De här enorma fejktårarna Chrippa klämmer fram emellanåt som han hoppas ska ge sympati. Tror han verkligen att det hjälper?

Tänker både på fejktårarna när han var i Anjos studio men även i en video nyligen när han berättade om Jacke.
En annan sak som ni kan fundera på är ju varför han och den småplufsiga psykopaten med talfelet alltid tar in på hotell när de ska besöka hennes föräldrar. Jo, det kan jag berätta på från en mycket säker källa att det beror förstås på att hennes föräldrar hatar honom och därför får de inte bo hos hennes föräldrar när de hälsar på. Han får inte ens besöka de, utan sitta i bilen som en annan liten snorunge som ingen tycker om. Jag menar, "normala" svärföräldrar hade ju välkomnat sitt barn och dennes respektive med öppna armar om att "klart att ni ska sova över hos oss, vi har bäddat och gjort så fint och väntat i dagar på att ni ska komma" Nej så är det inte. Det är väldigt korta besök som gäller.
Chrippa filmar ju förresten allt skit annars men han filmar aldrig och lägger ut besöken hos hennes föräldrar. Och det beror helt och hållet på att han inte vill skylta med alla svordomar som hennes mamma fäller över honom så han får sitta i bilen när de hälsar på och det är bara den småplufsiga psykopaten med talfelet som får gå in och stanna en stund.
Han får vackert sitta i bilen och vänta på henne och sedan dra till hotellet.
Också ett tecken på att han och den småplufsiga psykopaten med talfelet borde bryta upp eftersom han inte är omtyckt någonstans. Varken av sin egen familj (läs syskonen) eller svärföräldrarna.
Hennes mamma var dessutom väldigt upprörd när hon fick höra att hennes dotter dragit till Barcelona med "den där" Hon kallade Chrippa för "den där!" och inte ens honom vid hans namn.
Hur jag vet det? Jo det finns folk i hennes familjs närhet som håller koll på vad som händer och som gärna glappar om vad som sker. Den så kallade "djungeltelegrafen".