2022-01-04, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Eller så kanske han bara gillar att knulla snygga tjejer….döööh…

faktum är att jag tror att det är mer undantag än regel att den som kommer med en ny topp-modell till oscars-galan också har sex med personen. det handlar om att visa upp sig och att ge credd till varandra -den "blåsta" modellen får synas med en kulturarbetare och den manlige kulturarbetaren får synas jämt kvinnlig fägring.
Citera
2022-01-05, 22:37
Medlem
Mr_Sinisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeAndTheDevil
Skulle du vara alpha?

Brukar inte homosexuella föredra mindre så jag förstår inte vad du skulle klaga på.

Hans tjejer har bara varit fotomodeller. (Använd Google)

Till er båda. Jag har aldrig sett så mycket avundsjuka i ett inlägg på Flashback.
Hur gammal är du? Jag skall ge dig några råd.
  • Ta ett djupt andetag när du känner dig provocerad och känslorna kokar inombords.
  • Det finns ingen klass i att som kvinno tråna efter kändisar på röda mattan.
  • När du kallar någon avundsjuk uppfattas du som korkad.
  • När du kallar någon bög för att känslorna kokar över uppfattas du som korkad.
  • När du oprovocerat nedvärderar någon uppfattas du som psykisk labil.

Läs igenom och ta till dig. Imorgon är du en klokare kvinna. God kväll
Citera
2022-01-05, 22:47
Medlem
Ni som klagar på hans utseende? Tänker ni då på hans rollkaraktär i senaste filmen "Don't look up?
Han spelar en roll och karaktär där. Ni har fattat det väl?
https://www.instagram.com/p/CX_n9fbDpOr/
Kollar man på andra klipp och bilder från 2021 och 2022 så är han definitivt inte oattraktiv. Han verkar dessutom ha ett stort och gott hjärta så det gör honom ännu vackrare som person.

Ok... han kanske är homosexuell (vem vet?), men vad gör det. Även om han vore hetero så skulle han aldrig kolla åt någon av oss pojkar, flickor, killar, tjejer, män, kvinnor, gubbar, tanter, hbtq-personer mm. som hänger här och skvallrar på flashback.
Citera
2022-01-06, 01:11
Medlem
MeAndTheDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Sinister
Hur gammal är du? Jag skall ge dig några råd.
  • Ta ett djupt andetag när du känner dig provocerad och känslorna kokar inombords.
  • Det finns ingen klass i att som kvinno tråna efter kändisar på röda mattan.
  • När du kallar någon avundsjuk uppfattas du som korkad.
  • När du kallar någon bög för att känslorna kokar över uppfattas du som korkad.
  • När du oprovocerat nedvärderar någon uppfattas du som psykisk labil.

Läs igenom och ta till dig. Imorgon är du en klokare kvinna. God kväll

Stört inlägg. Sök hjälp patetiska människa…
Citera
2022-01-06, 10:06
Medlem
Mr_Sinisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeAndTheDevil
Stört inlägg. Sök hjälp patetiska människa…

Jag gav dig en lektion i hyffs gratis. Skall ge dig en till men den kommer kosta.
  • Fundera på vem du är arg på (antagligen din pappa)
  • Projicera inte ditt självhat på andra
  • Om du besöker flashback i framtiden gör en längre tråd i psykologiforumet om dina problem.
  • Då tråden handlar om Le Di Caprio. Ladda ner Shutter Island och reflektera över hur du passar in.

@MODERATOR, vänligen spåna igenom MeAndTheDevils posthistorik och släng ut fanskapet för 1.08. 90% personangrepp ,10% trams, 0% kvalite eller läsvärde.
Citera
2022-08-31, 02:08
Medlem
Han och Camilla har gjort slut efter fyra år tillsammans

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/L5yypq/leonardo-dicaprio-och-flickvannen-camila-morrone-har-gjort-slut
Citera
2022-09-17, 14:28
Medlem
Ryktas att Leonardo DiCaprio och Gigi Hadid ska vara tillsammans.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/EQW0Ea/leonardo-dicaprio-och-gigi-hadid-uppges-dejta
Citera
2022-09-17, 15:12
Medlem
thaimans avatar
Jag skiter i vem han träffar, men en bättre skådis har inte skådats på denna jord.
Citera
2022-09-20, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Harrison Ford åldrades ingenting han heller. Men så en dag började han åldras han också.
Ja det är så märkligt. Först händer inget, sen inget, och alltihop på en gång.

Trådar som håller upp fejan brister på visst datum
Citera
2023-05-31, 01:33
Medlem
Queenofqueenss avatar
Åldrandets kraft går inte att stå emot det blir la åderbråck, prostata förstoring, håravfall, häng lite här och var... tycker Leo borde hitta en tösa bit som är mogen i 30 års åldern....
Citera
2023-05-31, 01:42
Medlem
Queenofqueenss avatar
Leo har klass och stil till skillnad från blekfeta hor players till killar... Som är så självgoda att dom inte ser sina brister. Leo har inga brister han har inget att se i vit ögat. Leo visar männen vilka kvinnor som duger.. Top modell kvinnor med top modell ansikten... Inget b-stuk heller andra fina tjejer finns så klart också som doutzen kroes, paulina porizkova, naomi campbel osv alla med karaktär i ansiktet och inge slödder face.... Leo.. Vilken man...
Citera
2023-05-31, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Queenofqueens
Leo har klass och stil till skillnad från blekfeta hor players till killar... Som är så självgoda att dom inte ser sina brister. Leo har inga brister han har inget att se i vit ögat. Leo visar männen vilka kvinnor som duger.. Top modell kvinnor med top modell ansikten... Inget b-stuk heller andra fina tjejer finns så klart också som doutzen kroes, paulina porizkova, naomi campbel osv alla med karaktär i ansiktet och inge slödder face.... Leo.. Vilken man...

han är ju rik också tror ja så damer kan han få lätt. borde iallafall vara miljonär. han fick nån mille efter titanic har jag för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in