2024-10-13, 22:42
Medlem
Från det lilla man kan se på Google (som ännu inte är raderat ) från hans tidigare linkedin- konto står följande om Napp #494:

"Stockholms län, Sverige · Reporter och redaktör · SRF Synskadades Riksförbund Stockholms och Gotlands län
Utöver det har jag arbetat extra som personlig assistent, efter ett par oerhört motiverande somrar som kolloledare på Barnens Ö. Jag möter många personer öga.

Jag jobbade under sju år på ett researchcentrum tillgängligt för samtliga redaktioner på SR, SVT och UR med att ta fram faktabakgrund inom alla tänkbara ämnen.
..
"

Mer än så går inte att se. Kanske går att se på webarciv om någon orkar att hitta upp det.
Senast redigerad av djehklfl 2024-10-13 kl. 22:50.
Citera
2024-10-13, 22:49
Medlem
Ond.hickas avatar
Fattar inte hur snuskgubbarna tänker med att de skulle förklara och försvara något med att de minsann också är där i fiskartag. Han fiskar ju efter en kerub som har det jobbigt hemma och som knappt fått hår på pungen, och han använder sin egen håriga röv som bete. Vad väntar han sig att han ska veva in för något på den där träffen?

Om de ska göra en dump får de väl låtsas att de är Trixa eller King 13 år, och försöka hålla sig ifrån att skicka bilder på trånande stånd.
Senast redigerad av Ond.hicka 2024-10-13 kl. 23:08.
Citera
2024-10-13, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Du menar väl inte att bögar generellt tycker att sex med barn är ok?

Det är tyvärr bistra sanningen.
Citera
2024-10-13, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Fattar inte hur snuskgubbarna tänker med att de skulle förklara och försvara något med att de minsann också är där i fiskarter

Och gömmer sig när fisken är på ingång
Citera
2024-10-13, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseDanderyd
Det är tyvärr bistra sanningen.

Det har jag svårt att tro, låter mer som fördomar.
Citera
2024-10-13, 22:56
Medlem
Storanglarens avatar
#494 Han har två FB. En "work" och en mer privat. Den privata har han inte varit aktiv på sedan 1 juli 2021. Båda är dock tillslutna och går inte att kommentera på om man inte är vän till honom.
Det är möjligt att han har ytterligare någon FB men det är dessa jag har hittat.

Han själv är 45 och som väntat bajspackare och han bor ihop med en 27-årig man som har samma förnamn som Ture Sventons vän som brukar hjälpa honom att lösa brotten. Namnet börjar på O.
Citera
2024-10-13, 23:02
Medlem
Korv-Bajss avatar
Det är ju AI som gäller nu för tiden.

Eftersom googles bildsökning inte identifierar personer hittade jag
https://lenso.ai/
och stoppade in #494ans bild där.

lenso hittade inte rätt person,
men första bild-träffen/förslaget var en person på
http://offenderradar.com

Hur ska man tolka det?

Har #484 ett typiskt sexualförbrytarutseende?

Eller har AI:n redan lyckats intelligensa fram honom som pedofil via Dumpen?
(Fast då borde han ju ha blivit identifierad.)
Citera
2024-10-13, 23:03
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
#494 Han har två FB. En "work" och en mer privat. Den privata har han inte varit aktiv på sedan 1 juli 2021. Båda är dock tillslutna och går inte att kommentera på om man inte är vän till honom.
Det är möjligt att han har ytterligare någon FB men det är dessa jag har hittat.

Han själv är 45 och som väntat bajspackare och han bor ihop med en 27-årig man som har samma förnamn som Ture Sventons vän som brukar hjälpa honom att lösa brotten. Namnet börjar på O.

Den privata har öppet för kommentarer vad jag kan se.
Citera
2024-10-13, 23:04
Medlem
det här måste väl vara den första gäddan som kör den här taktiken.. går till attack rejält.. anfall är bästa försvar.. glömmer han sin chatt eller.. vilken dåre.. ganska underhållande ändå..
Citera
2024-10-13, 23:06
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ten
Den privata har öppet för kommentarer vad jag kan se.

Då måste du ha hittat ytterligare en privat som jag inte kan se/hittat. För den privata jag kan se, där är det bara vänner som kan kommentera. Den privata jag hittat har han sitt fullständiga namn på och reggad med "dagens" i början.
Citera
2024-10-13, 23:07
Medlem
#494 Sett konfrontationen två gånger, har seglat upp som favorit hos mig. Både gäddan och Patrik spårar ur lite grann 😊

Gäddan njöt verkligen av sin liknelse med fiskaren som släpper fisken i vattnet igen. Syntes att han tycker det är världsklass på den!

Verkar som att gäddan förväntar sig att journalistkåren ska ställa sig bakom honom, men det kan han ju glömma. De kommer självklart skaka på huvudet och säga att nu skärper du till dig för fan. Det här går inte, det är orimligt att försvara det här. Det är möjligtvis bara Röstlund som kommer att skriva en artikel om spektaklet.
Citera
2024-10-13, 23:08
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Startelvan
Är det den som innehåller filmsnuttar från en Elton John-konsert 2023?

Nej.
Initialer BHOJ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in