2024-10-13, 13:22
Medlem
DjPuttes avatar
https://www.youtube.com/watch?v=UwVvmKA6GNE&t=40s
Donnie Donnie Hannibal Lector is on you
Citera
2024-10-13, 20:40
Medlem
develis avatar
Hur ska han ha det?

Ena stunden är det korrupt, i nästa uppmanas de via massiva robocalls att rösta tidigt per mail.

"Trump spread conspiracies on mail-in voting for years. Now his campaign is urging people to vote early and by mail

In 2020, Trump called mail-in ballots “dangerous” and “corrupt.” He said they’d lead to “massive electoral fraud” and a “rigged” 2020 election."

" He falsely implied they were insecure voting methods in a June video posted to Swamp the Vote USA, a voting resource website paid for by the Republican National Committee."

" Now locked in a tight election against Vice President Kamala Harris, Trump’s campaign is actively promoting early in-person and mail voting, even as the former president pledged to one day eliminate the commonly used practices. "

https://www.google.com/amp/s/amp.cnn.com/cnn/2024/10/13/politics/trump-mail-in-voting
Citera
2024-10-13, 21:02
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Trumps bronzer blir seriöst allt sämre, har han någonsin varit såhär orange-brun? https://x.com/JohnCornyn/status/1845077285801750663

Haha, brown-orange man REALLY bad?
Citera
2024-10-13, 21:26
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Haha, brown-orange man REALLY bad?
Komiskt nog är det bara du som säger.
Men titta på sminket, ser hysteriskt komiskt ut och ser faktiskt ut som hen doppat huvudet i diarré
Undrar vad faan donalds tänkte på när hen lade på detta smink

Vadå bad????
Det är ju bara du som pratar om det, så fråga dig frågan själv istället, samtidigt vi skrattar åt hur fult det var.
Citera
2024-10-13, 22:17
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Men titta på sminket, ser hysteriskt komiskt ut och ser faktiskt ut som hen doppat huvudet i diarré

Vadå bad????
Det är ju bara du som pratar om det, så fråga dig frågan själv istället, samtidigt vi skrattar åt hur fult det var.

Lugn nu, tösen, jag skrattar också! Dock baserar jag inte mitt stöd till Trump på hans utseende.
Citera
2024-10-13, 22:21
Medlem
develis avatar
Citat:

Vadå bad????
Tänderna rent bländar, ansiktet i överdoserad färg... och handen blekvit.

Fint.

Det värsta med hans spray tan är väl annars de vita ringarna runt ögonen då han haft skydd på sig - och inte sminkat de områdena sen.
Har han ingen stylist eller dyl eller vågar ingen säga till honom månntro.

https://pyxis.nymag.com/v1/imgs/f74/7dd/34179dd2a531d68b50caaf76e1deda5f29-04-trump-tan.rsquare.w400.jpg
Citera
2024-10-14, 00:13
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Lugn nu, tösen, jag skrattar också! Dock baserar jag inte mitt stöd till Trump på hans utseende.
Nej, det är manligheten ni faller för.
Is Trump manly enough to be president?
Citera
2024-10-14, 00:26
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ouelet
Nej, det är manligheten ni faller för.
Is Trump manly enough to be president?
HAHAHA!
Trump the high testo Alfa.

The moves and the weave. Mmm... Så läcker.
Citera
2024-10-14, 01:34
Medlem
Wrossmols avatar
Även om jag inte gillar Trump särskilt mycket. Så måste man medge att han är i rätt bra form för sin ålder. Och kommer Iran försöka knäppa han? De snackades ju om det Eller var det bara rykten.
Citera
2024-10-14, 02:06
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wrossmol
Även om jag inte gillar Trump särskilt mycket. Så måste man medge att han är i rätt bra form för sin ålder. Och kommer Iran försöka knäppa han? De snackades ju om det Eller var det bara rykten.

Det är/var CIA.
Citera
2024-10-14, 11:09
Medlem
klybans avatar
Citat:
Igen är det du som säger detta, jag skrattade och undrar istället vad det är för fel på donalds som inte fattar hur hemskt det ser ut.
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Tänderna rent bländar, ansiktet i överdoserad färg... och handen blekvit.

Fint.

Det värsta med hans spray tan är väl annars de vita ringarna runt ögonen då han haft skydd på sig - och inte sminkat de områdena sen.
Har han ingen stylist eller dyl eller vågar ingen säga till honom månntro.

https://pyxis.nymag.com/v1/imgs/f74/7dd/34179dd2a531d68b50caaf76e1deda5f29-04-trump-tan.rsquare.w400.jpg
Rätt konstigt att donalds inte inser själv hur dåligt det ser ut, ingen kan vara nöjd med att se ut så kan man tycka.
Citera
2024-10-14, 12:45
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Igen är det du som säger detta, jag skrattade och undrar istället vad det är för fel på donalds som inte fattar hur hemskt det ser ut.

Ingen aning. Jag bryr mig inte hur den som räddar den fria världen från krig och globofascism ser ut. Kanske kan höra i forumet för kroppsvård och skönhet eller kanske Familjeliv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in