2024-10-17, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av COYB
Och polisanmälan kom väl inte in före läkarbesöket vad jag har förstått?

Som exempel: Om jag skulle vakna upp med en stor bula i pannan efter en hård utekväll skulle inte jag dra till akuten det första jag gjorde, utan jag skulle tänka att det går nog över. Men om jag däremot fortfarande har en fruktansvärd huvudvärk efter två dygn och även fått problem med synen, då åker jag nog in och kollar upp det ändå.

Kan vara så att hon gick med på vanligt sex, han körde lite grejer över gränsen som inte hon var med på, vaknade upp dagen efter med smärtor men försökte förtränga och tänka att de går över. På lördagen kan hon inte gå på toa eller ens sitta ned och måste söka vård. Där kommer det fram vad som hänt och sjukvården anmäler.
Vi får väl se. Det ligger en gravad hund här…
Citera
2024-10-17, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matarakka
Enligt tv4 och Mbappé: sex med samtycke.
Bevisen i polisanmälan inlämnade av annan än kvinnan själv.
Hypotes: penningkåt morsa gör polisanmälan i ilska över dotterns utsvävning?

Åklagaren kommer att lägga ned fallet inom de närmaste dagarna. Hon gav ju samtycke iom att hon valde att besöka honom. Vad skulle han vilja henne om det inte handlade om sex?
Citera
2024-10-17, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matarakka
Mot det talar att det gick nära 2 dygn innan läkarbesök.
Resursfråga. de har dokumenterat och sparat det de behöver, gör pappersarbetet i ordning och gör sen anmälan. Kanske rakt av avvaktar/kollar om BO själv vill anmäla och sen gör de det?

Så vi kan ha ett fall där den som många kallar för "Golddigger" och "Lögnerska" innan de vet ett skit om fallet egentligen inte vill anmäla men att sjukvården bedömer att utifrån skadorna det är rimligt att anmäla.
Citera
2024-10-17, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Vem fan är ludret?
Han heter Kylian Mbappé.

Han ligger med någon han bara råkar träffa på en kväll ute på stan
Citera
2024-10-17, 11:35
Medlem
COYBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Challe321
Åklagaren kommer att lägga ned fallet inom de närmaste dagarna. Hon gav ju samtycke iom att hon valde att besöka honom. Vad skulle han vilja henne om det inte handlade om sex?
Tror du behöver uppdatera dig om samtycke innan du blir inburad. Bara för att man besöker någon så har man inte gett samtycke. Hon hade kunnat suga av honom men om hon säger nej när han vill stoppa in den i henne så får han inte. Eller om hon rider honom och han tar upp en dildo som han vill trycka in i hennes röv så får han inte det om hon inte vill.

De har troligen haft sex med samtycke men det utesluter inte att de även haft sex utan samtycke.
Citera
2024-10-17, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldachrihato3
D*Nice M*lin

e*

Man förstår ju att/varför Mbappé dras till transvestiter när man ser henne.
Citera
2024-10-17, 11:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
I fallet Assange försökte ju Ardin få ändrat sin anmälan i efterhand. Funkade inte.

Åklagaren tar säkert höjd för eventuella mutor och annan påverkan.

Skador i underlivet, skulle BO gjort det själv, plus evt dna bevis?

Njae, tror åklagaren kör ända in i kaklet.
I

Amber Heard hittade på vad som helst så ja det finns vissa människor som kan ljuga gränslöst för att nå sina syften.
Citera
2024-10-17, 11:53
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldachrihato3
D*Nice M*lin

e*

Hur vet du att det är hon?
Enda som framkommit är att de haft kontakt innan och möttes i stockholm?
Kan väl lika gärna vara nån annan tjej?
Citera
2024-10-17, 11:53
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
I fallet Assange försökte ju Ardin få ändrat sin anmälan i efterhand. Funkade inte.

Åklagaren tar säkert höjd för eventuella mutor och annan påverkan.

Skador i underlivet, skulle BO gjort det själv, plus evt dna bevis?

Njae, tror åklagaren kör ända in i kaklet.
I

Detta är Mbappé Vs golddigger - inte Assange Vs vänsterpatrask.

Vad har åklagaren att gå på om hon uppger att hon ljugit om det hela? Vilka skador i underlivet? (och om dessa finns, så ja - hon kan ha åsamkat sig dessa själv) Detta med skador i underlivet är en trådsanning och inget man kunnat läsa om - om det inte framkommit något nytt, vilket jag betvivlar. Samma med DNA - vi vet inget om detta heller...

Beror helt på hur saken utvecklar sig om åklagaren kör på, eller lägger ned saken...
Citera
2024-10-17, 12:03
Medlem
(Hade velat haft en egen tråd för min fråga, för den här frågan kommer troligen glömmas bort eftersom det är så många som har skrivit i den här tråden och det kommer troligen bli klart fler inlägg i denna tråd.
Jag tror min fråga kanske kan vara relevant helt klart. Den tråden som jag skapade blev bortagen eftersom det finns den här tråden.
Tråden som jag skapade:
(FB) Kan Kylian Mbappés ha missförstått den svenska lagstiftningen för sex?
)

Kan det ligga bakom att Kylian Mbappés inte har förstått hur samtycke för sex ser ut i Sverige jämfört med i Frankrike? Han bor ju ändå inte i Sverige och han var i Sverige för att han var här på besök vad jag förstått.
I Sverige krävs det ett aktivt samtycke från den andra sedan år 2018 medan Frankrike så krävs det aktivt motstånd av den andra man har sex med för att det ska bli en våldtäkt.
Kan ha ha trott att kvinnan ville ha sex med honom men det var ett missförstånd?

https://www.etc.se/inrikes/macron-bl...k-samtyckeslag
Senast redigerad av TrolletOchgrodan 2024-10-17 kl. 12:11. Anledning: Uppdatering....
Citera
2024-10-17, 12:05
Avstängd
Nu kommer uppgifter i fransk media att Real Madrid-stjärnan Kylian Mbappé hade sex med en kvinna under sina dygn i Sverige – och att han uppfattat det som att båda ville.

Killen borde kolla de svenska lagarna innan han uttalar sig nästa gång.
Låter som att det här kommer gå till rättegång ladies n gentleman.
Citera
2024-10-17, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av COYB
Tror du behöver uppdatera dig om samtycke innan du blir inburad. Bara för att man besöker någon så har man inte gett samtycke. Hon hade kunnat suga av honom men om hon säger nej när han vill stoppa in den i henne så får han inte. Eller om hon rider honom och han tar upp en dildo som han vill trycka in i hennes röv så får han inte det om hon inte vill.

De har troligen haft sex med samtycke men det utesluter inte att de även haft sex utan samtycke.

Och du tycker att Mbappe skall vara insatt i den svenska samtyckesskämtlagen? I praktiken gav hon fullt samtycke då hon valde att besöka honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in