2024-10-14, 06:53
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Du får förklara bättre än så
Jag som sagt gillar inte tillgjorda politiker som är begränsade i sina tycken och åsikter.
Googla ordet delulu. Ingenting du säger är verklighetsförankrat.
Citera
2024-10-14, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio

Jo, om du får veta vem det är så förstår du vad jag menar. Jag vill inte outta honom med anledning att jag inte vill ha massa hatinlägg mot honom
Citera
2024-10-14, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio

Men samtidigt tror jag på dig
Tror aldrig att han skulle skilja sig med sin fru för en kvinna ifrån allmänheten som varit förälskad i honom i många år och vet när han fyller år. Det skulle skapa många rubriker och han skulle hamna i en skandal. Med över 5 miljoner följare på bara Instagram tror jag ingen politiker vill utsätta sig för det.
Politiker gillar makt och uppmärksamhet men det skulle också kunna visa en mer positiv bild av politiker kanske. Vad vet jag
Citera
2024-10-14, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Berlusconi? Han är unifär likadan..

Nej, han sitter i makten just nu
En europeisk ledare
Citera
2024-10-14, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Sätt in en annons på bodycontact och be om rollspelssex utan att precisera. Be männen klä ut sig till politikern och prata som honom. Sug av medan politikern för tal.

Inte intresserad av andra män som ska likna honom. Ingen som kan ändå. Han är unik i sitt sätt både som man och politiker. Vill inte ha någon annan. Är inte heller intresserad av honom för bara ett ligg
Citera
2024-10-14, 11:23
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Nej, han sitter i makten just nu
En europeisk ledare

Berlusconi är italienare.. Eller var iaf.
Italien ligger i Europa
Citera
2024-10-14, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Berlusconi är italienare.. Eller var iaf.
Italien ligger i Europa

Ja men han sitter inte i makten mer?
Jag skrev att det är någon som sitter i makten idag och på en EU nivå
Citera
2024-10-14, 11:46
Medlem
LinaLaReinas avatar
Citat:
Hej

Lite dumt inlägg men jag är hopplöst kär i en politiker i utlandet. Vet aldrig om jag kommer ha en chans att få träffa honom men tycker det är helt knasigt att vara kär i honom. Tittar varje dag på honom och önskar att jag var vid hans sida. Är inte ung heller utan närmare 30 +. Blir helt uppspelt när jag ser honom och när han pratar

Vad har ni för råd

Har du hört talas om Limerence?

Lite som någon tonårsförälskelse som inte riktigt är rimlig. Att ha en intensiv längtan efter en person och när det inte är helt återgäldad, eller som i ditt fall rätt omöjlig. Du behöver blir förnuftig över detta, se det logisk. Är detta första ggn det händer?

https://www.attachmentproject.com/love/limerence/

Oavsett så förstår jag att det gör ont, fast du behöver komma på bättre tankar ang detta.
Prata med någon om det.
Lycka till

edit: Hittade denna också som verkar vettig. Inte hunnit läsa hela.

https://www.vogue.com.au/culture/lifestyle/signs-of-limerence/image-gallery/10f77b4147c46732f0627eb114e497a5
Senast redigerad av LinaLaReina 2024-10-14 kl. 12:02.
Citera
2024-10-14, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinaLaReina
Har du hört talas om Limerence?

Lite som någon tonårsförälskelse som inte riktigt är rimlig. Att ha en intensiv längtan efter en person och när det inte är helt återgäldad, eller som i ditt fall rätt omöjlig. Du behöver blir förnuftig över detta, se det logisk. Är detta första ggn det händer?

https://www.attachmentproject.com/love/limerence/

Oavsett så förstår jag att det gör ont, fast du behöver komma på bättre tankar ang detta.
Prata med någon om det.
Lycka till

Varför är den omöjlig?
Han har ju valt en kvinna ifrån allmänheten
Citera
2024-10-14, 12:05
Medlem
LinaLaReinas avatar
Citat:
Varför är den omöjlig?
Han har ju valt en kvinna ifrån allmänheten

Eeeeh...? Kanske för han är gift och inte ens bor i samma land som du?

Fast visst har du ekonomi att resa dit, försöka dig först komma in honom på livet, få honom att bli kär i dig, sen även skilja sig från frun och satsa på dig så absolut.

.... Jisses...

Kör hårt.
Citera
2024-10-14, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinaLaReina
Eeeeh...? Kanske för han är gift och inte ens bor i samma land som du?

Fast visst har du ekonomi att resa dit, försöka dig först komma in honom på livet, få honom att bli kär i dig, sen även skilja sig från frun och satsa på dig så absolut.

.... Jisses...

Kör hårt.

Rest många gånger till hans land och är inte heller så okänd människa. Jag vet inte men jag hoppas på att få se honom en dag.

Jag vet att det är en fantasi men men
Citera
2024-10-19, 15:36
Medlem
Du är kär i bilden av det han står för, vad han gör för det är i fas med dina värderingar, önskningar, prioriteringar och önskningar!
Man kan imponeras, respektera och se upp till människor som gör, är och står för det du värderar, det du tycker är viktigt! Det du anse r viktigt!

Det handlar om det du representerar i dej själv, swr du andra ha det blir det något gemensamt och man vet att man inte är ensam, bekräftelsen är pricken över i et då!

Man är inte kär i någon man inte har en anknytning till, du är olycklig då! Den är gift , ni kommer aldrig ses!

Förstå att du behöver blir förstådd, sedd och få det du saknar enbart av att du själv accepterar, och förstår!

Att vilja ha något /någon enbart för sej själv och ägna tillvaron att sträva efter något som inte är menat för dej, det är fel väg i livet!

Det du vill uppnå ska du göra för dej! Din lycka sker inte genom att se med fel ögon!

Ingen annan, inget annat är nyckeln till att vara fulländad och nöjd!
Du är det !! Du ingen annan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in