2024-10-13, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Det grundar jag på att hells angels är något som dom flesta tungt kriminella skrattar åt idag. Dom har inte det våldskapitalet som dom andra har idag. Hur ofta har du hells angels i förundersökningar gällande grova brott idag!! Checka ut från pojkrummet och inse fakta. Dom är passé.

Precis, det säger en hel del om hur dålig koll du har på klimatet nuförtiden.
Hur dum får man vara? Du snackar om pojkrum men har verkligen som jag sade innan, noll koll.
Citera
2024-10-14, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NSSAS
Precis, det säger en hel del om hur dålig koll du har på klimatet nuförtiden.
Hur dum får man vara? Du snackar om pojkrum men har verkligen som jag sade innan, noll koll.
Denna diskussion är ganska kontraproduktiv och nog ingen av de som nämns bryr sig om eller påverkas av såvida inte de som uttrycker åsikter bestämmer över dessa perspektiv vilket är tveksamt……vad är syftet med denna dialog…..äga sanningen eller kukmätning mellan åskådare som är åskådare och kommer så förbli
Citera
2024-10-14, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckthapolice
Denna diskussion är ganska kontraproduktiv och nog ingen av de som nämns bryr sig om eller påverkas av såvida inte de som uttrycker åsikter bestämmer över dessa perspektiv vilket är tveksamt……vad är syftet med denna dialog…..äga sanningen eller kukmätning mellan åskådare som är åskådare och kommer så förbli

Det har du rätt i, speciellt i ett sånt här forum.
Citera
2024-10-14, 17:17
Medlem
ethernals avatar
https://www.expressen.se/nyheter/sve...olis-i-ett-ar/

Citat:
En mångårig medlem i den kriminella mc-klubben Hells Angels har varit eftersökt av polis i nästan ett år för ett misstänkt grovt narkotikabrott.

Nu har han gripits och häktats, skriver Nyhetsbyrån Siren.
Citera
2024-10-14, 19:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ethernal

Coffe
Citera
2024-10-14, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdiskahoran
Coffe

Snubben som har barn ihop med Paulina Alatalo? Tänk att man tänkte på honom direkt
Citera
2024-10-14, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wankipanki
Snubben som har barn ihop med Paulina Alatalo? Tänk att man tänkte på honom direkt
Du tänker på Krille, Coffe är en annan.
Det har ryktats att Coffe är död efter alla synder och tabbar han har gjort.
Men om detta gäller Coffe eller Krille, det kan jag inte svara på.
Men Coffe var/är väl Gbg.
Citera
2024-10-14, 20:28
Medlem
ethernals avatar
enligt en rapport av Acta Publica från i april i år är Coffe försvunnen och ryktena säger han är "out" och polisen misstänker han blivit mördad, så det är nog inte han
Citera
2024-10-14, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humleburk
Du tänker på Krille, Coffe är en annan.
Det har ryktats att Coffe är död efter alla synder och tabbar han har gjort.
Men om detta gäller Coffe eller Krille, det kan jag inte svara på.
Men Coffe var/är väl Gbg.

Just fan, my bad. Du har givetvis helt rätt där
Citera
2024-10-14, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ethernal

Dani Virtanen är mitt tips, och att det har med denna dom att göra

https://gofile.io/d/cWthm2

.
Citera
2024-10-14, 21:12
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Putteliten2020
Jo, det är ju bara att läsa Linus brev och där står det ju klart och tydligt att avdelningarna använder andra gäng mot varandra.
Jag är ju inte förvånad men personligen har de väl rensat bort detta smuts från klubben de två sista åren. Finns ju skrivet i tråden och bara att läsa och scrolla!

Var kan man läsa derm brevet?
Citera
2024-10-14, 21:43
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Var kan man läsa derm brevet?

Det finns en tråd om Linus mord och även en hel del att läsa här med. Hans brev finns i tråden om hans mord. Finns även en ljud fil i denna tråden som Linus strippa spelade in med en man som blivit sexuellt utnyttjad och som GT avdelningen visste om.
Hela bråket mellan Linus och GT handlade om att Linus och en brud blev förbjuda att träffas av hennes chef på stripp clubben hon jobbade på i Gbg och denna chef,Ha medlem trodde sig äga henne. Hon fick jävligt mycket skit och hot att socialen omhändertog hennes unge, inte för att hon var dålig mamma utan för hot hon fick!
Jävla svin hela högen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in