2024-10-13, 22:07
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
Nonsens, klart man tar en uthängning på Dumpen för att få till ett samtal med Patrik och Sara

Jag blir riktigt irriterad på honom och hans flin och överlägsna skratt. Som S&P sa så är han sjuk. Riktigt sjuk.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Tyvärr kommer han landa mjukt då hans förehavanden inte ses som så allvarliga i det bögvänster-community han tillhör. Han är ruggigt manipulativ och dryg. Kan tänka mig att Patrik var nära att klappa till honom där på slutet.

Hade mer än gärna sett denna gädda förlora allt.

#494.

Vad menar du? Han fiskade ju Sara??
Citera
Medlem
auruns avatar
Vidrig gädda #494
Måste vara på något uppåt?
Citera
Medlem
Någon på Dumpens kommentarsfält på gädda "Journalisten (Napp #494) Stockholm", skrev följande.

"Detta var sannerligen en lömsk person. Ärligt talat får jag inte riktigt ihop hans motiv eller poänger. Hur som helst, om han nu är en journalist, så är det i så fall något han strategiskt gömmer sig bakom. I sitt egentliga försök, med ett önskemål om att träffa en minderårig, är han fullt medveten om risken att det är Dumpen som ska dyka upp istället. Men hans nyfikenhet och så kallade drift gör att han trots detta tar risken, ifall det mot förmodan skulle vara den individ han chattat med.

Han är hyfsat välpreppad med argument om ditten och datten, men det håller inte. Man måste ju fråga sig om det handlar om att han själv på något sätt försöker ha en egen interaktion med den minderårige i syfte att prata och hjälpa denna individ från grooming. Om det vore så, har han ju totalt misslyckats med att bevisa det. Han borde i så fall ha kontaktat Dumpen i syfte att berätta om sina intentioner för att undvika att bli ihopblandad med en kommande förövare. Sen svamlar han fram och tillbaka om att han gör det för barnets skull. Sedan byter han ämne och säger att det är er han ville träffa. Om han ville göra en kritisk intervju med er, hade det naturligtvis gått att ordna.

Hans härskarteknik gentemot er två samt hans ”anfall är bästa försvar”-teknik, genom att prata oavbrutet och visa självförtroende, förmildrar knappast hans beteende eller det faktum att han chattat på det sätt han gjorde med det fiktiva barnet.

Avslutningsvis byter han strategi genom att byta ämne och börjar istället kritisera era metoder och hur illa det går för förövarna, i något sorts sista desperat försök att vinna situationen. Men sammanhanget och alla ledtrådar är för tydliga. Vi går inte på det. Om du är så skicklig journalist hade du aldrig utsatt dig för detta, i syfte att bedriva seriös journalistik. Nej, du gömmer dig bakom en fasad som sprack.
"
Citera
2024-10-13, 22:08
Medlem
Korv-Bajss avatar
#494 är den roligaste gäddan på länge.

Hans historia om att han är en seriös motfiskare HADE ju
kunnat låta i alla fall lite trovärdig om det inte hade varit så
att han var så makalöst, nervös, uppjagad, uppvarvad, och hysterisk.

Om han på riktigt inte hade varit ute efter ett barnknull utan
att titta på och visa på P&S metoder och brist på ansvar, eller
vad han svamlar om, så hade han ju givetvis låtit P&S
prata för att låta dom själva visa vad dom går för.
Men nu fick ju inte P&S en syl i vädret.

Hans ögon lyser ju bara av:
Fan nu sket det sig! Nu är det enda jag kan göra att försöka
prata mig ur det här. Jag måste bara prata omkull P&S.
Citera
2024-10-13, 22:08
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, samma här. #494 var en riktigt dryg jävel.

Ingen annan gädda har retat upp mig så och fått mig att vilja göra honom illa.
Citera
2024-10-13, 22:11
Medlem
Storanglarens avatar
Någon som har rebus på #494 så man plocka ned kaxputten med de fula glasögonen på jorden?
Citera
2024-10-13, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Ingen annan gädda har retat upp mig så och fått mig att vilja göra honom illa.
Håller med. Aldrig stört mig mer på någon annan gädda än den här fjanten. Har vi ett namn? Kanske kan få läsa några artiklar av stjärnan
Citera
2024-10-13, 22:12
Avslutad
En dåres försvarstal, #494.
När man inte trodde att det kunde dyka upp nån drygare korkskalle än #493, så bjuds vi på #494!
En bögjävel som är så korkad så att klockorna stannar.
Som några redan har påpekat så kommer han behålla sin plats i den sjuka kretsen som han befinner sig i, men vi kan trösta oss med att han inte kommer att kunna visa sig ute bland vanligt folk på mycket länge. Folk kommer köa för att få slå ut alla tänderna på det här fanskapet.
Hans egna hot är givetvis bara skitsnack, skulle han skicka ett gäng bögfjollor med lösnaglar eller vad?
Senast redigerad av ScottFree 2024-10-13 kl. 22:19.
Citera
2024-10-13, 22:14
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Tyvärr kommer han landa mjukt då hans förehavanden inte ses som så allvarliga i det bögvänster-community han tillhör. Han är ruggigt manipulativ och dryg. Kan tänka mig att Patrik var nära att klappa till honom där på slutet.

Hade mer än gärna sett denna gädda förlora allt.

#494.
Ja hela bögscenen verkar ju vara rätt så promiskuös men faktum kvarstår att han raggat på barn, det ser aldrig bra ut, en människa i hans ålder som inte heller tar ansvar för sina handlingar ser inte heller bra ut.

Jag hörde aldrig att dom sa att dom skulle berätta till arbetsgivaren men det gör dom väl alltid, om han nu ens har någon.
Citera
2024-10-13, 22:19
Medlem
auruns avatar
#494 Rebus

Samma förnamn som vår hockeylegend Lundqvist som gör reklam för mjällschampo
Efternamn börjar på det smeknamn "Janne" brukar ges till och avslutas på samma sätt som alla sveriges mest vanliga efternamn.
Senast redigerad av aurun 2024-10-13 kl. 22:21.
Citera
2024-10-13, 22:21
Medlem
Jag tvekar på att han faktiskt känner R'stlund.
Tror han drog upp det namnet bara för att försöka få Sara och Patrik ur balans och reta upp dom lite.
Hade det kommit en liten pojke till den träffen hade den pojken blivit utsatt av en bögpedofil.
Och haft trauma länge.

Men det var ändå lite humor att lyssna på den göken.
Hoppas han faller tungt och hårt, det unnar jag honom...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in