Citat:
Ursprungligen postat av
peterZiipen
Allt är som vanligt hör jag- säsong 2 tar vid där säsong 1 slutade.

Japp det var väl så bokstavligt också, dom är inspelade samtidigt för 2 år sen.
Sen fattar jag inte varför vissa familjer har spelat in efter för att visa hur dom har det efter inspelningen liksom, och andra inte. Vill tro att dom vi inte får se efter inte vill ha nått med Lena & gänget att göra mer.. Jag menar skolan nu - där skulle jag verkligen förstå om familjen inte ville delta mer.
Nån tidning borde höra av sig till familjerna efter, det vore intressant! Med Örebro-paret var det ju tydligt att ingen munkavle finns efter för familjerna.