2024-10-13, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Gäddan njöt verkligen av sin liknelse med fiskaren som släpper fisken i vattnet igen. Syntes att han tycker det är världsklass på den!

Erkänner omedvetet att han är en gädda här Argumentet betyder i sak att han är en gädda men att det finns värre gäddor som borde fiskas upp istället
Citera
2024-10-13, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
det här måste väl vara den första gäddan som kör den här taktiken.. går till attack rejält.. anfall är bästa försvar.. glömmer han sin chatt eller.. vilken dåre.. ganska underhållande ändå..

Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Erkänner omedvetet att han är en gädda här

Ja, det gör han ju faktiskt, men han är ju tydligen bara en "liten gädda" och det hade han gärna fått vidareutveckla. Vad är skillnaden mellan liten och stor? Är det pga att han skriver 95 procent trevligheter som han borde ha släppts i vattnet igen?
Citera
2024-10-13, 23:12
Medlem
Donatellis avatar
Några har redan börjat kommentara inlägg med han runtom på facebook. Skön måndag att vakna till.
Citera
2024-10-13, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ja, det gör han ju faktiskt, men han är ju tydligen bara en "liten gädda" och det hade han gärna fått vidareutveckla. Vad är skillnaden mellan liten och stor? Är det pga att han skriver 95 procent trevligheter som han borde ha släppts i vattnet igen?

Ja det var synd att Sarah inte höll kvar honom i detta trasiga försvar och krävde mer
Citera
2024-10-13, 23:19
Avslutad
Hahaha nämen vad är detta, ett peddo som åkt dit på Dumpen, som spelar Allan Ballan och låtsas vara något annat än ett peddo. Nämen så ovanligt. Första gången kanske?

Peddo-journalist som är våldtar minderåriga på ett etiskt peddo-journalistiskt vis.

Ska bli underbart att se detta etiska peddo bli av med sitt sociala sammanhang, sitt jobb, sina vänner.

Tack för detta söndagsnöje peddo-journalist.

Napp #494
Citera
2024-10-13, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
#494 Han har två FB. En "work" och en mer privat. Den privata har han inte varit aktiv på sedan 1 juli 2021. Båda är dock tillslutna och går inte att kommentera på om man inte är vän till honom.
Det är möjligt att han har ytterligare någon FB men det är dessa jag har hittat.

Han själv är 45 och som väntat bajspackare och han bor ihop med en 27-årig man som har samma förnamn som Ture Sventons vän som brukar hjälpa honom att lösa brotten. Namnet börjar på O.

Hur skall man hitta honom på Fa.B ? Finns ju en uppsjö med det för och efternamnet i Stockholm.
Solna kunde jag inte hitta. Den nysvenske pojkvännen verkar inte ha ett konto. I vart fall inte med sitt egennamn.
Citera
2024-10-13, 23:22
Medlem
Donatellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djehklfl
Hur skall man hitta honom på Fa.B ? Finns ju en uppsjö med det för och efternamnet i Stockholm.
Solna kunde jag inte hitta. Den nysvenske pojkvännen verkar inte ha ett konto. I vart fall inte med sitt egennamn.

Sök på hans yrke så dyker han upp..
Citera
2024-10-13, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donatelli
Sök på hans yrke så dyker han upp..
ok tack.
Journalist...menar du ?
Citera
2024-10-13, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donatelli
Några har redan börjat kommentara inlägg med han runtom på facebook. Skön måndag att vakna till.

Ser inte längre inlägg som jag såg för typ 20 min sedan. Har de börjat radera?
Citera
2024-10-13, 23:25
Medlem
Faltas avatar
494. LinkedIn nedtagen! HassanVonEssen måste någon gång göra statistik angående att LinkedIn alltid ryker. Det slår aldrig fel. Nu börjar 494 inse att Måndagen kommer att bli lite annorlunda för honom..
Citera
2024-10-13, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Nu börjar 494 inse att Måndagen kommer att bli lite annorlunda för honom

Jag vill se jämförelsevideon från huvudpersonens vinkel så man kan se Patrik och Sarahs miner Undrar vart han tänker lägga upp den. Den var ju sånt fiffigt bevismaterial tyckte herr journalist
Citera
2024-10-13, 23:27
Medlem
Donatellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djehklfl
ok tack.
Journalist...menar du ?

Ja eller reporter men är nog försent nu då dom börjar rensa. Men hans arbetsgivare länkas till 1-2 sidor bak i tråden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in