2024-10-17, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freethinker2024
Oavsett att han väl må vara en manipulativ stark psykopat som har överseende med hur andra gång på gång må försöka trycka in i skallen på honom att han har fel, så har han rätt vid två tillfällen. För det första så påstår han aldrig att han personligen känner Röstlund, att "känna till" är inte samma sak som att personligen känna (trots att Sara är påstridig). För det andra verkar det som att både Sara och Patrik är ganska empatilösa, precis som majoriteten av folk (även om deras fångster har desto lägre empati).
Du fokuserar verkligen på helt rätt saker. Stor eloge.
Citera
2024-10-17, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Vilka är de 5 värsta gäddorna? Finns det en greatest hits lista?

Vad heter gruppen på Telegram som gräver?

Jag kan börja: #102. Nylongäddan.

Han är ett perverst mörker bortom förnuft och känsla.

Sedan finns det en till som jag inte kommer på numret just nu: mannen i hotellrummet som hade köpt med sig sällskapsspel till den lilla, lilla dottern som han trodde Sara skulle ha med sig och som han skulle få våldta och tortera. Han hade kört långt, typ 70 mil, för att våldta och tortera ett litet barn. Någon som vet numret?

Och Robinson-gäddan (# 144) är så klart ett självklart val. Vilka vidrigheter som kommer ur denna samiska mun.
Citera
2024-10-17, 00:28
Medlem
Söker ett klipp där en gädda får stryk av andra just när dumpen konfronterar honom ? Ska vara en polis. Hittar inte klippet
Citera
2024-10-17, 00:31
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vickypinkie
Söker ett klipp där en gädda får stryk av andra just när dumpen konfronterar honom ? Ska vara en polis. Hittar inte klippet

Det känner jag inte till. Är du säker på detta?
Citera
2024-10-17, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Det känner jag inte till. Är du säker på detta?

Ja, en berättade att han sett klippet idag och berättade om det i detalj m. Patrik hade försökt lugna killarna och sagt att man ska prata osv och sa att killen var polis då blev killarna ännu argare och flög på han igen. Klippet var inte på dumpen utan var klippt bort där.
Citera
2024-10-17, 00:47
Medlem
Citat:
Vilka är de 5 värsta gäddorna? Finns det en greatest hits lista?

Vad heter gruppen på Telegram som gräver?

Kan tyvärr inga nummer på rak arm. Men alla som söker pedofilmamma med litet barn brukar vara mest magstarkt.

Sök på pedofilmamma så kommer en del upp:

https://dumpen.se/?s=pedofilmamma
Citera
2024-10-17, 01:45
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar

Sedan finns det en till som jag inte kommer på numret just nu: mannen i hotellrummet som hade köpt med sig sällskapsspel till den lilla, lilla dottern som han trodde Sara skulle ha med sig och som han skulle få våldta och tortera. Han hade kört långt, typ 70 mil, för att våldta och tortera ett litet barn. Någon som vet numret?

Och Robinson-gäddan (# 144) är så klart ett självklart val. Vilka vidrigheter som kommer ur denna samiska mun.

Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Kan tyvärr inga nummer på rak arm. Men alla som söker pedofilmamma med litet barn brukar vara mest magstarkt.

Sök på pedofilmamma så kommer en del upp:

https://dumpen.se/?s=pedofilmamma
Ja men det där är svårt att kolla hantera. Jag tänker på dom som är roliga att titta på. Såna som käftar emot eller ljuger. Var t.ex nån gammal snutgubbe som vevade mot Patrik
Citera
2024-10-17, 01:54
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Vad var det #494 ville prata med Dumpen om på sitt journalistiska uppdrag?
- Jag har blivit påkommen med att vara peddo, men jag vill säga att jag inte gillar det ni gör - för det tycker jag är taskigt mot peddosarna. Jävla pedofober!!

Han sa också att han kände en journalist på ETC som hetsat mot Dumpen tidigare. Där finns något att forska i för media.
Citera
2024-10-17, 02:02
Medlem
Citat:

Kan det vara. Från gällivare till Sundsvall för "familjelekar" du söker?
Inget gäddnummer vad jag vet.
Citera
2024-10-17, 02:03
Medlem
Citat:
Ja men det där är svårt att kolla hantera. Jag tänker på dom som är roliga att titta på. Såna som käftar emot eller ljuger. Var t.ex nån gammal snutgubbe som vevade mot Patrik

Vet inte riktigt om Dumpen är rätt sida att söka humor på. Även om det ändå blir humor ibland typ, Jag går här runt. Ja, ni vet alla. Men H ville också knulla ett barn.

Och jag minns den där pensionerade polisen som svingade den stackars lilla hunden. Jag hoppas att hunden klarade sig utan skador. Och jag hoppas att polispensionären drabbades desto hårdare.

Ljuger gör ju alla gäddorna. Varenda en av dem. De är dåliga, dåliga människor. Perversa människor. Vissa av dem vill knulla ihjäl 3-åringar. Tortera 3-åringar. Sätta dem i burar.

Det är inte så mycket humor i det.
Citera
2024-10-17, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Kan det vara. Från gällivare till Sundsvall för "familjelekar" du söker?
Inget gäddnummer vad jag vet.

Tack som fan! 766 km mellan Gällivare och Sundsvall. Dessutom ser han ut som Billy. Inget gäddnummer dock.

Nominerar honom ändå till en av de mest perversa på peddolistan.

Tar dock tillbaka att han ville tortera barnet - han ville leka familjelekar. Typ att 7-åringen skulle smyga sig upp och göra det skönt för honom.

Monopol var typ familjeleken i mitt barndomshem.
Citera
2024-10-17, 02:23
Medlem
526s avatar
Citat:
Vet inte riktigt om Dumpen är rätt sida att söka humor på. Även om det ändå blir humor ibland typ, Jag går här runt. Ja, ni vet alla. Men H ville också knulla ett barn.

Och jag minns den där pensionerade polisen som svingade den stackars lilla hunden. Jag hoppas att hunden klarade sig utan skador. Och jag hoppas att polispensionären drabbades desto hårdare.

Ljuger gör ju alla gäddorna. Varenda en av dem. De är dåliga, dåliga människor. Perversa människor. Vissa av dem vill knulla ihjäl 3-åringar. Tortera 3-åringar. Sätta dem i burar.

Det är inte så mycket humor i det.
Humor vet jag inte, men det är underhållande att se dom dumma jävlarna göra bort sig. Särskilt de som tar det extra dåligt. Som journalisten.
Senast redigerad av 526 2024-10-17 kl. 02:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in