2024-10-17, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Låt mig understryka att det skall till en riktigt sjuk människa och att jag anser det osannolikt att målsägande, om det påvisas skador i underlivet, skulle påfört sig dessa självmant. Men, då vi lever i en totalt skruvad värld, så finner jag det ej omöjligt. Måste vara omöjligt att se om en kvinna blivit våldtagen och fått skador eller om hon påförts sig ev. skador med ett föremål som hon infört i vaginan. Nej, detta är inte mina perverterade önskningar och/eller fantasier, jag bara konstaterar att jag, personligen, inte tror det går att skilja dessa skador från varandra...

Jag är ej heller gynekolog, så kan inte svara på om jag har rätt, eller fel. Undrar bara vad som skulle skilja de eventuella skadorna från varandra?
Det vimlar av borderlinebrudar i Sverige idag. "Hell has seen no fury as a woman scorned".
Citera
2024-10-17, 13:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Jo, visst, men du får hålla med om att våldtäktsanklagelserna bara är en liten parantes i Ronaldos legacy. Snubben fortsatte att vinna ballon d'ors, få stora kontrakt och reklamsamarbeten, och han har fortfarande 300 miljoner fanboys som skiter fullständigt i det där. Du och jag vet om att han är ett svin, men det är knappast något som påverkat hans vardag. Historien kommer förmodligen upprepa sig med Mbappe - om några dagar är det som att inget har hänt.

Ronaldo begick förvisso ingen våldtäkt, utan det handlade om att han valde att "köpa" hennes tystnad för att inte ta risken att det skulle svärta ner hans rykte såsom mångtalet kvinnor gjort tidigare även när det varit en total avsaknad av konkreta bevis. Han hade pengar som om det växte på träd, det var helt enkelt ett smart move ifrån hans sida. Det betyder absolut inte att en våldtäkt överhuvudtaget begicks.
Citera
2024-10-17, 13:52
Medlem
Starobrnos avatar
Han Mbappe borde ju till en doktor. Finns friskare kvinnor att dejta.
Citera
2024-10-17, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Hon ville antagligen bli hans lyxhustru (alltså fortsätta träffa honom och senare gifta sig med honom för att slippa jobba) något som Mbappé inte är intresserad av. Därav anmälan samt att den kom nästan 2 dagar efter.

Han ville naturligtvis inte ha något med denna bimbo att göra då han nyktrade till. Det som nu sker är bara ett försök till hämnd som åklagaren genomskådar och lägger ner ärendet efter att båda parter hörts.
Citera
2024-10-17, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
OJ oj. Om BO är den som nämns i tråden blir man ju deprimerad. Mbappe är god för miljarder och det är den typen av kvinnor han omger sig med? Var han redlös? Man kan ju tänka sig vad som helst, våldtäkt har ägt rum, eller ett "BO" besviket på att det inte blev en fortsättning till att det är helt riggat av organiserad brottslighet för att pungslå Mbappe på pengar. Sverige har en avvikande sexuallagstiftning kontra resten av världen och det kan knäppa kvinnor och ljusskygga människor utnyttja.

Håller fullständigt med, väldigt smaklöst Av Mbappé. Skulle inte ha med den där bruden att göra på något sätt hur berusad jag än var.
Citera
2024-10-17, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Challe321
Han ville naturligtvis inte ha något med denna bimbo att göra då han nyktrade till. Det som nu sker är bara ett försök till hämnd som åklagaren genomskådar och lägger ner ärendet efter att båda parter hörts.
Nej precis så.
Vissa bimbos förstår inte att killar enbart ser på dem på ett visst sätt, vilket är självförvållat av kvinnan.

Vore intressant att få veta vad de konverserade om efteråt. Kanske därför han var förvånad. Han har antagligen avfärdat henne på någorlunda trevligt sätt, men mtp hennes personlighet så är det kanske hon som inte kunnat ta ett nej.
Citera
2024-10-17, 14:03
Medlem
Vid närmare eftertanke, om hon är BO så är det inte en chans att det var våldtäkt. I vilken värld skulle en sådan tjej tacka nej till att ligga med en världsstjärna som är god för 100-tals miljoner? Hon ser chansen att bli världskänd "flickvän" och ett liv i lyx, flärd och kändisskap vilket är hennes högsta önskan så klart. Henne behövde han inte fråga 2 ggr om han ville.

Men han kanske avböjde? Då missar hon sin chans. Men då kan hon ju dra till med en våldtäkts- anklagelse och få miljoner ändå. Eller också var båda med på det och hon tar chansen i efterhand.
Ingen våldtäkt har ägt rum.
Citera
2024-10-17, 14:05
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Ja, han har gått i en fälla.
Men du kan väl för fan inte lita på det han läcker till media just nu?

Först skriver han "FAKE NEWS", sedan att han aldrig var ensam, sedan visar det sig att han haft sex med henne.

Här har du BO och vad hon tycker om män: https://www.youtube.com/watch?v=lTRTwkMN6ts

"Jag hatar inte män men jag tycker inte de är så märkvärdiga, du kan hitta de överallt och jag gillar att köra över de."

Här har ni en tjej med daddy issues.

Har jag berättat att hon sysslar med onlyfans med?

Är det konstaterat att det är hon som är BO, eller är det en trådsanning? Om det är hon så det hon säger i videon ytterst intressant även om det är en sorts "promotion" för PH. Säger ju att hon gillar att få "killar att tro att de skal få henne, för att sedan dissa dem", typ något liknande... Låter som en typisk golddigger som vill snärja någon via falsk våldtäktsanmälan.

Influencer, OF-konto och Paradis Hotel - hmm, låter inte alls som någon prostituerad golddigger...
Citera
2024-10-17, 14:06
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Det vimlar av borderlinebrudar i Sverige idag. "Hell has seen no fury as a woman scorned".

Precis - håller helt med...
Citera
2024-10-17, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmHolmes
Nej precis så.
Vissa bimbos förstår inte att killar enbart ser på dem på ett visst sätt, vilket är självförvållat av kvinnan.

Vore intressant att få veta vad de konverserade om efteråt. Kanske därför han var förvånad. Han har antagligen avfärdat henne på någorlunda trevligt sätt, men mtp hennes personlighet så är det kanske hon som inte kunnat ta ett nej.
Efter att Mbappe skjutit salut rakt in kanske han bad henne lämna, då intresset inte fanns för något annat än töm och glöm. BO kände sig lurad på sin plats som WAG och fick ett genomsnittligt svenskt feministiskt hormonraseri. Som tur är har vi efter 6 decennier av vansinnig feminism i olika former genomfört lagstiftning som möjliggör en hämnd.
Senast redigerad av totalattack 2024-10-17 kl. 14:11.
Citera
2024-10-17, 14:11
Medlem
detektiven789s avatar
Nu jävlar. Anna Ardin, en av Assanges anklagare, skriver en debattartikel om Mbappe och verkar insinuera att han attackeras för han har rätt åsikter = woke.

Citat:
I Mbappés fall påverkar hans ställningstaganden mot rasism och högerextremism drevet, med konspirationsteorier och tvärsäkra domar. Vi vet att makt ökar risken för övergrepp, och att inflytelserika män kommer ofta undan, men de behöver dömas för övergrepp och hejdas från maktmissbruk, allt annat borde vara irrelevant.
Jag vet av egen erfarenhet hur det är att som utsatt bli indragen i ett sexualbrottsdrev.

https://www.expressen.se/debatt/jag-vittnade-mot-assange-drevet-mot-mbappe-ar-fel/
Citera
2024-10-17, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Är det konstaterat att det är hon som är BO, eller är det en trådsanning? Om det är hon så det hon säger i videon ytterst intressant även om det är en sorts "promotion" för PH. Säger ju att hon gillar att få "killar att tro att de skal få henne, för att sedan dissa dem", typ något liknande... Låter som en typisk golddigger som vill snärja någon via falsk våldtäktsanmälan.

Influencer, OF-konto och Paradis Hotel - hmm, låter inte alls som någon prostituerad golddigger...

Hahaha jaa, solklart fall egentligen.

Vad ett OF-konto? googlat och hittar inte vad det är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in