2024-10-10, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Rasmus som verkar så mogen varför väljer han en så mkt yngre tjej som Emma H?

För en så tråkig kille måste det vara fantastiskt att träffa en tjej som behandlar honom som spännande och unik. Allt som Rasmus gör eller säger bemöter hon med ett glädjetjut, som om allt händer för första gången. Han säger saker som hon aldrig hört fast han säger alldagliga flosker. Hon har kanske inte sett och upplevt så mkt eftersom det är så lätt att imponera henne. Även en genomtråkig kille lyckas imponera henne med vardagliga saker. Rasmus som brukar bli behandlad som tråkig bli så smickrad att han faller för henne.

Det är lätt att imponera Emma H och få henne att se upp till honom, beundra och berömma honom. Kanske är det det vad han vill av sin kvinna? Det är mycket svårare att imponera en jämngammal som redan sett och upplevt en massa.
Och ändå så verkar hon ju iaf vettigare än 99% av de andra silikonbrudarna därinne. Kan det vara så enkelt att hon beundrar mer klassiska värderingar, snarare än att rida kukkarusellen till man är 30+ för att sen ställa upp i diverse dejtingprogram på TV och tro att man har något unikt att erbjuda? Kanske.
Citera
2024-10-10, 13:00
Medlem
Håller helt med ang Bella och blev verkligen överraskad över Rasmus tycke om henne.
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Eller hur! Hon sitter i underkläder med bara en öppen skjorta över. Jag är helt övertygad om att hon inte var där för att hitta kärleken (hon är ju dessutom lebba), utan för att marknadsföra sin Onlyfans. Då är klädseln adekvat.

För övrigt fattar jag inte vad Rasmus ser i Isabella som han var på dejt med. Hon är så plastig och fejk så man kräks. Kolla hennes sönderkarvade nästipp t.ex. Kirurgen har tagit i lite för mycket där. Sedan hennes sätt att prata, urk. Tål inte att lyssna på hennes tillgjorda snack. Dessutom saknar hon helt personlighet, hon är bara ett tomt skal. Men ändå sitter pappan Rasmus och säger att han tror att det skulle kunna bli något mellan dem. (Kan absolut inte föreställa mig henne i en roll som bonusmamma till en 10-åring). Nej, här tänker Rasmus helt och hållet med kuken, som så många andra Bachelors 👎Trodde faktiskt mer om honom.
Citera
2024-10-10, 15:16
Medlem
Verkar som att avsnitten som sänds nästa vecka har en anspelning på sex. Frågor om favoritsexställning och om de gillar vaniljsex eller bdsm. Om killarna som deltog i förra säsongens bachelorette hade ställt liknande frågor skulle det inte ha uppskattats i media
Citera
2024-10-10, 15:39
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Rasmus som verkar så mogen varför väljer han en så mkt yngre tjej som Emma H?

För en så tråkig kille måste det vara fantastiskt att träffa en tjej som behandlar honom som spännande och unik. Allt som Rasmus gör eller säger bemöter hon med ett glädjetjut, som om allt händer för första gången. Han säger saker som hon aldrig hört fast han säger alldagliga flosker. Hon har kanske inte sett och upplevt så mkt eftersom det är så lätt att imponera henne. Även en genomtråkig kille lyckas imponera henne med vardagliga saker. Rasmus som brukar bli behandlad som tråkig bli så smickrad att han faller för henne.

Det är lätt att imponera Emma H och få henne att se upp till honom, beundra och berömma honom. Kanske är det det vad han vill av sin kvinna? Det är mycket svårare att imponera en jämngammal som redan sett och upplevt en massa.

Nja, inte bara Emma H utan i princip alla tjejer i alla säsonger av "Bachelor" spelar imponerade av intetsägande killar bara för att hålla sig kvar i programmet så länge som möjligt för att på så sett få möjlighet att få massa följare på sina sociala medier.

I verkligheten har någon mesig och intetsägande som Rasmus ingen chans hos Filler-läppen Emma H.
Citera
2024-10-10, 20:20
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catlover55
2. Har Cindy peruk?

Har inte många tjejer med hennes ursprung peruk? Annars är väl deras hår ofta mer smålockigt/afro?
Citera
2024-10-10, 21:01
Avslutad
Någon mer som börjar se Stephane som otroligt falsk?
Alltså han visar upp en helt annan personlighet när han smygfilmas än när han är där med tjejerna.
Dessutom verkar han vara frustrerad och tycka att tjejerna saknar hobbies och personligheter, vilket i och för sig är sant.

Jag förutsäger att Emily Ek får Stephanes sista ros. Hon verkar ha som ett agg mot de andra tjejerna och är väldigt defensiv när de kritiserar Stephane.
Citera
2024-10-10, 23:12
Medlem
Undrar vilka som INTE har gjort ingrepp, fillers, nosejobs, silikon etc Vissa av tjejerna är redan sönder preppade och knappt 30år, hur ska dom se ut om 10år? Dessutom funderar jag på hur vissa sminkar sig, vad är det för färg på ansiktskrämerna dom har, vissa ser grön/bruna ut. Och massa brunt på kinderna. Vad har dom snygga naturliga tjejerna tagit vägen?
Citera
2024-10-11, 01:32
Medlem
fonders avatar
Cindy: Om du läser här, du har ett sött ansikte och blir en vacker ung kvinna om du går ner 7 kg och skapar dig en tränad kropp. Förresten, oavsett vad Stephane tycker om dig så är han ändå ingen att ha, stel som en penna är han och ljuger om att han skulle vara fart och fläkt.

Emely: Om du läser här, du har den sortens ansikte som är sötare utan smink än med så sluta med smink helt.

Jag tror att det kommer stå mellan båda Emmorna för Rasmus del och mellan Amanda, Emely och möjligen Sofie för Stephane.

Jösses, vilka intetsägande och mesiga killar, samma med alla dessa plast-tjejer. Första gången jag såg programmet blev jag helt kär, de pratade engelska så minns inte om det var USA eller något annat land. Jag blev jätteförtjust då det var stil och klass på båda Bachelor-killen och tjejerna. Killen var någon som var varje tjejs dröm och tjejerna varje mans dröm. Men att ta in alldagliga människor gör programmet så mycket tråkigare.
Citera
2024-10-11, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dipmeatandyeet
Emily Ek
Inte snygg. Gula tänder och blodsprängda ögon
Citera
2024-10-11, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Cindy: Om du läser här, du har ett sött ansikte och blir en vacker ung kvinna om du går ner 7 kg och skapar dig en tränad kropp. Förresten, oavsett vad Stephane tycker om dig så är han ändå ingen att ha, stel som en penna är han och ljuger om att han skulle vara fart och fläkt.

Gå ner 7 kg???
Är du full eller bara dum?
Cindy skulle kunna gå upp 7 kg och fortfarande vara den vackra unga kvinna hon är. Finns dock ingen anledning att göra vare sig det ena eller andra. Du har en fantastisk timglasfigur, Cindy, och du är en 10a!
Stefane däremot är en autistisk loser och du skall vara glad att det inte blev någonting er emellan. You go girl!
Citera
2024-10-11, 12:07
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Gå ner 7 kg???
Är du full eller bara dum?
Cindy skulle kunna gå upp 7 kg och fortfarande vara den vackra unga kvinna hon är. Finns dock ingen anledning att göra vare sig det ena eller andra. Du har en fantastisk timglasfigur, Cindy, och du är en 10a!
Stefane däremot är en autistisk loser och du skall vara glad att det inte blev någonting er emellan. You go girl!

Hela 10 poäng?! Det är som att vi talar om två helt olika tjejer.

Gällande tönten Stephane däremot så håller jag med dig.
Citera
2024-10-11, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utas
Inte snygg. Gula tänder och blodsprängda ögon

Dumheter. Hon är en naturlig skönhet med klassiska drag. Dessutom har hon inre stil och håller inte på med skitsnack och annat tjejigt trams.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in