2024-10-16, 07:42
Medlem
Månsans avatar
När svenska tjejer strax efter samlaget får klart för sig att ragget är världsberömt, god för miljarder eller stora idoler så bara måste dom anmäla en våldtäkt. Dom kan inte låta bli, frestelsen att kunna kapa åt sig en bit av rikingens kaka blir övermäktig.

Även om flickan upplevt en underbar natt med fantastisk sex med lyxiga inslag så blir begäret efter skadestånd i miljonklassen som ett heroinsug. Inget kan hindra den svenska flickan från att bli en girig lögnerska beredd att rasera liv och karriär för älskaren hon några timmar tidigare la upp sig för.
Citera
2024-10-16, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatgargamel
Han var påverkad av narkotika och annat att det spårade ut..varför skulle en tjej annars lämna rummet utan sina trosor mm på ett hotellrum utan att ha flytt i panik…

Det står väl ingenstans att hon lämnat sakerna. Däremot att det är taget i beslag, vilket det förmodligen blev två dagar senare när hon anmälde.
Citera
2024-10-16, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatgargamel
Han var påverkad av narkotika och annat att det spårade ut..varför skulle en tjej annars lämna rummet utan sina trosor mm på ett hotellrum utan att ha flytt i panik…

Var kommer informationen att hon flytt utan trosor från? Hon har ju uppenbarligen lämnat över dem för undersökning.
Citera
2024-10-16, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brukstjack
Ah, du menar till skillnad från den jätteverkliga världen där tjejer tjänar storkovan på saftiga skadestånden från sin lokala tingsrätt?

Inte för att vara sån men du tror alltså på riktigt att någon i hans sits inte först och främst försöker lösa det hela genom att kasta lite pengar på situationen? Det är därför gud inte enkom gav världen kokain utan också kompletterade med non-disclosure agreements.

Hade så varit fallet hade han väl redan gjort det isåfall. Förstår väl vem som helst att de inte bara kastar pengar på brudar som påstår sig ha utnyttjats, fatta den spiralen som hade satts igång isåfall..
Citera
2024-10-16, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Varför det? För idioter skall frossa i vem det är?
Det kan absolut vara av intresse.
Ex om hon anmält tidigare
Citera
2024-10-16, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Hon hade ju kunnat utpressa honom innan och hota med att anmäla honom.

Att gå igenom en sådan här process är inte något man gör lättvindigt om det inte skulle ligga något i det om man inte är korkad vilket personen i fråga kanske är. Vi får se.

Har det ännu inte kommit fram vem tjejen är förresten?

Jag tror nog inte hon riktigt hade möjligheten att kontakta honom för att isåfall säga det. :')
Citera
2024-10-16, 07:56
Medlem
c.divers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Hon avser troligtvis när han sitter och skiter. Det är Aftonbladet som inte begriper franska språket och dess nyanser.
Så du påstår att han har vittnen med sig då han knullar?
Det tror jag inte ett ögonblick på!
Citera
2024-10-16, 08:01
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittAnvendarnamn
Det står väl ingenstans att hon lämnat sakerna. Däremot att det är taget i beslag, vilket det förmodligen blev två dagar senare när hon anmälde.
Ja trösera låg väl på golvet avslitna under våldtäkten
Citera
2024-10-16, 08:02
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c.diver

Knappast. Han vill nog inte ha negrar i sovrummet när han sussar heller.

Förneka allt är dålig ide som advokaten kör.

Med minimum 3 år i brummen tror jag det lutar åt ny kapten i de blåa. Med lite tur kan han få sitta av straffet i Frankrike.

Greizmann kan axla den rollen utmärkt.
Citera
2024-10-16, 08:06
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Varför det? För idioter skall frossa i vem det är?
För att hon ska hängas ut så inte andra blir drabbade av en psykopat brud
Citera
2024-10-16, 08:06
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Knappast. Han vill nog inte ha negrar i sovrummet när han sussar heller.

Förneka allt är dålig ide som advokaten kör.

Med minimum 3 år i brummen tror jag det lutar åt ny kapten i de blåa. Med lite tur kan han få sitta av straffet i Frankrike.

Greizmann kan axla den rollen utmärkt.
Jag tycker inte hans känns särskilt skicklig. Men dom förmodligen dålig koll på det svenska lagstiftningen.

Får åklagaren upp detta till sannolikt misstänkt då kan en europeisk arresteringsorder sättas i bruk och då sitter han ordentligt i klistret.
Citera
2024-10-16, 08:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av c.diver

Fultolka inte för att det ska passa in i din ful-tes.

Det som verkar vara fakta är ju att killen, som är värd miljarder i fotbollsvärlden, sannolikt har body guards precis som ASAP Rocky hade när han attackerades av gymnasieafghanerna. Livvakterna vittnar om att ingen tjej följde med bollnegern in på rummet alternativt att det enbart hördes normala samlagsljud från dem. Samma livvakter kanske också (om samlag förekommit) vittnar om att tjejen såg helt vanligt genomsexad när hon gick hem, knullrufs, svettig och med ett fånigt leende trippade hon hem.

Jag tror att tjejen är ett misstänkt Stureplansluder som ser en chans att få ett helvetes stort skadestånd eller förlikning om hon drar tillbaka sin anmälan och håller tyst. Sannolikt kommer det att baktända för ludret eftersom negeradvokaten tänker anmäla för förtal. Bra i så fall som en läxa för framtida assangehoror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in