2024-10-12, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Jag inväntar faktiskt att hans politiska karriär blir över och då kommer jag ge mig tillkänna så jag slipper media och att vi lever med livvakter
Är ditt liv inte värt mer än så?
Citera
2024-10-12, 12:38
Medlem
Citat:
Det jag överväger om jag vill in på det. Om jag vill överge min karriär och mitt liv. Om jag vill utsätta min familj, vänner och bekanta för det.

Jag älskar min karriär och att bo i Sverige.
Jag har det otroligt bra just nu. Vissa kommer ju skratta som ni gjort att jag säljer ut mig för en politiker. Jag skulle aldrig kunna blicka på min familj eller vänner då alla skulle ha frågor.

Men vissa ifrån motsatta könet vet dvs bekanta och sagt att han aldrig skulle tacka nej vilket gör att jag vågar ta steget mer nu

Man tackar väl som gift inte ja till en middag med en person bara för att människan är snygg? Skulle någon fotomodell dra iväg ett meddelande där det stod "Hej Florman, skulle du vilja gå ut och äta med mig, jag är så nyfiken på ditt liv" så skulle jag klassa personen som ett stolpskott och blocka direkt.

Du ska inte lita på dina bekanta, de vet inte heller hur folk fungerar.
Citera
2024-10-12, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Man tackar väl som gift inte ja till en middag med en person bara för att människan är snygg? Skulle någon fotomodell dra iväg ett meddelande där det stod "Hej Florman, skulle du vilja gå ut och äta med mig, jag är så nyfiken på ditt liv" så skulle jag klassa personen som ett stolpskott och blocka direkt.

Det är väl därför jag inte har gjort det och undvikit att närvara i det offentliga när han visat sig. Det är väl där man kan få tag på honom som bäst.

Har studerat varenda tal han har gjort så kommer gå på det som intresserar honom mest.

Förmodligen blir man nyfiken som man även om han sitter högt uppsatt och kommer ta med sig livvakter
Citera
2024-10-12, 12:48
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Jag inväntar faktiskt att hans politiska karriär blir över och då kommer jag ge mig tillkänna så jag slipper media och att vi lever med livvakter
Måste vara en rejält högt uppsatt politiker om han får livvakter även efter sin karriär är slut.

Antar att många här är intresserade av vem killen är så vi kan se om han verkligen är så fantastisk som du tycke, så kom igen, vem är han?
Du blir ju inte outad av att berätta vem han är...
Citera
2024-10-12, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Sen misstänker jag att han vet vem jag är. Jag fick hit honom. Jag hade över 30 + följare och skrev att han borde besöka oss,

Så var han här
Kan ha varit slumpmässigt men mitt inlägg fick en stor spridning så han måste sett den eller hans sekreterare. Fick bara veta att han var här 😂
Citera
2024-10-12, 12:55
Medlem
Olduvais avatar
Är det Justin Trudeau? Han är fan snygg.

Men ärligt, släpp skiten. Jag vet en kille som byggde sin egen olycka på någon form av besatthet av en kvinnlig kändis. Det är inte hälsosamt.
Citera
2024-10-12, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Måste vara en rejält högt uppsatt politiker om han får livvakter även efter sin karriär är slut.

Antar att många här är intresserade av vem killen är så vi kan se om han verkligen är så fantastisk som du tycke, så kom igen, vem är han?
Du blir ju inte outad av att berätta vem han är...

Ja, han är väldigt högt uppsatt politiker

Jag vill inte outta mig då några bekanta av motsatta könet vet om min förälskelse i honom och att hans besök skedde ganska direkt efter jag kontaktade honom via någon social media som jag har avslutat för han började säkert ha koll lite mer när mina inlägg får spridning och får allmänheten att ge honom uppmärksamhet.

Han verkar gilla uppmärksamhet så vi är tvärtom emot varandra där
Citera
2024-10-12, 12:57
Medlem
TjackOhejs avatar
Hur fan kan du vilja vara med en politiker!?
Dom är ju de största rövhålen som någonsin gått i ett par skor.
Citera
2024-10-12, 12:57
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Nej
Vill inte att människor ska tala illa om honom eller skriva något dåligt om honom som bryter hjärtat på mig. Jag älskar honom verkligen men vill inte att folk ska veta i min närhet.

Tänk om han nappar på det

Okej förstått, men nååågot mer du kan ge oss? Land? Men on spelar ju inte direkt roll heller, tänkte bara för fördjupningen...

Men har du på något sätt försökt att kontakta herrn? Allt i livet handlar om vad man vill och vad man gör eller ej för att få det. Jag skulle säga kontakt på ett sätt som sticker ut. Han får säkert många brev varje dag. Skicka 2.5 lådor grapefrukter med en lapp "I think you are grape /Loraeel"

Du måste stå för din kärlek dock, skit i vad andra tycker. Folk säger dåligt om alla, du gillar honom, det är vad som betyder något.

Grapen var ett dåligt exempel kanske men alltså kontakta på något sätt som sticker ut. Gör en grej av det. Älskar du honom vet du vad han kommer gilla eller ej liksom? Vill ju inte sticka ut som ett psycho heller, blockad och svartlistad direkt.

Slutsats: Ta reda på vad för skoj han gillar och kontakta honom på något kul sätt i det temat
Citera
2024-10-12, 12:58
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ja, han är väldigt högt uppsatt politiker

Jag vill inte outta mig då några bekanta av motsatta könet vet om min förälskelse i honom och att hans besök skedde ganska direkt efter jag kontaktade honom via någon social media som jag har avslutat för han började säkert ha koll lite mer när mina inlägg får spridning och får allmänheten att ge honom uppmärksamhet.

Han verkar gilla uppmärksamhet så vi är tvärtom emot varandra där
Du påminner lite om den svenska kvinnan som hade en sexuell relation med JFK, lite väl starstruck..
Citera
2024-10-12, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Okej förstått, men nååågot mer du kan ge oss? Land? Men on spelar ju inte direkt roll heller, tänkte bara för fördjupningen...

Men har du på något sätt försökt att kontakta herrn? Allt i livet handlar om vad man vill och vad man gör eller ej för att få det. Jag skulle säga kontakt på ett sätt som sticker ut. Han får säkert många brev varje dag. Skicka 2.5 lådor grapefrukter med en lapp "I think you are grape /Loraeel"

Du måste stå för din kärlek dock, skit i vad andra tycker. Folk säger dåligt om alla, du gillar honom, det är vad som betyder något.

Grapen var ett dåligt exempel kanske men alltså kontakta på något sätt som sticker ut. Gör en grej av det. Älskar du honom vet du vad han kommer gilla eller ej liksom? Vill ju inte sticka ut som ett psycho heller, blockad och svartlistad direkt.

Slutsats: Ta reda på vad för skoj han gillar och kontakta honom på något kul sätt i det temat

Ja, jag kontaktade honom via social media där jag skrev att han borde besöka vårt land mer ofta.

Inlägget fick ganska stor spridning då ett konto med en massa följare drar till sig uppmärksamhet.

Helt plötsligt så var han här och skulle besöka våra politiker. Kände lite dåligt samvete att förstöra för hans fru så avslutade just det kontot där jag hade många följare och skapade ett nytt där jag är nobody och får följa honom ifred

Kan inte ge dig land för då skulle veta vem det är utan att blinka.

Han hade tydligen inte varit här på flera år
Citera
2024-10-12, 13:03
Medlem
Sök hjälp ! Måste väl finnas någon Antipolitikerhjälp på Sveavägen 68 i Stockholm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in