Citat:
Ursprungligen postat av
ThinkRightly
Jag håller inte med.
Jag anser att pissryssen borde slaktas omgående. Inte nåt långsamt kokande.
Jag köper inte den där koka långsamt teorin.
Helt ok.
Man kan ju ha olika uppfattningar. Naturligtvis.
Men jag tycker att Ukraina och väst gör helt rätt. De rampar långsamt upp stödet till Ukraina, ge dem 20, 40, F16-plan.
Tillåter Ukraina snart att skjuta med långdistansrobotar.
Jag sov på flygplats efter flygplats, på depå efter depå. Lugnt och metodiskt. Långsam tack.
Så att piss ryssen lär sig, att ett angrepp på en suverän stat kommer att kosta precis det här. Ett totalt jävla haveri på hemmaplan.
60 % av budgeten går åt för att skrota krigsmateriel Ukraina. Statsränta på 20 %!! Inflation, betydligt högre än det.
Jag är så jävla glad att jag slipper pissryssen på vad enda semesterort, för tio år framåt i tiden, jag kommer att njuta verkligen.
Men, det är ju okej att ha andra åsikter, naturligtvis. Jag tycker att Ukraina och väst gör helt rätt.