Citat:
Ursprungligen postat av
Kratatch
För att inte tala om att one time sign bonusen som man numera får i den ryska armén är 62 månadslöner för en resande specialist sjuksköterska i Ryssland. Om man tror att det går bra för Ryssen när man ger sådana bonusar så är man inte funtad helt rätt i huvudet.
Ingen specialistsköterska med kompetens går med på 62 månadslöner.
De har sett och hört vad som händer i Ukaina.
Dom vet att de blir blåst på stålarna.
Dom vet att de troligen aldrig kommer hem igen.
Dom vet att de blir knullobjekt och blir våltagna av sina landsmän ryzzarna.
Det blir ingen succé att rekrytera yrkeskunniga specialistsköterskor oavsett betalning.