Citat:
Ursprungligen postat av
Softpotatis
Nja lite relevant är det väl ändå? Nu har jag aldrig hört talas om just detta MC-gäng vet inte om de är någons undergrupp heller? Finns ju ett gäng MC klubbar som är rätt harmlösa och har man enbart åkt dit för fortkörning och bokföringsbrott så får man väl anse sig som harmlöst? Sen är det såklart inte bra att umgås med fartdårar det håller jag med om! Hade en polare en gång som körde för snabbt och torskade körkortet på 3 månader!!! Och där dog den bekantskapen. jävla idiot! Nä usch för såna jävla svin och dessutom miljöbovar tror det var en diesel.
Nu har inte jag heller innan hört talas om det här mc-gänget för jag har inte någon större inblick i mc-gäng överhuvudtaget då jag tycker hela fenomenet är mesigt och jäkligt gay.
Men om du hade varit med i den här tråden från början så hade du kunnat läst och sett vad det är för slags mc-gäng som tydligen bedrivar affärer och krig med någon slags jäkla jordgubbe. För det verkar ju som att de har hårdare skinngubbarna använder sig av barn för att utföra mycket av skjutningarna för att själva våga göra det.
För detta är alltså ingen undergrupp utan det är någon slags ny etablerad mc-klubb som ska då konkurrera ut Hells Angels så jag vet inte riktigt hur de har tänkt göra det men man får ju såklart och önska dem Lycka till med det.
Men jag tycker nog inte att du ska försöka förminska dem de har ändå stått bakom en hel del skit.
Och denna skiten har de nu lyckats smeta av sig på Sverigedemokraternas partiledare.
Kom att börja tänka på en sak med tanke på att Åkesson umgås i kriminella kretsar och dessutom så har Åkesson minderåriga barn så kan man ju faktiskt göra en orosanmälan till sociala myndigheter.
Det är ju liksom inte okej att Åkesson själv säger att socialen ska hon ändå ta barn medans han själv också har små barn och bjuder hem gängkriminella på glitterfester och silmiddagar i trädgården.
Det blir nog till att man sätter ihop en anmälan på måndag tror jag.