2023-05-31, 05:23
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Åldrandets kraft går inte att stå emot det blir la åderbråck, prostata förstoring, håravfall, häng lite här och var... tycker Leo borde hitta en tösa bit som är mogen i 30 års åldern....
Det är en tös som är runt 25 som gäller. Har hon passerat den åldern så skaffar han en ny. Logiskt? För honom. Så att kvinnan kan starta om en hållbar relation i sin prime.
Citera
2023-05-31, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Jag skiter i vem han träffar, men en bättre skådis har inte skådats på denna jord.

Måste faktiskt säga att han är en bra skådis, inte alltid perfekt, men slår rätt 95% av gångerna. Han är en behaglig skådis, man vet vad man får och ibland till och med mycket mer. Kommer det en Dicaprio film vet man att den är sevärd, det är inte vanligt bland många skådespelare. Tror han väljer rätt filmer att medverka i också.

Jag gillar inte Tom Hanks, tycker han är jobbig att ens titta på, men det är lite samma där, man vet vad man får, han är solid och medverkar inte allt för sällan i filmer som är sevärda, lägst 3/5 i betyg. Det är någon form av trygghet.
Senast redigerad av carlydeveloper 2023-05-31 kl. 05:34.
Citera
2023-05-31, 06:32
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlydeveloper
Måste faktiskt säga att han är en bra skådis, inte alltid perfekt, men slår rätt 95% av gångerna. Han är en behaglig skådis, man vet vad man får och ibland till och med mycket mer. Kommer det en Dicaprio film vet man att den är sevärd, det är inte vanligt bland många skådespelare. Tror han väljer rätt filmer att medverka i också.

Jag gillar inte Tom Hanks, tycker han är jobbig att ens titta på, men det är lite samma där, man vet vad man får, han är solid och medverkar inte allt för sällan i filmer som är sevärda, lägst 3/5 i betyg. Det är någon form av trygghet.
Caprio,DeNiro samt Al Patchino topp 3 enl. Mej,
Citera
2024-02-22, 19:06
Avslutad
Tycker märkligt nog att han börjar likna David Hellenius litegrann, födda samma år är de också. Är något med blicken och själva hållningen som gör dem lite smålika även om man så klart ser skillnad på dem i ansiktet.
Citera
2024-02-22, 19:17
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DipsMedSlips
Tycker märkligt nog att han börjar likna David Hellenius litegrann, födda samma år är de också. Är något med blicken och själva hållningen som gör dem lite smålika även om man så klart ser skillnad på dem i ansiktet.

Precis som Johnny Depp åldrades DiCaprio ganska brutalt mellan 40 och 50.

Men men, karln är fortfarande kvalitet i filmväg.
Citera
2024-09-20, 23:13
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Inga barn?
Citera
2024-09-20, 23:46
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Inga barn?

Verkar inte så, såvida inte han har lyckats hemlighetshålla det.
Citera
2024-10-15, 19:40
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
han är ju rik också tror ja så damer kan han få lätt. borde iallafall vara miljonär. han fick nån mille efter titanic har jag för mig.

Haha är du på riktigt?!

Han är god för ca 3 miljarder sek.
Citera
2024-10-16, 23:06
Medlem
larkascendings avatar
Att ni fortfarande inte fattat. Samtliga av hans modellflickvänner de senaste åren står under kontrakt. Det är win-win-win för alla parter: diCaprio blir sedd som attraktiv och hetero, modellerna får världsomfattande uppmärksamhet (name exposure) och agenturerna kammar in arvodet.

Podden Beyond the Blinds har flera avsnitt som tangerar Leo.
Citera
2024-10-17, 02:23
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larkascending
Att ni fortfarande inte fattat. Samtliga av hans modellflickvänner de senaste åren står under kontrakt. Det är win-win-win för alla parter: diCaprio blir sedd som attraktiv och hetero, modellerna får världsomfattande uppmärksamhet (name exposure) och agenturerna kammar in arvodet.

Podden Beyond the Blinds har flera avsnitt som tangerar Leo.
Ja det verkar som att han var stjärtis på Diddys fester.
Citera
2024-10-17, 13:46
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Ja det verkar som att han var stjärtis på Diddys fester.
utveckla gärna, detta har jag missat
Citera
2024-10-18, 01:49
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LojtnantWerner
utveckla gärna, detta har jag missat
Det stod något om det i tråden om Diddy att han knallade med 3 negrer. Länk till bild fanns men svårt att avgöra om det var Dicaprio.
När drevet går förstoras ju allt helt galet så det kan vara helt fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in