2024-10-15, 21:01
  #467497
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russophobia
NRN.
No Russophobia News.

Russen am oskil.
Russen aktivieren Velyka
Novoselivka Front.

Paratroopers of the 79th Air Assault Brigade thwarted another attempt by Russian forces to breach Ukrainian defenses in the Kurakhove area, destroying 2 armored vehicles and 2 tanks, and eliminating 25 Russians while wounding another 30.

https://t.me/noel_reports/18874

Slaktade orcher bara bra för världen.
Citera
2024-10-15, 21:26
  #467498
Medlem
dragan-shitfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senapsillen
Tyvärr straffar väl Nordkorea hela släkten om en hoppar av, men det kanske är svårare att kontrollera när dom varit i Ryssland och vänt. Det kanske är det som är planen.
Blir nog svårt att veta vilka som deserterat och vilka som blir slarvsylta.
Så länge de förrymda nordkoreanerna inte outar sig själva borde det vara lugna gatan.
Citera
2024-10-15, 21:35
  #467499
Medlem
Silfverryggs avatar
Hue hue hue.
Lite tillbakakaka på all DDoS och liknande som ryssen håller på med i andra länder.
The websites of the Russia Ministry of Internal Affairs have stopped working Today, from about 4 p.m., the websites of the Ministry of Internal Affairs are unavailable.
https://t.me/astrapress/66398
Citera
2024-10-15, 21:37
  #467500
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dragan-shitfucker
Blir nog svårt att veta vilka som deserterat och vilka som blir slarvsylta.
Så länge de förrymda nordkoreanerna inte outar sig själva borde det vara lugna gatan.

Måste vara det sämsta att sätta in NordKoreaner snacka om ren desperation från Ryssland märks att de har problem med stora förluster. Dessa 3000 lär knappas göra någon skillnad förutom att man kommer få se en massa klipp på slaktade NordKoreaner.
Citera
2024-10-15, 21:40
  #467501
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senapsillen
Tyvärr straffar väl Nordkorea hela släkten om en hoppar av, men det kanske är svårare att kontrollera när dom varit i Ryssland och vänt. Det kanske är det som är planen.

Det misstänker jag också.., därför köper jag inte avhoppet än..

Du hoppar av ifrån Nk, och släkten får det värre än en snubbe som dömts till dödstraff i Texas, samt din hela släkt och någon generation på det får det för j-vligt. Kim skämtar inte, har usel humor. Om avhopp har skett, så hoppas jag att Ukraina håller mer tyst om detta, dvs identiteterna på individerna.
__________________
Senast redigerad av Snapcount 2024-10-15 kl. 21:44.
Citera
2024-10-15, 21:41
  #467502
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Har Ukraina en avhoppartelefon på koreanska än?

Som sagt i tråden, blir svårt för Nordkorea att skilja på KIA och MIA. Deras chans i livet.

Ukraina kan erbjuda dem ny identitet, ingen anmälan till Röda korset att de är pow och fri lejd till Sydkorea.
Citera
2024-10-15, 21:44
  #467503
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russophobia
Är då den femte generationens ryska attackhelikopter med en startvikt på 11,500 kg och kan bära en bomb raket missillast upp till 2,300 kg

-Pfft, så länge dina bomb raket missiler inte är hypersoniska så har du del att göra innan jag blir imponerad.
Citera
2024-10-15, 21:46
  #467504
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dragan-shitfucker
Blir nog svårt att veta vilka som deserterat och vilka som blir slarvsylta.
Så länge de förrymda nordkoreanerna inte outar sig själva borde det vara lugna gatan.
Det är nog det som är planen.
Citera
2024-10-15, 21:50
  #467505
Medlem
Riktigt nice

Strike by an 🇺🇦ATACMS cluster missile on a training ground with personnel of the 🇷🇺Russian Armed Forces in the Zaporizhzhia region

https://x.com/front_ukrainian/status/1846274798785048644?t=WOhpAM6zrDpGuAhVZpnE0g&s=19
Citera
2024-10-15, 22:01
  #467506
Medlem
NeutronStars avatar
Ryssarna kapitulerar innan jul - nån som sätter emot?

Det dör 1270 ryssar per dag enligt oberoende brittiska källor. Räkna lågt med 2 skadade ryssar per KIA så har vi minst 3500 neutraliserade orcher per dag. Tror inte ryssarna kan ta såna förluster länge till.

Jäkligt smart av ukrainarna att göra taktiska reträtter så att ryssarna måste anfalla i köttvågor som kan skjutas i bitar av Ukrainas högteknologiska precisionsvapen.

När Putler undertecknar det ovillkorliga kapitulationsavtalet kommer Donbass + hela Krim + Kurskregionen tillhöra Ukraina. Slutar nog med att Ukraina är STÖRRE än innan kriget.
__________________
Senast redigerad av NeutronStar 2024-10-15 kl. 22:04.
Citera
2024-10-15, 22:09
  #467507
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeutronStar
Ryssarna kapitulerar innan jul - nån som sätter emot?

Det dör 1270 ryssar per dag enligt oberoende brittiska källor. Räkna lågt med 2 skadade ryssar per KIA så har vi minst 3500 neutraliserade orcher per dag. Tror inte ryssarna kan ta såna förluster länge till.

Jäkligt smart av ukrainarna att göra taktiska reträtter så att ryssarna måste anfalla i köttvågor som kan skjutas i bitar av Ukrainas högteknologiska vapen.

När Putler undertecknar det ovillkorliga kapitulationsavtalet kommer Donbass + hela Krim + Kurskregionen tillhöra Ukraina. Slutar nog med att Ukraina är STÖRRE än innan kriget.

Allt detta du skriver låter ju vackert, som ett Hollywood script. Men är det realistiskt ?

Jag sätter emot.

Denna sk-t är inte över förens Putin är kuppad eller död. Han har satt bokstavligen allt i detta.
Citera
2024-10-15, 22:14
  #467508
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeutronStar
Ryssarna kapitulerar innan jul - nån som sätter emot?

Det dör 1270 ryssar per dag enligt oberoende brittiska källor. Räkna lågt med 2 skadade ryssar per KIA så har vi minst 3500 neutraliserade orcher per dag. Tror inte ryssarna kan ta såna förluster länge till.

Jäkligt smart av ukrainarna att göra taktiska reträtter så att ryssarna måste anfalla i köttvågor som kan skjutas i bitar av Ukrainas högteknologiska precisionsvapen.

När Putler undertecknar det ovillkorliga kapitulationsavtalet kommer Donbass + hela Krim + Kurskregionen tillhöra Ukraina. Slutar nog med att Ukraina är STÖRRE än innan kriget.

Jag tror de bara retirerar tillbaka till sin sida av gränsen. Ingen formell kapitulation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in