2024-09-10, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tweeked
Inget rus alls? Hur mycket rökte du isåfall?
Tog en redig nypa och la i, synd att denna är värdelös då jag inte har någon tolerans alls men känner ändå iget
Citera
2024-09-29, 23:50
Medlem
ruttenfimps avatar
Tyst i tråden. Nån som prövat Aura Duo? Vill lägga en beställning men fan när man läser att mixar inte fungerar blir man tveksam då de har haft riktigt kassa grejer (verkningslösa mixar helt enkelt)

Vart med om det själv men som tur är har jag haft andra mixar och använt de att späda ut med ändå slöseri på pengar.
Citera
2024-10-13, 20:05
Medlem
Någon som har provat den nya pimpade batchen av aura duo?
Citera
2024-10-14, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggarenB
Någon som har provat den nya pimpade batchen av aura duo?

Kommer ta och göra det .
Citera
2024-10-14, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Kommer ta och göra det .
Super, återkom gärna med en recension, mvh
Citera
2024-10-14, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggarenB
Super, återkom gärna med en recension, mvh
Inte rökt så mkt än, något känner jag iaf. Dock har jag haft tolerans på vanligt röka sen innan, och jag har druckit ett par cider. Provar mig fram lite slött, har sysslat med jävla mkt rcs tidigare i livet så har blivit lite försiktigare av mig nu när jag är över 30. Jag provade det gamla PS hade iaf och det fick jag 0 effekt av. Detta nu verkar funka iaf, dock har jag inte tagit så mkt av det 0.5 sample jag fick. Tycker dock typ det mesta känns i kroppen. Ja kommer röka en bra mkt större härnäst och se om det ger något mer, sen får jag återkomma.
Citera
2024-10-15, 10:41
Medlem
Citat:
Inte rökt så mkt än, något känner jag iaf. Dock har jag haft tolerans på vanligt röka sen innan, och jag har druckit ett par cider. Provar mig fram lite slött, har sysslat med jävla mkt rcs tidigare i livet så har blivit lite försiktigare av mig nu när jag är över 30. Jag provade det gamla PS hade iaf och det fick jag 0 effekt av. Detta nu verkar funka iaf, dock har jag inte tagit så mkt av det 0.5 sample jag fick. Tycker dock typ det mesta känns i kroppen. Ja kommer röka en bra mkt större härnäst och se om det ger något mer, sen får jag återkomma.

Okej, hur gick det efter en fetare J?
Citera
2024-10-18, 12:02
Medlem
Är det någon som skulle kunna ge en recension av nya aura duo pimp?
Citera
2024-10-21, 15:13
Medlem
Prövade nyss nya aura duo pinp, känner nästintill ingenting.
Citera
2024-10-31, 13:25
Medlem
Citat:
Hur blev det med fetingen? Har själv fått 2 påsar i sample. En påse aura duo och en aura duo pimp. Pimpen sticker fan i näsan när man luktar på den. Och sticker i fingrarna när man tar på den. Ett tecken på mycket pulver i mixen. Vågar inte röra skiten än. Minns bara när jag rökte deras aura ring när den var som starkast. Kan ha varit det starkaste ruset jag har upplevt.

Nån får gärna uppdatera!
Citera
2024-10-31, 20:35
Medlem
trainriders avatar
Kommer få ett sample imorgon med båda sorterna så återkommer med recension på båda imorgon efter att brevbäraren varit förbi hos mig :P
Citera
2024-11-01, 18:00
Medlem
Testade både aura duo och aura duo pimp rätt tätt inpå varandra så vet inte riktigt vilket som var vilket. Kanske rökte en 02.a av båda mixarna.

Rökte igår vid 15 tiden och visst fan är man bränd fortfarande. Lite thcp över den sådär. Tar typ 45-60 min innan den dundrar.på som den ska. Så ha tålamod och ta lite i taget.

Rätt dissociativt rus. Eftersom det är så långdraget och rått så stimulerande undrar jag vadfan det är i detta. Var redo på en långdragen jävel om du inte har tolerans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in