2023-02-01, 21:49
Medlem
cacablancas avatar
Undrar om man kan köra cheat days en gång i veckan där man äter nästan vad man vill som t.e.x. godis läsk eller choklad
Citera
2023-08-26, 18:13
Medlem
EKOnotNOMs avatar
Snacks är rökt sidfläsk, ölkorv, god skinka, ost etc.

Vill du käka godis, glass och bullar, you fat fuck, då är den dieten inte för dig.
Citera
2023-08-26, 18:17
Medlem
NyaHenriksss avatar
Jag har kört canivore med goda resultat.
1,5kg om dagen kommer jag inte i närheten av. Snarare ca 500g om dagen och hungerkänslorna är nästan som bortblåsta.
Ett tips är att steka bacon som tillbehör, kött blir ganska tråkigt att äta även om man använder lite olika kryddor.
Jag körde de första veckorna slaviskt men sedan har jag fuskat, pizzabuffe, godis mm. Går ner i vikt ändå och mår faktiskt riktigt bra!
Citera
2024-07-26, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Jag har kört canivore med goda resultat.
1,5kg om dagen kommer jag inte i närheten av. Snarare ca 500g om dagen och hungerkänslorna är nästan som bortblåsta.
Ett tips är att steka bacon som tillbehör, kött blir ganska tråkigt att äta även om man använder lite olika kryddor.
Jag körde de första veckorna slaviskt men sedan har jag fuskat, pizzabuffe, godis mm. Går ner i vikt ändå och mår faktiskt riktigt bra!

När du bara äter kött och inga fibrer hur mår magen då och hur ofta bajsar du?
Citera
2024-07-27, 06:38
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoFtEnAvBaJs
När du bara äter kött och inga fibrer hur mår magen då och hur ofta bajsar du?

Magen mår mycket bättre.
Fiser typ aldrig och avföringen är likadan varje dag. Kroppen funkar så mycket bättre!
Citera
2024-09-24, 20:00
Avstängd
Vad är det billigaste köttet eller mat överhuvudtaget som man kan äta som carnivore, samt frukost och "med på jobbet-mat"?

Just nu är det 2 ägg plus 3 eller 4 bacon på morgonen, 250g blandfärs eller fläskfärs på kvällen, varje dag. Men till och med det börjar bli väldigt dyrt.
Citera
2024-09-25, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Vad är det billigaste köttet eller mat överhuvudtaget som man kan äta som carnivore, samt frukost och "med på jobbet-mat"?

Just nu är det 2 ägg plus 3 eller 4 bacon på morgonen, 250g blandfärs eller fläskfärs på kvällen, varje dag. Men till och med det börjar bli väldigt dyrt.

Fläsklägg är nog bland det billigaste köttet du kan finna
Citera
2024-10-10, 20:36
Medlem
Någon som har kommit på VART det är billigast att köpa kött, så som högrev, ryggbiff och entrecoté?
Har tänkt att ge mig på carnivoredieten men vill hitta de billigaste sättet, helst utan att behöva åka till en bondgård långt bort.

Är det hos ica, willys , coop eller citygross? e
Eller hittar man billigast på någon onlinhandel? finns så många så därför jag frågar.
Citera
2024-10-14, 12:35
Avslutad
Ska du bara äta kött lär du bli trög i magen då köttet ruttnar i magen..
Citera
2024-10-14, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Ska du bara äta kött lär du bli trög i magen då köttet ruttnar i magen..

Vad har du fått detta trams ifrån? Kött är fett, protein och vatten, och det bryts ned som allt annat i magsäcken och tarmarna.
Citera
2024-10-14, 12:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VoldemortZelenskyj
Vad har du fått detta trams ifrån? Kött är fett, protein och vatten, och det bryts ned som allt annat i magsäcken och tarmarna.

Man blir trög i magen av bara kött. Det tar mkt energi för kroppen att bryta ner. Det är bara söka på det så ser du.
Citera
2024-10-14, 14:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Man blir trög i magen av bara kött. Det tar mkt energi för kroppen att bryta ner. Det är bara söka på det så ser du.

Hittar inga referenser till den märkliga utsaga du framför. Kanske har du egna? N = ? Metod?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in