2024-10-17, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
Han heter Kylian Mbappé.

Han ligger med någon han bara råkar träffa på en kväll ute på stan
Kvinnan.
Citera
2024-10-17, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Advokaten till Mbappé har totalt underminerat sig själv då hon påstod att Mbappé inte haft något obevakat umgänge. Kanske inte stjälper honom men det hjälper i alla fall inte. Då kommer de troligtvis finna DNA från Mbappé på hennes kläder, i alla fall. Men, om de nu SMSat efter samlaget varför vänta två dagar med att anmäla? Det pratas om att det kan vara en annan kvinna? Mystiken tätnar...
Instämmer. Han/de verkar ju ha åkt hit främst för sex.
Kanske hade spelarna nån form av orgie med kvinnor som kommit till hotellet?
Eller så kanske fotbollsstjärnor nuförtiden har sex med sina respektive dejter på ett och samma hotellrum för att slippa åka dit för våldtäkt.
Senast redigerad av SthlmHolmes 2024-10-17 kl. 13:04.
Citera
2024-10-17, 13:05
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Förutom att de blir ihågkomna som våldtäktsmän som Ronaldo.
Jo, visst, men du får hålla med om att våldtäktsanklagelserna bara är en liten parantes i Ronaldos legacy. Snubben fortsatte att vinna ballon d'ors, få stora kontrakt och reklamsamarbeten, och han har fortfarande 300 miljoner fanboys som skiter fullständigt i det där. Du och jag vet om att han är ett svin, men det är knappast något som påverkat hans vardag. Historien kommer förmodligen upprepa sig med Mbappe - om några dagar är det som att inget har hänt.
Citera
2024-10-17, 13:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Men är du helt blåst eller?
Vad fan tror du han ska säga till media?

"NEJ MEN hon påstod att jag våldtog henne och sedan har vi tjafsat över SMS"?

Förstår du alls hur många stora sponsorer han har bakom sig? Minsta lilla misstag och de ryker.

Är du blåst som inte förstår att Mbappe gått i en fälla..Från början till slut..
Citera
2024-10-17, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Hon ville antagligen bli hans lyxhustru (alltså fortsätta träffa honom och senare gifta sig med honom för att slippa jobba) något som Mbappé inte är intresserad av. Därav anmälan samt att den kom nästan 2 dagar efter.

Kan bara hålla med. Säkert snackat med sina vänner hur hon skulle sätta dit honom.
Citera
2024-10-17, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TenBagger69
Är du blåst som inte förstår att Mbappe gått i en fälla..Från början till slut..

Ja, han har gått i en fälla.
Men du kan väl för fan inte lita på det han läcker till media just nu?

Först skriver han "FAKE NEWS", sedan att han aldrig var ensam, sedan visar det sig att han haft sex med henne.

Här har du BO och vad hon tycker om män: https://www.youtube.com/watch?v=lTRTwkMN6ts

"Jag hatar inte män men jag tycker inte de är så märkvärdiga, du kan hitta de överallt och jag gillar att köra över de."

Här har ni en tjej med daddy issues.

Har jag berättat att hon sysslar med onlyfans med?
Senast redigerad av BlackRockInc 2024-10-17 kl. 13:14.
Citera
2024-10-17, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Jo, visst, men du får hålla med om att våldtäktsanklagelserna bara är en liten parantes i Ronaldos legacy. Snubben fortsatte att vinna ballon d'ors, få stora kontrakt och reklamsamarbeten, och han har fortfarande 300 miljoner fanboys som skiter fullständigt i det där. Du och jag vet om att han är ett svin, men det är knappast något som påverkat hans vardag. Historien kommer förmodligen upprepa sig med Mbappe - om några dagar är det som att inget har hänt.
Precis. Det är nog mest "vanligt folk" som kommer ihåg detta. Döms han inte flyger detta förbi som en vindpust för alla inblandade i den mansdominerade fotbollsvärlden
Citera
2024-10-17, 13:17
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

Just nu påverkas nog inte Ronaldo så mycket av det men det är alltid svårt att sia om hur en kändis kommer bli ihågkommen. För några år sen var det ytterst få som förknippade Kevin Spacey med övergrepp på småpojkar men så vips är det så.
Citera
2024-10-17, 13:21
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:

Först skriver han "FAKE NEWS", sedan att han aldrig var ensam, sedan visar det sig att han haft sex med henne.

Här har du BO och vad hon tycker om män: https://www.youtube.com/watch?v=lTRTwkMN6ts

"Jag hatar inte män men jag tycker inte de är så märkvärdiga, du kan hitta de överallt och jag gillar att köra över de."

Naturligtvis så var det ett korkat jävla luder som kommer med anklagelsen om våldtäkt, Ett tips till advokaten är att visa denna film för TR så droppas detta åtal fortare än en öl på en fredag, jag hoppas att bimbo bruden straffas hårt när allt visar sej vara fejk.
Citera
2024-10-17, 13:25
Medlem
Citat:

Fake news kan vara om själva våldtäktsanklagelsen eftersom han anser att de båda var med på sexet. Och han hade antagligen sex med henne där fler (antagligen de andra spelarna) befann sig i rummet med sina dejter.
Citera
2024-10-17, 13:25
Medlem
bunnyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueDevil
Denna historia kommer sluta med att Mbappe kommer att köpa sig fri, precis som kvinnan i fråga hade som syfte i början.

Hur menar du? Det finns ingen förlikning i brottmål i Sverige. Utredningen skulle kunna fortsätta även om någon drar tillbaks vittnesmål etc.

Sannolikheten att bli dömd för våldtäkt i Sverige är extremt liten, 5% av anmälningar leder till fällande dom. Så det är det absolut inget som "ger pengar".

Det här kommer med största sannolikhet att läggas ner, för de gör de flesta anmälningar i Sverige. Inte för att kvinnor ljuger (den absoluta majoriteten av utsätts pallar inte ens att anmäla) utan för att det är extremt svårt att få upprättelse via rättssystemet vid våldtäkt.

Av de 5% av anmälningar som faktiskt blir fällande dom så ingår typ överfallsvåldtäkter utomhus där gärningsman grips på plats. Så att ni förstår ribban.
Citera
2024-10-17, 13:29
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:

Oj, en golddigger mao! Vilken överraskning? -"fittan och plånboken ska ha sitt"- !
Senast redigerad av Erik Öst 2024-10-17 kl. 13:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in