Citat:
Ursprungligen postat av
frank_pe
Låter bra men ett bättre alternativ tycker jag är Stremio som finns att hämta direkt från Google Play så nog lättare att få in på din grunka men för att kunna se gratis så behöver du ha ett tillägg som heter Torrentio och det kan du också ta in från en dator om det är lättare så finns det sedan via kontot i stremio på Hub också ...skrivit om det här
(FB) Den enda tråden där vi tipsar om gratis streamingtjänster som är uppe och fungerar
Fördelen är större innehåll i bättre kvalité för det mesta.
Laddade in Stremio + torrentio och lekte vidare enligt den ypperliga manualen ifrån Reddit.
Fick en överdos av content.
USA tv gillade jag.
Tankar
RealDebrit lösningen, är väl för att få supersnabb nedladdning i realtid, så att det blir som att bläddra på Netflix typ?
Jag har samkört lite mellan HDObox och Stremiolösningen inatt och tycker att HDObox är snyggast, med bästa spelaren , bästa interfacet, bolagen i olika shortcuts, spolning i realtid, behöver inte ladda ned addons osv,.
Dock så finns det brister i interfacet, i katalogvisbingen hos HDO, men hoppas de blir bättre där
Samma med stremio på Android tv, catalog hanteringen är inte helt klockren på androidTV
Jag använder HDO till de nyaste kända serierna man vill följa, känner man till nån film serie som inte syns så bara sök så dyker den upp där så lägger jag till den i min playlist.
Stremio blir mest till för när man inte vet vad man ska kolla på, det är en överdos med content där. Men som vanligt är det mesta skit.
Samt Torrentio känns piratigt och grötigare.
Till USA Tv så behöver man en TV guide, den kollar jag i mobilen, samt kataloghanteringen för latest releases kollar jag även i dator eller mobil fortfarande för att hänga med.