns här för den som är intresserad: https://www.flashback.org/regler
2024-10-16, 16:25
Medlem
Citat:
Om du löst i tråden så har många av oss ignorerat personen men de hjälper inte ändå. Får personen inte uppmärkamheten försöker hen trycka på alla knappar som finns. Tråden hade varit trevligare utan 🙃 beskyll gärna oss som faktiskt får påhopp, kolla bara tillbaka hur personen skrivit mot Millan & mig ex, det som vi berättat tar hen & använder det till en negativ del, jag har ju eips så jag är PRECIS som alla andra, jag kan skriva hur lugnt som helst men jag är galen, jag brusar upp när jag skriver. Hade samma tänk innan jag själv gick in i konversationen oxå, men det har ändrats. Pratar oftast över personen än till hen direkt för jag inte orkar med, personen kommer inte ge sig oavsett va man gör så är orimligt att tänka o skriva så & skylla på alla andra. tack o bock.

Citat:
Forsätt skriva som ni gör , ni är guld värda och sanningen ska komma fram .

Inte minst för chiaras skull

Detsamma till dig. Tack alla som orkar, ni vet vilka ni är🫶 Ignorera är egentligen det bästa mot den sorten✌️MEN skulle man inte göra det så är det upp till var och en kan jag tycka och känna vilka gränser man har och vad man tolererar, vi är olika.

Jag läser inte "det" eller besvarar sedan ett bra tag! Jag tar inte åt mig och önskar ingen annan gjorde heller, men vem är jag som ska styra hur folk pratar och reagerar. Vi är olika. Jag ignorerar i den mån det går att undvika trots kommentarer, bryr mig inte för egen del alls.
Stör de sig på väluppfostrat hyfs och vänlighet folk så får de väl scrolla förbi.

Detta förtar inte att N är en frånvarande "ensamstående mamma". Idag var mormor och plastmorfar på rutinkontroll för Chiara, ingen mamma där inte🙄 Så vill de få A att se ut som ett egoistiskt monster, hur sjukt?!?

Gick in på Fridas tik tok (N's är så löjlig pallar inte lyssna på) de verkar fortfarande i köpenhamn. Är på någon modellvisningslunch för ett sminkmärke? Hur kan det vara viktigare än ens barn?!? Över mitt förstånd att myndigheter inte ser detta och reagerar asap.

#teamChiarasRättigheter
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-10-16 kl. 17:22.
2024-10-16, 17:33
Medlem
Citat:
Detsamma till dig. Tack alla som orkar, ni vet vilka ni är🫶 Ignorera är egentligen det bästa mot den sorten✌️MEN skulle man inte göra det så är det upp till var och en kan jag tycka och känna vilka gränser man har och vad man tolererar, vi är olika.

Jag läser inte "det" eller besvarar sedan ett bra tag! Jag tar inte åt mig och önskar ingen annan gjorde heller, men vem är jag som ska styra hur folk pratar och reagerar. Vi är olika. Jag ignorerar i den mån det går att undvika trots kommentarer, bryr mig inte för egen del alls.
Stör de sig på väluppfostrat hyfs och vänlighet folk så får de väl scrolla förbi.

Detta förtar inte att N är en frånvarande "ensamstående mamma". Idag var mormor och plastmorfar på rutinkontroll för Chiara, ingen mamma där inte🙄 Så vill de få A att se ut som ett egoistiskt monster, hur sjukt?!?

Gick in på Fridas tik tok (N's är så löjlig pallar inte lyssna på) de verkar fortfarande i köpenhamn. Är på någon modellvisningslunch för ett sminkmärke? Hur kan det vara viktigare än ens barn?!? Över mitt förstånd att myndigheter inte ser detta och reagerar asap.

#teamChiarasRättigheter
Mycket bra skrivet 🙏👍 jag är väl en av dom som sätter på sig offerkoftan misstänker jag .
Mkt lätt att sitta bakom en skärm och säga att man inte ska ta åt sig och att man får håna & pika .
Nu handla det inte bara om hån och pik för mig & Danielllleeeeee utan rena personangrepp
Bla för mitt Handikapp ( dyslexi)
Har kämpat som fan för att våga skriva öppet Bla i forum olika trådar mm att man då ska
behöva stå upp för sig själv hur man skriver el stavar tycker jag är lågt . Att vi blir kallad för diverse saker är inte ok
Har försökt ignorera men inte lätt när man får en spydig kommentar i var och vartannat inlägg ett tag.

Jag själv är här för att diskutera Om personer som varit med i LI just nu handlar denna tråd nästan om A, N och lilla C ..
Jag själv skriver i från det jag vet ser el hör och delar med mig av det .

Ja det gå över mitt förstånd hur man gång på gång väljer bort sitt barn för att åter igen göra sånt man själv tycker är roligt och tycks vara mkt viktigare än att följa upp sitt barns utveckling och finnas till för henne .
Och sen sitta och spy gala över A att han inte finns där .snacka om dubbelmoralensmorsa

# Teamchiara #🙏👍🫶
Senast redigerad av Millan75 2024-10-16 kl. 18:01.
2024-10-16, 18:03
Medlem
Citat:
Mycket bra skrivet 🙏👍 jag är väl en av dom som sätter på sig offerkoftan misstänker jag .
Mkt lätt att sitta bakom en skärm och säga att man inte ska ta åt sig och att man får håna & pika .
Nu handla det inte bara om hån och pik för mig & Danielllleeeeee utan rena personangrepp
Bla för mitt Handikapp ( dyslexi)
Har kämpat som fan för att våga skriva öppet Bla i forum olika trådar mm att man då ska
behöva stå upp för sig själv hur man skriver el stavar tycker jag är lågt . Att vi blir kallad för diverse saker är inte ok
Har försökt ignorera men inte lätt när man får en spydig kommentar i var och vartannat inlägg ett tag.

Jag själv är här för att diskutera Om personer som varit med i LI just nu handlar denna tråd nästan om A, N och lilla C ..
Jag själv skriver i från det jag vet ser el hör och delar med mig av det .

Ja det gå över mitt förstånd hur man gång på gång väljer bort sitt barn för att åter igen göra sånt man själv tycker är roligt och tycks vara mkt viktigare än att följa upp sitt barns utveckling och finnas till för henne .
Och sen sitta och spy gala över A att han inte finns där .snacka om dubbelmoralensmorsa

# Teamchiara #🙏👍🫶

Fortsätt du med det, tycker du är modig som vågar och kämpar på🫶 Låt dig inte tystas🙏. Inte lätt för alla att uttrycka sig på rätt sätt eller formulera vad man menar. Tråden hade dött ut (vilket vissa tycks vilja) för länge sedan. Precis som du pratar vi just nu om A,C, N och hennes familj som lagt sig i. Jag är glad att du delar med dig av det du vet och sett. Ibland missar man trots att man ser och läser själv.

#teamChiarasRättigheter🌸
2024-10-16, 18:07
Medlem
Citat:

#teamChiarasRättigheter

❤️👌Klockrent skrivet!

Ja, det verkar vara viktigare med Nyxcosmetics årliga halloweenpartykarusell i Köpenhamn, mima framför hotellspegeln om deras killar med röd flagg & mot kvällningen åtnjuta med dreglande mungipor över halvnakna Nyx-killar i baren istället för att ägna den värdefulla tiden till sin egen dotter.
Helt sjuka prioriteringar om man frågar mig.
Jag hade gått sönder om jag var tvungen att lämna bort mitt/mina barn så mycket som N gjort.

N liv verkar mest kretsa kring det egna jagets bekräftelsebegär, utseende, pengar, prylar, party och ragg.
Sedan lagar man en och annan måltid till mamma J som tack för hjälpen och för att det ska se lite bra ut utåt sett.
Resten är och förblir sekundärt.....

Den stora förloraren blir återigen en liten C som sitter & undrar var hennes mamma är.....då "mammas" säng ännu en gång är tom när hon vaknar.

💔💔😥
Senast redigerad av Artmovie 2024-10-16 kl. 19:01.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in