2024-10-14, 21:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det var inte så otippat med tanke på vart Julia verkar ha sina intressen (inte är det barnet iaf).

Får väl hoppas att Chrippa slår sig ner nånstans och tar hand om C så som hon förtjänar. Med tanke på att Linnea inte gillar ungen så kanske även hon drar, vilket vore en jackpot för alla inblandade.

Hur får du det till att Linnea inte skulle gilla lillen? Dom har en nära och varm relation så sluta snacka skit. Och ALLA inblandade är just Chrippa Linnea och Lilla C. Sen Chrippa och Linneas föräldrar förstås, men det borde du räkna ut själv.
Citera
2024-10-14, 21:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det var inte så otippat med tanke på vart Julia verkar ha sina intressen (inte är det barnet iaf).

Får väl hoppas att Chrippa slår sig ner nånstans och tar hand om C så som hon förtjänar. Med tanke på att Linnea inte gillar ungen så kanske även hon drar, vilket vore en jackpot för alla inblandade.
Just nu verkar han ha bestämt sig för att slå ner bopålarna i Linköping - han söker ju förskola där.

Linnea och flickan kommer mycket bra överens så Linnea lär inte dra och flickan mår bra av att ha Linnea nära.
Citera
2024-10-14, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vad bra att du delade med dig av länken så fler kan få ta del av erbjudandet och rabatten
Varför tycker du att det är konstigt eller fel. Linnea är flickans styvmamma, Chrippa är pappa, inga konstigheter

Jag vet inte vilket liv du har levt men inga av mina barn har någon styvförälder som anmäls för misshandel emot dom. Inte jag heller trots att jag är skilsmässobarn. Och jag har inte heller suttit anhållen pga våld i nära relation.

Delar namnet till skitföretaget för att de som googlar ska se vilka influenser de gör samarbeten med.
Man har ett visst ansvar att kolla upp de influenser man gör reklamsamarbeten med och det har detta företag verkligen missat.
Citera
2024-10-14, 21:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Han antyder det eftersom han inte förklarar varför han har henne på heltid. Är det en överenskommelse mellan föräldrarna, är det resultatet av en vårdnadstvist eller förbjuder han helt enkelt träskpaddan att träffa sin dotter p g a hennes negersällskap?

Utredningen som han pratar om rör honom.
Nej, han slår fast vad som gäller - och antyder ingenting.
Att han inte berättar hur och varför det blivit är väl vuxet. Det angår ingen annan. Det är bra att han väljer att inte avhandla det på nätet.
Detta är ju främst mellan honom och Julia - och handlar om Lillen. För Lillens skull skall han helst fortsätta låta bli att svara på frågor om det.
Citera
2024-10-14, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Just nu verkar han ha bestämt sig för att slå ner bopålarna i Linköping - han söker ju förskola där.

Linnea och flickan kommer mycket bra överens så Linnea lär inte dra och flickan mår bra av att ha Linnea nära.

Okej, säger du så. Jag kanske är lite seg men är fortfarande kvar där i januari då Chrippa begravde sin älskade L i en otroligt djup gödselstack.
Knappast hennes fantastiska moderskänslor han pratade om. Mycket svårt att tro han satt och blåljög i 1,5 timme i Anjos studio.
Citera
2024-10-14, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Nej, det har fallerat pga drevet.

Drevet kom i samband med att Linnea gav en falsk tillvitelse gällande han vart en kvinnomisshandlare. Och för att Chrippa varg väldigt tydlig med att Linnea gjort sig skyldig för barnmisshandel (som också är bekräftat).
Innan han träffade Linnea så fanns där inget drev, nej!
Citera
2024-10-14, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Chrippa är kreativ nog för att köra sitt liv nedåt. Har sällan sett en så otroligt verklighetsfrånvänd människa.
Skyller allt på andra utom när han säger att han har gjort fel också. Men han säger inte vad han gjort fel. Då återstår ju det han inte dementerar som sanning.
Men det får man inte tycka utan ska rätta sig i ledet som någon jävla kadaverdisciplin råder.

Håller verkligen med dig. Det är verkligheten som du skriver (skönt att någon här ser det nyktert här). Han kommer aldrig erkänna och blir det som sänker honom. Sitter han inte i fängelse om 2 år så kommer både han och Linnea leta pantburkar och bo på akutboende.
Citera
2024-10-14, 22:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Okej, säger du så. Jag kanske är lite seg men är fortfarande kvar där i januari då Chrippa begravde sin älskade L i en otroligt djup gödselstack.
Knappast hennes fantastiska moderskänslor han pratade om. Mycket svårt att tro han satt och blåljög i 1,5 timme i Anjos studio.
Fast han säger ju att han gjorde just det - ljög sig blå.
När det gäller Linnea och barnet säger han det absolut och ser du barnet tillsammans med Linnea och Chrippa så ser du att samspelet är bra och flickan är glad och trygg med dem båda.

Julia har jag inte följt så mycket - men av det jag sett så står inte hennes föräldraskap ut som något ens dugligt. Jag kan ha fel eftersom jag inte följer henne - men av det jag sett.
Citera
2024-10-14, 22:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Drevet kom i samband med att Linnea gav en falsk tillvitelse gällande han vart en kvinnomisshandlare. Och för att Chrippa varg väldigt tydlig med att Linnea gjort sig skyldig för barnmisshandel (som också är bekräftat).
Innan han träffade Linnea så fanns där inget drev, nej!
Nej, drevet kom när Jocke bestämde sig för att sänka Linnea - alldeles oavsett vad som var sant och inte i anmälan.

Chrippa har varit väldigt tydlig med att han ljög om att Linnea gett sig på Lillen - så nej, påstår du att någon misshandel är bekräftad så ljuger DU.
Citera
2024-10-14, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, drevet kom när Jocke bestämde sig för att sänka Linnea - alldeles oavsett vad som var sant och inte i anmälan.

Chrippa har varit väldigt tydlig med att han ljög om att Linnea gett sig på Lillen - så nej, påstår du att någon misshandel är bekräftad så ljuger DU.

Nej fel Jocke fick inte Chrippa häktad utan tvärtom så stöttade han honom.

Chrippa ljög till Socialtjänsten i andra mötet ja att Linnea inte skulle ha slagit dottern, det stämmer men varför ta ifrån barnets berättelse av den tortyr hon fått utstå (utstår) och vad dottern sagt till sin mamma.

Märkte igår i chrippas video att hon självmant tog avstånd och satt i hallen och åt. Ett barn hade valt soffan med sin förälder.
Citera
2024-10-14, 22:36
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Nej fel Jocke fick inte Chrippa häktad utan tvärtom så stöttade han honom.
Jocke drog igång drevet mot Linnea för att stötta Chrippa.
Citat:
Chrippa ljög till Socialtjänsten i andra mötet ja att Linnea inte skulle ha slagit dottern, det stämmer men varför ta ifrån barnets berättelse av den tortyr hon fått utstå (utstår) och vad dottern sagt till sin mamma.
Det finns ett skäl till att föräldrar inte får fråga ut barnen i polisutredningar - och skälet till det ser du i Julias tubbande av barnet.

Citat:
Märkte igår i chrippas video att hon självmant tog avstånd och satt i hallen och åt. Ett barn hade valt soffan med sin förälder.
Skitsnack. Hon satt inte i hallen och skälet till att hon är utom bild är att en inspelning skulle göras för Linneas kanal -- och "en viss person" blir tokig om barnet syns i dem.
Det var alltså inte barnet val och egentligen inte heller Chrippas eller Linneas val. Chrippa valde att respektera "en viss persons" krav..
Citera
2024-10-14, 22:46
Avslutad
Citat:
Jag vet inte vilket liv du har levt men inga av mina barn har någon styvförälder som anmäls för misshandel emot dom. Inte jag heller trots att jag är skilsmässobarn. Och jag har inte heller suttit anhållen pga våld i nära relation.

Delar namnet till skitföretaget för att de som googlar ska se vilka influenser de gör samarbeten med.
Man har ett visst ansvar att kolla upp de influenser man gör reklamsamarbeten med och det har detta företag verkligen missat.

Hur gick det med anmälan mot Linnea? Har du glömt det så hjälper jag dig gärna att komma ihåg. Nedlagt, det fanns ingenting som talade för att Linnea varit hårdhänt eller utsatt Lillen för det dunder kallar för tortyr.
När du vill att man skall kolla upp influensers, menar du att dom skall läsa en flashbacktråd? Eller att dom skall kolla på ett utbrett hatdrev på youtube? Linne har bra referenser från tidigare arbetsgivare, och skall hon kollas upp så gäller old school, inga rykten eller anmälningar utan substans till sanning
Du ogillar Linnea, det ser man klart och tydligt, men vet du? Det finns så många fler som verkligen tycker om henne och ser igenom alla lögner div individer sprider om henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in