2024-10-15, 01:40
Medlem
falconer8s avatar
494, a.ka äggskallen, äggmorfar, pyret, morfar och pyret. ( kärt barn har många namn) tillhör nog den mest motbjudande och frånstötande människospillra jag har sett, av hela det sjuka persongalleriet på Dumpen.

Sicken tomtenisse! Bara det här äckliga flinet han hade i filmen. Det får en verkligen att hoppas att han snart ska avsluta sin sorgliga existens. Människor som han är ett naturens misstag.

De fyller ingen funktion i något samhälle. De borde malas ner till pellets eller eventuellt hundmat.
Citera
2024-10-15, 02:14
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
494, a.ka äggskallen, äggmorfar, pyret, morfar och pyret. ( kärt barn har många namn) tillhör nog den mest motbjudande och frånstötande människospillra jag har sett, av hela det sjuka persongalleriet på Dumpen.

Sicken tomtenisse! Bara det här äckliga flinet han hade i filmen. Det får en verkligen att hoppas att han snart ska avsluta sin sorgliga existens. Människor som han är ett naturens misstag.

De fyller ingen funktion i något samhälle. De borde malas ner till pellets eller eventuellt hundmat.
Ja, den här ytterst sorgliga figuren verkar ha genererat betydligt fler inlägg än dom flesta andra gäddor. Med tanke på gäddans professionella gärning, så är det lite ironiskt att det är "Vita käppens dag" idag. Synskadades Riksförbund kanske kan passa på att rensa lite extra bland personalen just idag.
Citera
2024-10-15, 02:19
Medlem
MorgNThorgs avatar
Ca 6:25 in...
"Det här har jag skrivit men inte skickat..."
Vilket ger det absolut noll trovärdighet. För hade han skickat det hade det saboterat chanserna han hade på lillpojken...
Ville han visa upp att han kunde stava?

Och att han försökte fly i början men kom på att han ju hade ett inövat, om än taffligt, försvarstal får inte honom att verka trovärdigare.
Senast redigerad av MorgNThorg 2024-10-15 kl. 02:27.
Citera
2024-10-15, 05:09
Bannlyst
Angående gädda #494, kunde inte Patrik och Sara hålla käften så man fick höra vad han hade att säga.
Varför lät dom inte tala och istället pratade i mun på varandra?
Citera
2024-10-15, 06:50
Medlem
mammanmedbollars avatar
#494 Varför sa inte S och P bara att han kunde ringa dem om han ville prata? Nu fanns det ju en risk att han skrev till ett riktigt barn?

Han gjorde vad han kunde för att få dem att tro att han inte var skyldig, men det blev pannkaka av alltihopa 😂
Senast redigerad av mammanmedbollar 2024-10-15 kl. 07:13.
Citera
2024-10-15, 06:55
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar
#494 Varför sa inte S och P bara att de kunde ringa dem om han ville prata? Nu fanns det ju en risk att han skrev till ett riktigt barn?

Han gjorde vad han kunde för att få dem att tro att han inte var skyldig, men det blev pannkaka av alltihopa 😂
Därför att han måste äga samtalet in i slutet med sina härskartekniker.
"Ring mig om ni vill!" Det blir aldrig att han ska bemöda sig att ringa dom.
Han kör fram varenda kort han kan tänkas hitta i stora boken hur man verbalt trycker ner någon, från början till slut.
Citera
2024-10-15, 06:55
Medlem

Visst ger han skenet av att vara vältalig och duktig. Vältalig visst men det spelar ingen roll hur fint man pratar och hur många högskolor man har bakom sig. Han ville knulla med ett barn och där faller hela hans image.

Jag tycker inte han är särskilt duktig på att argumentera. Han kan prata mycket och that's it men kommer han med några som helst hållbara argument? Särskilt vass är han inte heller och inte heller speciellt vältalig. Ja jo, jämfört med Sara och Patrik kanske.

"Hur lågt har du sjunkit sen du hoppade så högt"

Finurligt, det får man ge honom. Men vem är han och snacka egentligen.
Citera
2024-10-15, 07:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
#494 Rebus

Samma förnamn som vår hockeylegend Lundqvist som gör reklam för mjällschampo
Efternamn börjar på det smeknamn "Janne" brukar ges till och avslutas på samma sätt som alla sveriges mest vanliga efternamn.

Janne Josefsson?
Henrik Lundqvist?

Era jävla rebusar är värre än peddosarna.
Ge mig ett namn så ska jag skriva en rebus som alla fattar.
Citera
2024-10-15, 07:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar
Det var ju en jättetydlig rebus?

Bellman heter Carl-Michael, hur är det lätt?
Citera
2024-10-15, 07:19
Medlem
Fatburs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ...Dekadens...
"Hur lågt har du sjunkit sen du hoppade så högt"

Finurligt, det får man ge honom. Men vem är han och snacka egentligen.

Han säger "hur långt har du sjunkit", vilket gör det mer förvirrande än finurligt.
Citera
2024-10-15, 07:32
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Janne Josefsson?
Henrik Lundqvist?

Det är världens enklaste namn, förstår inte varför flashbackare ska skriva skitsvåra koder.
Förnamn: Känd svensk fotbollsspelare med efternamn Larsson som hade dreads.
Efternamn: Namnet på katten i bamse.
Adress: Aiks hemmaort
I 45 års åldern.

Kom igen killar, varför gör ni det så jävla krångligt...
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-10-15 kl. 07:37.
Citera
2024-10-15, 07:34
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Rebus #494

Tilltalnamn: samma som fotbollsspelande Larsson som hade dreads en gång i tiden
Förnamn två: samma som journalisten Magnusson som bl. a. varit programledare för Vem vill bli miljonär?
Förnamn tre (och som han själv ibland verkar använda i kombo med tilltalsnamnet i sociala medier): Kunganamn som han delar med artisten Linnros
Efternamn: Samma som katten i Bamse

Född: året efter 1978, årets första månad, dag 10+7

Skriven i närförorten som är förknippad med AIK

Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Janne Josefsson?
Henrik Lundqvist?

Varsågod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in