Jag har kört canivore med goda resultat.
1,5kg om dagen kommer jag inte i närheten av. Snarare ca 500g om dagen och hungerkänslorna är nästan som bortblåsta.
Ett tips är att steka bacon som tillbehör, kött blir ganska tråkigt att äta även om man använder lite olika kryddor.
Jag körde de första veckorna slaviskt men sedan har jag fuskat, pizzabuffe, godis mm. Går ner i vikt ändå och mår faktiskt riktigt bra!
Jag har kört canivore med goda resultat.
1,5kg om dagen kommer jag inte i närheten av. Snarare ca 500g om dagen och hungerkänslorna är nästan som bortblåsta.
Ett tips är att steka bacon som tillbehör, kött blir ganska tråkigt att äta även om man använder lite olika kryddor.
Jag körde de första veckorna slaviskt men sedan har jag fuskat, pizzabuffe, godis mm. Går ner i vikt ändå och mår faktiskt riktigt bra!
När du bara äter kött och inga fibrer hur mår magen då och hur ofta bajsar du?
Vad är det billigaste köttet eller mat överhuvudtaget som man kan äta som carnivore, samt frukost och "med på jobbet-mat"?
Just nu är det 2 ägg plus 3 eller 4 bacon på morgonen, 250g blandfärs eller fläskfärs på kvällen, varje dag. Men till och med det börjar bli väldigt dyrt.
Vad är det billigaste köttet eller mat överhuvudtaget som man kan äta som carnivore, samt frukost och "med på jobbet-mat"?
Just nu är det 2 ägg plus 3 eller 4 bacon på morgonen, 250g blandfärs eller fläskfärs på kvällen, varje dag. Men till och med det börjar bli väldigt dyrt.
Fläsklägg är nog bland det billigaste köttet du kan finna
Någon som har kommit på VART det är billigast att köpa kött, så som högrev, ryggbiff och entrecoté?
Har tänkt att ge mig på carnivoredieten men vill hitta de billigaste sättet, helst utan att behöva åka till en bondgård långt bort.
Är det hos ica, willys , coop eller citygross? e
Eller hittar man billigast på någon onlinhandel? finns så många så därför jag frågar.