Citat:
Ursprungligen postat av
Danielllleeeeee
Pratas om att A inte känner sin dotter hit o dit men att han kan välja att göra det.
Skulle inte påstå att N känner sin dotter heller så mycket som hon varit ifrån C under dessa 9 månader hon funnits i livet. Hon har till och med rest mer nu än vad hon någonsin gjort tidigare. Hon kan oxå välja att lära känna sin dotter då, stanna hemma & va föräldraledig istället för att springa runt & köpa väskor för 20-40k (sett olika summor i tråden så de inte misstolkas eftersom folk är experter på att påpeka på andra men är guds barn dom själva) för att hon vill UNNA sig.
Nä hon kommer aldrig flytta ifrån mamma,där hon har tak över huvudet, barnvakt & kan spendera massa med pengar, helt verklighetsfrånvänd.
Hade dessutom inte känt mig bekväm ens att lämna ifrån mitt barn till någon som haft problem med sin diabetes i över 1 vecka, extremt oansvarigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Danielllleeeeee
Ja för jag skrev verkligen att diabetiker inte bör få skaffa barn 😃😃😃 kan man inte inse själv hur farligt det kan bli så kanske man bör rannsaka sig själv. Det är oansvarigt att lämna ett barn med en person som har strul med sitt blodsocker & mår dåligt i kroppen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Millan75
Blir man förvånad nej knappast det är ju Nicci vi pratar om ! Tycker inte hon ska uttrycka sig att Andreas ej bryr sig om sin dotter då hon själv under chiaras 10 mån har rest mer än någon annan mamma
Vad jag har räknat till så har hon redan rest i väg 7 ggr & 2 av dessa resor så har hon varit borta mer än 8 dagar.
Varför ska man ha barn när man inte är mogen för det
#teamChiara #🙏🫶👍
Ni vet det där med att lägga ord i folks mun🤐en del av härskartekniken, eller rent av problem med läsförståelsen?🤷♀️
Dem ransaka sig själva?? 🤭hade inte hållt andan. Verkligen "mother of the year"🙄 om N får säga det själv som slavar för Chiaras skull (ironi, till de som inte förstår).
Benägen att hålla med att hon lär inte flytta i första taget, varför ska hon det, söndercurlad och de bejakar hennes uppblåsta ego.
Verkligen sjukt att hennes familj tycker det är normalt att vara borta så ofta från sin dotter, tror t om en resa var nästan 2 veckor. Sedan alla gånger hon gick ut i början, bodde på hotell med David. Har hon någon gång varit helt ensam med Chiara, menar inte timmar utan i flera dagar? Hade varit nyttigt för henne att tvingas växa upp. Om hon nu tycker det är så jobbigt borde hon tycka att delad vårdnad är perfekt kan man tycka. Nej hon och familjen är positiva när det gäller dem själva, alla andra är de bittra och missunsamma mot, så ser jag det. Innan någon säger att det är väl bra att mormor och co hjälper henne. Visst är det bra då och då men i så fall kan likväl farföräldrar också göra det!!!
#teamChiarasRättigheter🫶✌️🩷