2024-10-17, 10:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cheezy
Det är snarare tvärtom. Ni svenska kvinnor tror sig vara guds gåva till denna planet. Det är ni inte.

Ändå är det ni som sexofredar oss. Inte tvärtom.
Citera
2024-10-17, 10:32
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar
Det är klart att de kan de skillnad på en riktig våldtäkt och inte

Hur kan de se och avgöra detta, menar du?
Citera
2024-10-17, 10:42
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Skadestånd brukar vara Max 100k. Nu är åklagaren på gång. Svårt backa en process.

Dröm gärna vidare om miljoner i ersättningar etc. Kommer inte att hända, detta har hänt i Sverige. Landet där lagarna oftast är rigida.

Kapar svaret!

Jag förklarade för dig igår kväll, hur det kan gå till - varför lyssnar du inte?!

Målsägande kan ta tillbaks sitt initiala vittnesmål, eller i alla fall helt ändra på det och påstå att hon ljugit om precis allt. Vad skall då polis och åklagare gå på när man inte ens har målsägandes berättelse att stödja åtalet kring? Mången tar "gärna" ett litet straff för att sedan kunna inkassera miljoner i en uppgörelse.

Angående pengarna hon kan hösta in, förklarade även detta igår, är genom utomrättsliga uppgörelser där Mbappés stab betalar målsägande för att just ta tillbaks sitt initiala vittnesmål/anklagan. Här kan bara fantasin sätta gränser men kan lätt tänka mig allt mellan 2-15 miljoner SEK...
Citera
2024-10-17, 10:44
Medlem
Lostinliness avatar
Mbappe hade sex med samtycke.
Skriver tv4.
Citera
2024-10-17, 10:48
Medlem
Vem fan är ludret?
Citera
2024-10-17, 10:55
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinlines
Mbappe hade sex med samtycke.
Skriver tv4.
Så först sade han att det var 'fake news' och nu 'sex med samtycke'? Vad blir nästa medgivande?
Påminner om tidigare fall där fotbollsnegrer anklagats för våldtäkt, initialt nekat och sanningen så sakteliga krupit fram.
Men visst kan det vara en golddigger också, korkade golddiggers och korkade kåta rika fotbollsspelare är ju en vanlig kombo.
Citera
2024-10-17, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Så först sade han att det var 'fake news' och nu 'sex med samtycke'? Vad blir nästa medgivande?
Påminner om tidigare fall där fotbollsnegrer anklagats för våldtäkt, initialt nekat och sanningen så sakteliga krupit fram.
Men visst kan det vara en golddigger också, korkade golddiggers och korkade kåta rika fotbollsspelare är ju en vanlig kombo.
Enligt tv4 och Mbappé: sex med samtycke.
Bevisen i polisanmälan inlämnade av annan än kvinnan själv.
Hypotes: penningkåt morsa gör polisanmälan i ilska över dotterns utsvävning?
Citera
2024-10-17, 11:10
Medlem
COYBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matarakka
Enligt tv4 och Mbappé: sex med samtycke.
Bevisen i polisanmälan inlämnade av annan än kvinnan själv.
Hypotes: penningkåt morsa gör polisanmälan i ilska över dotterns utsvävning?
Troligare hypotes: Sjukvården anmäler när hon söker vård för trasigt underliv.
Senast redigerad av COYB 2024-10-17 kl. 11:13.
Citera
2024-10-17, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av COYB
Troligare hypotes. Sjukvården anmäler när hon söker vård för trasigt underliv.
Mot det talar att det gick nära 2 dygn innan läkarbesök.
Citera
2024-10-17, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Vem fan är ludret?
D*Nice M*lin

e*
Citera
2024-10-17, 11:18
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Kapar svaret!

Jag förklarade för dig igår kväll, hur det kan gå till - varför lyssnar du inte?!

Målsägande kan ta tillbaks sitt initiala vittnesmål, eller i alla fall helt ändra på det och påstå att hon ljugit om precis allt. Vad skall då polis och åklagare gå på när man inte ens har målsägandes berättelse att stödja åtalet kring? Mången tar "gärna" ett litet straff för att sedan kunna inkassera miljoner i en uppgörelse.

Angående pengarna hon kan hösta in, förklarade även detta igår, är genom utomrättsliga uppgörelser där Mbappés stab betalar målsägande för att just ta tillbaks sitt initiala vittnesmål/anklagan. Här kan bara fantasin sätta gränser men kan lätt tänka mig allt mellan 2-15 miljoner SEK...

I fallet Assange försökte ju Ardin få ändrat sin anmälan i efterhand. Funkade inte.

Åklagaren tar säkert höjd för eventuella mutor och annan påverkan.

Skador i underlivet, skulle BO gjort det själv, plus evt dna bevis?

Njae, tror åklagaren kör ända in i kaklet.
I
Citera
2024-10-17, 11:21
Medlem
COYBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matarakka
Mot det talar att det gick nära 2 dygn innan läkarbesök.
Och polisanmälan kom väl inte in före läkarbesöket vad jag har förstått?

Som exempel: Om jag skulle vakna upp med en stor bula i pannan efter en hård utekväll skulle inte jag dra till akuten det första jag gjorde, utan jag skulle tänka att det går nog över. Men om jag däremot fortfarande har en fruktansvärd huvudvärk efter två dygn och även fått problem med synen, då åker jag nog in och kollar upp det ändå.

Kan vara så att hon gick med på vanligt sex, han körde lite grejer över gränsen som inte hon var med på, vaknade upp dagen efter med smärtor men försökte förtränga och tänka att de går över. På lördagen kan hon inte gå på toa eller ens sitta ned och måste söka vård. Där kommer det fram vad som hänt och sjukvården anmäler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in