Citat:
Ursprungligen postat av
OberynMartell
Vårdslöshet i trafik.
Absolut inte, kan hända vem som helst.
Citat:
Ursprungligen postat av
1754
Smart att erkänna att hon kör med dottern i bilen när hon är trött och kraschar bilen.
Hon lär bli dömd nu, av med körkortet, och soc inblandat.
Folk kör trötta varenda morgon så glöm att det blir något av detta.
Bli av med körktet, dödmt och Soc iblandat var nog bland det dummaste av allt
Citat:
Ursprungligen postat av
KlartForDrabbning
Man ser på hjulet på gp.se att det smällt rätt bra. Verkar som hon sedan kör vidare och troligen förvärrat skadan...
Du är inte så gammal misstänker jag och har ingen erfarenhet av kantstenar... men du får kanske och det har inte smällt bra, lycka till
Har sett andra som har kört på en kantstenar och som har fortsatt köra för dom tror inte det är så farligt och så blir det punka och däcket blir helt vrängt och det är vad som har hänt här.
Citat:
Ursprungligen postat av
FindAway
Hon sjunger bättre än hon kör bil.
Men jag skulle inte vilja föda alla i Stockholm som kör som kråkor.
Blinkar höger kör vänster om de överhuvud blinkar alls. Väntar hur länge som helst vid en rondell för att släppa fram någon som är 2oom bort. Ligger i omkörningsfilen och fisåker, jaja listan kan göras jättelång, men Carola är inte ensam om man säger så.
Hatar att köra bil i Stockholm men är tvungen ibland. Kör hellre i Malmö, Göteborg, Köpenhamn eller London.
Stockholmare kör som krattor och Carola kör nog inte sämre än någon annan.
Tvärtom, hon är van att köra husbil.
Men köra på en kantsten kan vem som helst råka ut för. Händer faktiskt lite då och då men jag har aldrig lyckats med det, tack och lov.
Men har sett många som har råkat ut för det, speciellt husvagnar när dom inte har tagit ut svängen tillräckligt.
Då kan det sprängda/trasiga däcket slå hål i golvet till och med. Blir stora reparationer.
Bara för att det är en kändis som Carola går folk helt bananas i tråden