2024-10-16, 16:15
Medlem
develis avatar
Jahapp.

Nu ha Trump berättat att Harris ska förbjuda kossor samt fönster i byggnader.

A confused Trump goes on a delusional rant: “They just come up, they want to do things like no more cows and no windows in buildings”

https://x.com/KamalaHQ/status/1845204347971309864
Citera
2024-10-16, 17:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jahapp.

A confused Trump goes on a delusional rant: “They just come up, they want to do things like no more cows and no windows in buildings”

Herregud, när man tror att han inte kan bli värre så börjar han yra om kossor och fönster

Och detta ska alltså föreställa en presidentkandidat...
Citera
2024-10-16, 17:13
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av howdie11
Istället för att ta frågor från publiken som bör var tänkt står gubben och stirrar i 30+ minuter under sitt kampanjmöte.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/kwmblX/svimmade-pa-kampanjmote-trump-spelade-ave-maria

Jag tror kampanjen försöker dölja Trumps mentala nedgång.

Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jahapp.

Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Herregud, när man tror att han inte kan bli värre så börjar han yra om kossor och fönster

Och detta ska alltså föreställa en presidentkandidat...

När jag gång på gång ser sånt här, dvs Trump´s oräkneliga, bisarra utspel inför öppen ridå är det som att jag på allvar undrar om jag förflyttats till ett parallelluniversum, där Trump nu är klar favorit till att bli USA´s President (igen) när Obamas beige kostym blev en stor snackis för ganska precis 10 år sedan och bland annat drog följande kritik från republikansk håll:

"U.S. Representative Peter King, a member of the Republican Party, deemed the suit's color combined with the subject matter of terrorism to be "unpresidential".

He went on: "There's no way, I don't think, any of us can excuse what the president did yesterday. I mean, you have the world watching"

Jepp. Samma s.k "konservativa" och "patrioter" i GOP som ansåg att bärandet av en beige kostym diskvalificerade Obama som President blundar som bekant helt för Trump´s gränslösa beteende som bokstavligen för tankarna till hur en hjärnskadad och/eller psyksjuk person kan tänkas agera och uttrycka sig .

Hur har det kunnat bli så här? På bara 10 år?
Senast redigerad av DaEzz 2024-10-16 kl. 17:16.
Citera
2024-10-16, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
När jag gång på gång ser sånt här, dvs Trump´s oräkneliga, bisarra utspel inför öppen ridå är det som att jag på allvar undrar om jag förflyttats till ett parallelluniversum, där Trump nu är klar favorit till att bli USA´s President (igen) när Obamas beige kostym blev en stor snackis för ganska precis 10 år sedan och bland annat drog följande kritik från republikansk håll:

"U.S. Representative Peter King, a member of the Republican Party, deemed the suit's color combined with the subject matter of terrorism to be "unpresidential".

He went on: "There's no way, I don't think, any of us can excuse what the president did yesterday. I mean, you have the world watching"

Jepp. Samma s.k "konservativa" och "patrioter" i GOP som ansåg att bärandet av en beige kostym diskvalificerade Obama som President blundar som bekant helt för Trump´s gränslösa beteende som bokstavligen för tankarna till hur en hjärnskadad och/eller psyksjuk person kan tänkas agera och uttrycka sig .

Jag minns tydligt hur Trump sensommaren 2020 stod och sade på ett valmöte i Pennsylvania (strömmat på Youtube) att "demokraterna planerar att spränga Mount Rushmore i luften om de vinner". Bara ett exempel ur högen.

Han drar till med precis vilka skepparhistorier som helst, och hans supporters köper det utan att blinka,
Citera
2024-10-16, 18:31
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Jag minns tydligt hur Trump sensommaren 2020 stod och sade på ett valmöte i Pennsylvania (strömmat på Youtube) att "demokraterna planerar att spränga Mount Rushmore i luften om de vinner". Bara ett exempel ur högen.

Han drar till med precis vilka skepparhistorier som helst, och hans supporters köper det utan att blinka,
Under blm-upploppet så revs statyer av pöbeln och politiker rösta igenom beslut att plocka undan byst och statyer på historiska personer. Om man hade låtit dem fortsätta så är det inte så dålig gissning att mount Rushmore hade rykt...

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_monuments_and_memorials_removed_during_the _George_Floyd_protests
Citera
2024-10-16, 18:43
Medlem
knashs avatar
Ser riktigt bra ut för Trump enligt bettingbolagen och förtidsröstningen! Samtidigt som demokraternas advokater förbereder ett kulregn av åtal för att stoppa Trump från att bli insvuren om han vinner valet.
Lawfare at its finest!
Citera
2024-10-16, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knash
Under blm-upploppet så revs statyer av pöbeln och politiker rösta igenom beslut att plocka undan byst och statyer på historiska personer. Om man hade låtit dem fortsätta så är det inte så dålig gissning att mount Rushmore hade rykt...

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_monuments_and_memorials_removed_during_the _George_Floyd_protests
Frihandsmålande med jävligt bred pensel: du inser väl vad det skulle kräva för grejor att bryta ner Mount Rushmore? Dessutom är det ett federalt skyddat monument vilket t ex statyn av general Lee ingalunda var.

Trump sade inte att "de kommer nog att riva Mount Rushmore också, skulle jag tro", han sade att det fanns en tydlig plan hos Demokraterna på att göra det. Nästan ett spikat beslut. Men visst, för en underhållare och professionell clown är det finemang att säga vad som helst även om man gör det under ett försök att bli, eller sitta kvar som, USA:s president.
Senast redigerad av HepCat-X 2024-10-16 kl. 18:55.
Citera
2024-10-16, 19:03
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Frihandsmålande med jävligt bred pensel: du inser väl vad det skulle kräva för grejor att bryta ner Mount Rushmore? Dessutom är det ett federalt skyddat monument vilket t ex statyn av general Lee ingalunda var.

Trump sade inte att "de kommer nog att riva Mount Rushmore också", han sade att det fanns en tydlig plan hos Demokraterna på att göra det. Nästan ett spikat beslut. Men visst, för en underhållare och professionell clown är det finemang att säga vad som helst även om man gör det under ett försök att bli, eller sitta kvar som, USA:s president.
Ja att de vill radera länders historia och vända upponer på alla traditonella värderingar är inget nytt direkt. Demokraterna har pushat critical race theory, DEI och gender bullshit i massvis med skolor och företag i just det syftet. Slavery reparation. Dumheterna fortsätter och man inte säger stopp.

Statyer av George Washington höll på att ryka, han är avbildad på mount Rushmore.
Senast redigerad av knash 2024-10-16 kl. 19:06.
Citera
2024-10-16, 19:09
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Ja att de vill radera länders historia och vända upponer på alla traditonella värderingar är inget nytt direkt. Demokraterna har pushat critical race theory, DEI och gender bullshit i massvis med skolor och företag i just det syftet. Slavery reparation. Dumheterna fortsätter och man inte säger stopp.

Statyer av George Washington höll på att ryka, han är avbildad på mount Rushmore.
Glöm inte att Obama hade på sig en hudfärgad kostym en gång...vilken sjuk katastrof var inte det liksom!
Citera
2024-10-16, 19:15
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
Glöm inte att Obama hade på sig en hudfärgad kostym en gång...vilken sjuk katastrof var inte det liksom!
Vet inte vad du talar om. Förklara vad som är så roligt?
Citera
2024-10-16, 19:19
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz

... Och han klagar på Biden?
Senaste rallyt uppmanade han sina supporters att de skulle gå och rösta 5 januari.

Jag hoppas de gör det. Hahaha!
Citera
2024-10-16, 19:21
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Vet inte vad du talar om. Förklara vad som är så roligt?
Jag är tveksam om den nordkoreanska propagandaapparaten är i nivå med den som Trumps sykofanter bedriver. Det är liksom ingen idé att jag förklarar vidare för dig...du är bevisligen för korkad för att fatta ändå; när du tror att dina ögon och öron ljuger för dig, och att den enda som går att lita på är Trump:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in