Herregud vad är det för stolpskott till advokat han har.
Vem bryr sig om de icke intima stunderna i det här sammanhanget.
Mbappés advokat: ”Var aldrig ensam”
"Jag kommer inte gå in på detaljer, men förutom i de mest intima ögonblicken är han aldrig ensam. Han går inte ut ensam, han kommer inte hem ensam och när han har sällskap finns det alltid någon i närheten, säger hon."
Kan anmälaren vara en man och det påstådda brottet ha skett på en toalett (han ska enligt sin advokat aldrig varit själv men kanske ändå varit själv på wc).
Snart kommer inte kändisar vilja komma till Sverige. ASAP rocky-fallet, Snoop dogg (kanske var Norge), Drake, detta. Konstigt att det är just i Sverige alla stora internationella kändisar får anmälningar mot sig eller haffas av narkotikapolis.
Jag tror bruden har knullat villigt men efter det iscen satt våldtäkt utan samtycke det måste vara stora erfarna kanske kändis brudar annars tror inte normala briudar kan komma nära mbappe
Något som är lite misstänkt är Mbappes reaktion. Han skulle bara sagt att det stämmer inte och sedan hållt käften.
Att börja tjafsa om fake news och förtal mm tycker jag snarare tyder på motsatsen att han är nervös på riktigt.
I många länder så är det ingen fördel att uttala sig oavsett om man är skyldig eller oskyldig. Bättre att bara hålla käften och det är nog vad advokaten och deras pr-ansvariga sagt till honom.
Han har väl inget rykte om att vara ett svin och att han på ett besök i Sverige blev så jävla kåt att han inte kunde hitta en tjej som var villig att ligga med honom låter osannolikt.
Sverige är väl det sista landet man ska ragga i här kryllar det ju av Toxisk femininitet, nummer 1. i världen!
Visste Mbappe inte det ,vad tänkte han på , taskiga rådgivare ?
Det finns riktiga kvinnor i resten av världen.
I många länder så är det ingen fördel att uttala sig oavsett om man är skyldig eller oskyldig. Bättre att bara hålla käften och det är nog vad advokaten och deras pr-ansvariga sagt till honom.
Han har väl inget rykte om att vara ett svin och att han på ett besök i Sverige blev så jävla kåt att han inte kunde hitta en tjej som var villig att ligga med honom låter osannolikt.
Han var påverkad av narkotika och annat att det spårade ut..varför skulle en tjej annars lämna rummet utan sina trosor mm på ett hotellrum utan att ha flytt i panik…