2024-10-12, 20:11
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettveken
Som jag fattat det har han aldrig varit inbjuden utan närvarat som +1 till en annan inbjuden. Dom "intima" glitterfesterna, vad består dom av egentligen? Enligt uppgift är det 150 personer som närvarar på dessa, det låter som någon form av avancerat swingers-party? Vad handlar "intimiteten" om? Eller är det bara ett fånigt försök att framställa saken som att Hedarv ingår i den innersta kretsen av nära vänner? Trots att han inte ens blir inbjuden? Släpp det här nu.

Nej,han dyker väl bara upp oavsett bröllop ,surströmming eller fjolliga glitterfester med peruk och smink.

Sen så känns det liiite märkligt med glitterfester i ett sällskap där säkert de flesta nojjar över Pride och dragqueens som läser sagor. Vore oerhört intressant med lite inside från dessa fjollpartyn.
Citera
2024-10-12, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhww82
Sverigedemokraterna har t o m dragit tillbaka sin motion om att umgänge med gängkriminella eller deras familj och närmaste krets, ska diskvalificera politiker.

Detta är tragikomiskt pudlande som jag aldrig tror Sverige sett tidigare. Detta och S lotterlurendrejeri är helt sjuka beteenden.

Om det nu är så att SD drar tillbaks en för partiet (och förmodligen för många väljare) så viktig motion bara för den dubbelmoral partiet nu förknippas med så visar det vad som är viktigast när det kommer till kritan. Rädda Jimmie. Politiken kommer i andra hand.
Senast redigerad av Tedrom 2024-10-12 kl. 20:19.
Citera
2024-10-12, 20:13
Medlem
Jimme Åkesson, tager du Matilda Kärnerup som din hustru att älska i nöd och lust?

Jag vet inte.
Citera
2024-10-12, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bevisatsmartast
Ja, det har du faktiskt rätt i, men jag sitter och tänker på det. Ju mer irriterar det mig att barn ska behöva växa upp i kriminella gäng och umgängeskretsar. Bara för att föräldrarna är White trash!

Det här är ungefär samma sak som Fredrik Reinfeldts son som ju inte kan ge fan i kokainet.
Jag tycker vi fler och fler faktiskt skulle ta och göra en anonym anmälan till socialtjänsten. I Blekinge för det här mår inte jimmys barn bra av tror jag.

Och här har vi alltså att luta oss på även ett omedelbart omhändertagande. För här gäller det barnets miljö. Och som vi kan luta oss mot när det gäller LVU -lagen.
Skall det gälla andra så skall det även gälla Herr Åkesson.
Som sagt Jimmy du står inte över lagen!

Barn skall växa upp under trygga och bra familjeförhållande och dit hör inte "glitterfester" med Kriminella nätverk! eller sillamiddagar i trädgården där hemma i bostaden där det kryllar av mc folk.

Håller med! Det är bäst för egentligen alla barn att det görs utredning gällande föräldrar och uppväxt.. kvinnorna på sociala instanser är förmodligen det bästa och smartaste människorna som gått i ett par skor! Dessa fantastiska människor borde i en perfekt värld ge sitt godkännande innan folk skaffar barn! De skulle aldrig godkänna Jimmy exempelvis!
Citera
2024-10-12, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hickoryyy
Vem har påstått att man kan närvara utan den bjudnes närvaro och vilken relevans har det?

Hedarv var där, bjuden i form av hans frus inbjudan. Vad är det du inte fattar?
Nej, Hedarv var inte inbjuden, det var hans fru (?) som var inbjuden. Hon tog med sig Hedarv som sin gäst. Relevansen är ganska solklar för var och en i det att Hedarv inte var bjuden och inte kunnat förvänta sig att dyka upp utan att vara sällskap med den person som faktiskt var bjuden. Jag vet att det här är svårt att förstå för kreti och pleti, men nu har jag förklarat så många gånger att det känns tillräckligt att be dig släppa fantasierna om att Hedarv var inbjuden. Det var han inte. Så släpp saken nu.
Citera
2024-10-12, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bevisatsmartast
Hedarv var bjuden dit som +1 och han har varit bjuden på andra fester och det har vi redan fått svar från SD om att så var fallet.
Idioten i tråden kan vi bortse från.
Hedarv var vad jag förstått (men inte du) inte alls bjuden utan har kommit dit i egenskap av att han varit gäst till en person faktiskt blivit inbjuden. Enligt dom uppgifter som figurerar förhåller det sig dessutom på liknande sätt i samtliga dom fall där Hedarv närvarat. Man frågar sig i vilken mån det inte framstår som solklart även för mindre begåvade att Hedarv inte blivit inbjuden? Han var inbjuden som +1, säger du? Är det ditt bästa försök att åstadkomma en total kapitulation och bekräftelse på att du inte förstår ett dugg av vad du pratar om? Är du en sådan person som också får för sig att man kan "köra för fort när man håller hastighetsbegränsningen"? Eller, "Han tog tåget när han flög" "Han blev blind på öronen" "Antisemiten som älskade judar".

Du fattar fortfarande hur komplett fånigt det låter med "inbjuden som +1"? Är man +1 är man inte inbjuden, då är man gäst till den person som är inbjuden. Släpp det här nu.
Citera
2024-10-12, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Sen så känns det liiite märkligt med glitterfester i ett sällskap där säkert de flesta nojjar över Pride och dragqueens som läser sagor. Vore oerhört intressant med lite inside från dessa fjollpartyn.
Det hade antagligen varit betydligt intressantare än att ägna sig åt fruktlösa försök att lära svagbegåvade hur etiketten påbjuder att man förhåller sig till en gästlista och dess begränsningar.
Citera
2024-10-12, 21:48
Medlem
Aversions avatar
Muppar som förvarar detta beteende. SD är tyvärr fortfarande WT, de fyras gäng måste bort. Skelettkostymer, churros, 1% MC-knuttar, etc. Sjukt dålig optik.
Citera
2024-10-12, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aversion
Muppar som förvarar detta beteende. SD är tyvärr fortfarande WT, de fyras gäng måste bort. Skelettkostymer, churros, 1% MC-knuttar, etc. Sjukt dålig optik.

Håller med! Vi måste verkligen få in ärliga politiker in riksdagen! De som vill och arbeta för Sveriges bästa!

....kommer ärligt inte på någon person som faktiskt idag som klarar dessa enkla kriterier! Kan du hjälpa mig?
Citera
2024-10-12, 21:57
Avslutad
Citat:
Hedarv var vad jag förstått (men inte du) inte alls bjuden utan har kommit dit i egenskap av att han varit gäst till en person faktiskt blivit inbjuden. Enligt dom uppgifter som figurerar förhåller det sig dessutom på liknande sätt i samtliga dom fall där Hedarv närvarat. Man frågar sig i vilken mån det inte framstår som solklart även för mindre begåvade att Hedarv inte blivit inbjuden? Han var inbjuden som +1, säger du? Är det ditt bästa försök att åstadkomma en total kapitulation och bekräftelse på att du inte förstår ett dugg av vad du pratar om? Är du en sådan person som också får för sig att man kan "köra för fort när man håller hastighetsbegränsningen"? Eller, "Han tog tåget när han flög" "Han blev blind på öronen" "Antisemiten som älskade judar".

Du fattar fortfarande hur komplett fånigt det låter med "inbjuden som +1"? Är man +1 är man inte inbjuden, då är man gäst till den person som är inbjuden. Släpp det här nu.

Men det var då ett jävla tjat om det där med "+1".

Såhär- Jimmie skickar en inbjudan till Gabriella som han varit nära vän med i 25 år. Då är det ju underförstått att hon tar maken med sig på Jimmies bröllop. Och efterssom Jimmie och Gabriella är nära vänner så har hon ju givetvis berättat för honom om Hedarv och vem han är.
Och då Hedarv varit politiker för SD (Men sen lämnat sina uppdrag då han blev president för Comanche MC) så kan det inte direkt vara okänt för Åkesson vem denne person är.
Citera
2024-10-12, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Men det var då ett jävla tjat om det där med "+1".

Såhär- Jimmie skickar en inbjudan till Gabriella som han varit nära vän med i 25 år. Då är det ju underförstått att hon tar maken med sig på Jimmies bröllop. Och efterssom Jimmie och Gabriella är nära vänner så har hon ju givetvis berättat för honom om Hedarv och vem han är.
Och då Hedarv varit politiker för SD (Men sen lämnat sina uppdrag då han blev president för Comanche MC) så kan det inte direkt vara okänt för Åkesson vem denne person är.
Var Hedarv politiker för SD 2023?
Citera
2024-10-12, 22:19
Avslutad
Citat:
Var Hedarv politiker för SD 2023?

Nej, men tidigare. Vilket Jimmie säkert hade koll på då Hedarv varit på både surströmmingskalas och glitterfester samt bröllop.

Eller BORDE haft. Har han inte haft koll på det så är det nästan ännu värre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in