Citat:
Ursprungligen postat av
intedinkille
Johanna Borg
Valde att åka hem men var helt klart snyggast och mest intressant av tjejerna. Där missade killarna en pärla!
Emma Holmberg
Påminner om Zara Larsson. Rätt söt men känns inte genuin utan känns mer som att hon skådespelar och säger det hon tror andra vill höra.
Emelie Svensson
Skulle digga att ha henne som polare men inte flickvän. Lite för mycket av allt. Skulle hon coola ner sin plastiga stil och köra sitt naturliga hår osv hade hon varit mycket snyggare!
Emely Ek
Känns som en av dom mest naturliga tjejerna i denna säsong ändå. Sitt riktiga hår, vanliga kläder och skön personlighet. Ser dock äldre ut än 26?
Emma Wass
För mager för min smak. Vet inte om det är att hon är så mager eller att hon fixat sitt ansikte för mycket men tycker hon ser äldre ut hon med. Som en ”fixad äldre kvinna” snarare än en fräsch 29-åring.
Cindy Ruderi
Vacker och verkar varm. Dock lite skumt att lämna sitt lilla barn så länge för att dejta i tv?
Isabelle Gustafsson
Sprutat in så mycket i fejset så hon ser ut som en 40-åring hollywoodfru. Tycker hon verkar tråkig och ytlig.
Pavlina Bronge
Hade svårt att sätta fingret på vem hon var. Men tyckte hon var lite sexig faktiskt. Hon skulle köra med en lite mer avslappnad cool stil så hade hon varit ännu hetare.
Matilda Lindgren
Läskigt mager! Hennes nyckelben såg otäcka ut i vissa vinklar. Om hon gick upp lite i vikt hade hon varit snyggare. Tyckte hon verkade cool som person.
Mellie Caarne
Söt men så tråkig så klockorna stannar.
Emma Päivärinta
Inte min kopp av te. Försöker vara rolig men känns så tråkig och platt ändå. Likaså med utseendet och klädvalen; försöker vara lite extra med sitt rosa hit och dit men känns bara trist.
Isabell Appelberg
Ännu en mager brud som hade varit snyggare med några kilo upp och några kilo lösfransar ner. Tyckte synd om henne då hon verkade väldigt obekväm framför kameran och sårad av bristen på uppmärksamhet från Rasmus. Har man skrivit med en annan singel under längre tid och inte fått till att ses kanske man ska fatta vinken att den andra inte är så intresserad? En kille som är intresserad av en brud ser till att träffa henne, punkt slut.
Emelin Aslani
Klassiskt vacker. Tänker Belle i skönheten och odjuret när jag ser henne. Hon har en humor som inte går så bra i rutan men tror hon är skön och kul!
Marion Sundquist
Snyggaste kroppen enligt mig. Rätt snygg i ansiktet med. Förvånar mig att killarna verkar så ointresserade av henne. Men kanske hon känns lite svåråtkomlig eftersom hon bor utomlands och sådär.
Tamara Atieno
Cool tjej. Förstår inte vad hon såg för intresse i någon av killarna. Var nog lika bra att hon åkte ut fort. Tror inte hon hade passat med någon av dom.
Amanda Holgerson
Bulimi-utseende. Väldigt smal men svullet ansikte som om hon kräks mycket.
Britta Strandberg
Vet inte varför men tycker hon känns som en AI tjej. Sättet hon pratar, uttrycker sig och rör sig känns så omänskligt och onaturligt. Hade dock passat som radiopratare eller nyhetsuppläsare. Positiv och skön trots lite robotaktig.
Ivana Zgonjanin
För mycket smink, det passar inte med hennes hårda ansiktsdrag. Förstår att hon åkte hem, rätt val av henne.
Nathalie Gjerdet och Fanny Franke
Så tråkiga och intetsägande att jag först trodde dom var samma tjej och nu fortsätter blanda ihop dom hela tiden.
Stephanie Rödin Falk
Ser ut som Stephans tvillingsyster. Hon rockar nog street-stil bättre än hon gör feminina klänningar.
Emma Hellström
Rätt snygg, dock vet hon om det själv och det ger henne en dålig aura. Känns som en tjej som är van att få det hon vill ha och att få uppmärksamhet. Känns inte som en så skön tjej.
Sophie Arvebrink
Synd att hon har så mycket lösfransar så man knappt ser hennes ögon, det blir bara som två svarta gropar där ögonen ska sitta. Känns väldigt blyg och skör och det känns rätt omaka mot hennes vältränade kropp och kaxiga frisyr.
Rasmus Allard
Väldigt ojämna storlekar på ögonen. I övrigt rätt alldaglig. Han skulle passa bättre i typ ”bonde söker fru” än Bachelor. Tror han kommer välja någon av Emmorna i slutändan.
Stephane Frick
Känns inte som han vet vad han söker riktigt. Eller kanske att han mest ville ha ett kul äventyr och en betald semester där han får chansen att testa på lite kul saker som fallskärmshoppning och bada med krokodiler.
Håller med om alla förutom Emelin. Visst, hon är extremt vacker. Men hennes personlighet drar ner hennes attraktion å det grövsta. Skulle inte alls gilla att umgås med henne. Men å andra sidan så tyckte jag Belle (som du referar till) också var för mycket och i synnerhet försökte vara ett "odjur", som bara föll platt. Så vi dras uppenbarligen till olika personligheter.