2024-10-12, 21:56
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Jag tror på din teori. My försöker klamra sig kvar som influenser (stavning?) och PT fast hon inget har kvar att hänga sig i. Hon borde bara lämna "kändisskapet" och bygga upp en ny karriär som "vanlig" människa.
Hon kan få vara stolt över sina tidigare prestationer som influenser (stavning?) men nu behöver hon byta bana då luftslottet raserats.

Antar att My helt enkelt inte klarar av att inrätta sig efter andra. Har aldrig gjort, kommer aldrig att göra. Att ha en person anställd som hela tiden hävdar att hon har rätt, andra fel, så finns inget att göra.
Nu är hon ju ökänd som ett problem.

Norrland nästa?
Citera
2024-10-12, 22:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
De senaste dygnen liknar ju väldigt mycket kaktus-festivalen som ledde till hennes avgång från MåBra. Till hennes ära får man konstatera att hon inte låtit kaktusarna flyga denna gång, kanske lärde hon sig något?

Jag kan inte låta bli att undra varför hon klamrar sig fast vid hela träningsprofil-grejen? Det funkar ju inte, flera år har visat på det. Är det kändisskapet som influencer hon inte vill lämna?

Har ni några teorier?

Som utomstående kan man se såå många situationer som hon hade kunnat hantera superlätt om hon bara förstod hur hon framstår och vad folk gillar. Jag undrar om hon är som Anna som inte kan förstå andra människors tankar?

Jag har hängt länge i tråden men kaktusfestivalen? Kan nån fylla i min kunskapslucka med info eller nån länk?
Citera
2024-10-12, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Jag har hängt länge i tråden men kaktusfestivalen? Kan nån fylla i min kunskapslucka med info eller nån länk?

Om du missat kaktusrotationerna har du inte följt tråden ordentligt.

På Mys förra plattform så slängde hon ut "kaktusemojisar" till folk som inte strök henne medhårs.
Citera
2024-10-12, 22:49
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Norrland nästa?
Vadå, Norrland nästa?
Citera
2024-10-12, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Jag minns inte exakt när det var, men under corona ifrågasattes vissa saker hos henne. Det kunde bevisas att hon ljög och ändrade sin story om allt möjligt (vaccinering osv). Då fick hon ett meltdown och sa åt en massa personer att sätta sig på kaktusar och rotera. Mycket skratt- och kaktussmileys under denna (dessa?) dygn . Efter det slutade hon på MåBra. Hon lade även till med en ogenuin "snäll" ton i sina inlägg efter detta. Viktigt kapitel i My-legenden, synd att du missade det
Citera
2024-10-12, 23:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Om du missat kaktusrotationerna har du inte följt tråden ordentligt.

På Mys förra plattform så slängde hon ut "kaktusemojisar" till folk som inte strök henne medhårs.
Har följt den men inte petnoga, men nu när jag läser din förklaring så ringer en klocka. Jag halkade in på My via Book kan man väl säga.

Är många likheter dem emellan..
Citera
2024-10-12, 23:13
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Vadå, Norrland nästa?

Att Nättrollet My Martens helt enkelt får migrera till typ Övre Norrland för att inte bli en större driftkucku än vad hon just nu jobbar sig till att bli.

Där kan hon utbilda folk i att jojka, koka kaffe, bygga kåtor o göra näbbstövlar.
Citera
2024-10-12, 23:45
Medlem
chibibottos avatar
tyckte det var lite roligt och kolla hur mycket Mytomanen ändrade sin text, så klistrade in både orginal texten och det omskrivna på copyscape, det gav följande..

https://postimg.cc/zVmKkZ6s omskrivet

https://postimg.cc/hhQVxPy8 orginal
Citera
2024-10-12, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chibibotto
tyckte det var lite roligt och kolla hur mycket Mytomanen ändrade sin text, så klistrade in både orginal texten och det omskrivna på copyscape, det gav följande..

https://postimg.cc/zVmKkZ6s omskrivet

https://postimg.cc/hhQVxPy8 orginal
Klockrent Så trots att hon givetvis inte kopierat texten, har hon i efterhand ändrat den?

Om du orkar kanske du skulle skicka dina bilder till BB?
Citera
2024-10-13, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Klockrent Så trots att hon givetvis inte kopierat texten, har hon i efterhand ändrat den?

Om du orkar kanske du skulle skicka dina bilder till BB?

BB har ju redan jämfört texterna i sitt första inlägg om detta. Lagt upp båda bredvid varandra.
Citera
2024-10-13, 08:51
Medlem
Musslis avatar
Nu har hon svarat på namnfrågan på Instagram.
Online heter hon Strong Mamas och i gymnastiksalen heter hon My Wellness Studio. I studion tränar många olika människor typ 40+, kvinnor utan barn, seniorer och pojkar 10-15 år. Så det så.
https://postimg.cc/KRm01xpK
Citera
2024-10-13, 09:28
Medlem
MaeWests avatar
Nu har nättrollet My ett nytt inlägg på Bloggbevakning!

Det går bra nu, My! Hur mycket gratis reklam klarar du av, utan att snurra på kaktusen...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in