Citat:
Ursprungligen postat av
FruKrokodil
Jag vet inte vilket liv du har levt men inga av mina barn har någon styvförälder som anmäls för misshandel emot dom. Inte jag heller trots att jag är skilsmässobarn. Och jag har inte heller suttit anhållen pga våld i nära relation.
Delar namnet till skitföretaget för att de som googlar ska se vilka influenser de gör samarbeten med.
Man har ett visst ansvar att kolla upp de influenser man gör reklamsamarbeten med och det har detta företag verkligen missat.
Hur gick det med anmälan mot Linnea? Har du glömt det så hjälper jag dig gärna att komma ihåg. Nedlagt, det fanns ingenting som talade för att Linnea varit hårdhänt eller utsatt Lillen för det dunder kallar för tortyr.
När du vill att man skall kolla upp influensers, menar du att dom skall läsa en flashbacktråd? Eller att dom skall kolla på ett utbrett hatdrev på youtube? Linne har bra referenser från tidigare arbetsgivare, och skall hon kollas upp så gäller old school, inga rykten eller anmälningar utan substans till sanning
Du ogillar Linnea, det ser man klart och tydligt, men vet du? Det finns så många fler som verkligen tycker om henne och ser igenom alla lögner div individer sprider om henne