2024-10-13, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blinklisan
Tror lika förbannat att han är oskyldig, det är nått jävligt skumt med detta fall. Men man får väl ge honom eloge för att han har suttit av någon annan straff.
Kanske därför han börjat surna till här på slutet, han är spyless.

Det enda som är skumt i detta fallet är att fanskapet inte berättar.....psykopaten är definitivt inte oskyldig och det är anmärkningsvärt att han lyckats "sköta" sig så pass länge. Men har han ju börjat visa upp sin rätta sida igen, hoppas han åker in rätt omgående. Villkorligt frigiven......
Citera
2024-10-13, 12:56
Medlem
Kände de två varandra eller var det bara en slump de möttes? Känns ju konstigt att vid 51 års ålder börja sexualmörda. Han måste ha gjort något tidigare.
Citera
2024-10-13, 16:40
Medlem
Var kommer "sanningen" att han sexmördade Carolin från?
Citera
2024-10-13, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taninivertanisam
Kände de två varandra eller var det bara en slump de möttes? Känns ju konstigt att vid 51 års ålder börja sexualmörda. Han måste ha gjort något tidigare.

Jo dom kände varandra har jag för mig
Citera
2024-10-13, 22:02
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K8-ta
Var kommer "sanningen" att han sexmördade Carolin från?

Han brände bara underkroppen, inte överkroppen
Citera
2024-10-13, 23:44
Medlem
miss-fires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blinklisan
Tror lika förbannat att han är oskyldig, det är nått jävligt skumt med detta fall. Men man får väl ge honom eloge för att han har suttit av någon annan straff.
Kanske därför han börjat surna till här på slutet, han är spyless.
Oskyldig tror jag verkligen inte han är, men det är något som är skumt och skaver.

Minns när jag lyssnade på inspelningarna från polisförhören och Toni betedde sig allmänt avigt och gubbtjurigt. Då säger den en förhörsledaren något i stil med: om du ska fortsätta att hålla på på det här visit och bete dig så hör, då kanske vi ska ta och ringa grabben din och plocka in även honom för förhör.

Efter detta så ändrades Tonis ton helt och hållet och han blev plötsligt väldigt samarbetsvillig. Jag har aldrig riktigt kunnat ska av mig det där helt och om sonen var inblandad eller visste något.

I övrigt då tror jag Toni kommer dyka ner i flaskan rätt omgående igen, begå något brott och åka tillbaka rätten i finkan igen där han gör hemma.
Citera
2024-10-14, 11:06
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66

Nej, fanns i inget samband. Polisen utredde detta noggrant. Det är bara vissa Tonianhängare här som i åratal försökt framföra den teorin.

Toni körde rattfull och Caroline påpekade detta och sen small det. ”Puttade till henne” vid sopcontainern enligt honom själv. Men men bakfull + påfylld efter att ha lämnat älgjakten så brann det till i proppskåpet när C nog påpekade att han var full. Han hade inte råd att förlora såväl körkortet som sitt anseende och att hans flitiga supande blev offentligt. Allt såväl FUP tyder på feghet och passivaggressivitet

Alla borde läsa FUP.

Och även läsa/lyssna på boken ”Rastplats 58”, av Peter Johansson, journalist och författare som har följt fallet och djupintervjuat inblandade och vittnen.

Och lyssna på SR P3 dokumentären: https://sverigesradio.se/avsnitt/mordet-pa-carolin-stenvall

Här är alla P4 Norrbottens inslag och intervjuer: https://sverigesradio.se/grupp/5711
Citera
2024-10-14, 12:28
Medlem
Orm Ondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nynne
Det enda som är skumt i detta fallet är att fanskapet inte berättar.....psykopaten är definitivt inte oskyldig och det är anmärkningsvärt att han lyckats "sköta" sig så pass länge. Men har han ju börjat visa upp sin rätta sida igen, hoppas han åker in rätt omgående. Villkorligt frigiven......
Det är inte så skumt att han inte berättar, i hans självbild ingår det att han inte är en "sådan" person och det får han inte ur sin sjuka hjärna. Kai Linna är ett annat exempel på en psykopat som inte berättar.
Citera
2024-10-14, 13:56
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66

Nej
De kände inte varandra.
Citera
2024-10-14, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orm Onde
Det är inte så skumt att han inte berättar, i hans självbild ingår det att han inte är en "sådan" person och det får han inte ur sin sjuka hjärna. Kai Linna är ett annat exempel på en psykopat som inte berättar.
Ja, det har du självklart rätt i. Psykopater är obehagliga människor.....
Citera
2024-10-15, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sosse2002
Du är inte insatt öht. Toni sexmördade Caroline och skändade hennes kropp.

ja, han försökte bränna kroppen (lyckades sisådär) det andra är dina egna fria fantasier. har således ingen som helst plats i en sådan här tråd utan fiktion kan du posta på din 'blogg' eller facebook vägg så tvingas bara människor som har samröre med dig se skiten.

tig

Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Nej, fanns i inget samband. Polisen utredde detta noggrant. Det är bara vissa Tonianhängare här som i åratal försökt framföra den teorin.

Toni körde rattfull och Caroline påpekade detta och sen small det. ”Puttade till henne” vid sopcontainern enligt honom själv. Men men bakfull + påfylld efter att ha lämnat älgjakten så brann det till i proppskåpet när C nog påpekade att han var full. Han hade inte råd att förlora såväl körkortet som sitt anseende och att hans flitiga supande blev offentligt. Allt såväl FUP tyder på feghet och passivaggressivitet

Alla borde läsa FUP.

Och även läsa/lyssna på boken ”Rastplats 58”, av Peter Johansson, journalist och författare som har följt fallet och djupintervjuat inblandade och vittnen.

Och lyssna på SR P3 dokumentären: https://sverigesradio.se/avsnitt/mordet-pa-carolin-stenvall

Här är alla P4 Norrbottens inslag och intervjuer: https://sverigesradio.se/grupp/5711

^ 100%

Citat:
Ursprungligen postat av Nynne

finns (mig veterligen) ingen som helst grund för tillmälet "psykopat" i det här fallet (annat än ditt tyckande då) och angående att han inte 'berättar' ? skam, eller den mer troliga förklaringen? han minns troligen inte exakt, utan allt finns som fragment i hans huvud.
Senast redigerad av dip 2024-10-15 kl. 10:15.
Citera
2024-10-15, 10:11
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
ja, han försökte bränna kroppen (lyckades sisådär) det andra är dina egna fria fantasier. har således ingen som helst plats i en sådan här tråd utan fiktion kan du posta på din 'blogg' eller facebook vägg så tvingas bara människor som har samröre med dig se skiten.

tig

^ här har vi en människa som fattat.

Är ändå ganska nyfiken på varför bara bränna underdelen och inte hela kroppen? Samt att bh:n var sönder skuren,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in