Citat:
Ursprungligen postat av
DoNotGetItTwisted
Detsamma till dig. Tack alla som orkar, ni vet vilka ni är🫶 Ignorera är egentligen det bästa mot den sorten✌️MEN skulle man inte göra det så är det upp till var och en kan jag tycka och känna vilka gränser man har och vad man tolererar, vi är olika.
Jag läser inte "det" eller besvarar sedan ett bra tag! Jag tar inte åt mig och önskar ingen annan gjorde heller, men vem är jag som ska styra hur folk pratar och reagerar. Vi är olika. Jag ignorerar i den mån det går att undvika trots kommentarer, bryr mig inte för egen del alls.
Stör de sig på väluppfostrat hyfs och vänlighet folk så får de väl scrolla förbi.
Detta förtar inte att N är en frånvarande "ensamstående mamma". Idag var mormor och plastmorfar på rutinkontroll för Chiara, ingen mamma där inte🙄 Så vill de få A att se ut som ett egoistiskt monster, hur sjukt?!?
Gick in på Fridas tik tok (N's är så löjlig pallar inte lyssna på) de verkar fortfarande i köpenhamn. Är på någon modellvisningslunch för ett sminkmärke? Hur kan det vara viktigare än ens barn?!? Över mitt förstånd att myndigheter inte ser detta och reagerar asap.
#teamChiarasRättigheter
Mycket bra skrivet 🙏👍 jag är väl en av dom som sätter på sig offerkoftan misstänker jag .
Mkt lätt att sitta bakom en skärm och säga att man inte ska ta åt sig och att man får håna & pika .
Nu handla det inte bara om hån och pik för mig & Danielllleeeeee utan rena personangrepp
Bla för mitt Handikapp ( dyslexi)
Har kämpat som fan för att våga skriva öppet Bla i forum olika trådar mm att man då ska
behöva stå upp för sig själv hur man skriver el stavar tycker jag är lågt . Att vi blir kallad för diverse saker är inte ok
Har försökt ignorera men inte lätt när man får en spydig kommentar i var och vartannat inlägg ett tag.
Jag själv är här för att diskutera Om personer som varit med i LI just nu handlar denna tråd nästan om A, N och lilla C ..
Jag själv skriver i från det jag vet ser el hör och delar med mig av det .
Ja det gå över mitt förstånd hur man gång på gång väljer bort sitt barn för att åter igen göra sånt man själv tycker är roligt och tycks vara mkt viktigare än att följa upp sitt barns utveckling och finnas till för henne .
Och sen sitta och spy gala över A att han inte finns där .snacka om dubbelmoralensmorsa
# Teamchiara #🙏👍🫶