Citat:
Ursprungligen postat av
Loraael-Beautyy
Nej
Vill inte att människor ska tala illa om honom eller skriva något dåligt om honom som bryter hjärtat på mig. Jag älskar honom verkligen men vill inte att folk ska veta i min närhet.
Tänk om han nappar på det

Okej förstått, men nååågot mer du kan ge oss? Land? Men on spelar ju inte direkt roll heller, tänkte bara för fördjupningen...
Men har du på något sätt försökt att kontakta herrn? Allt i livet handlar om vad man vill och vad man gör eller ej för att få det. Jag skulle säga kontakt på ett sätt som sticker ut. Han får säkert många brev varje dag. Skicka 2.5 lådor grapefrukter med en lapp "I think you are grape /Loraeel"
Du måste stå för din kärlek dock, skit i vad andra tycker. Folk säger dåligt om alla, du gillar honom, det är vad som betyder något.
Grapen var ett dåligt exempel kanske men alltså kontakta på något sätt som sticker ut. Gör en grej av det. Älskar du honom vet du vad han kommer gilla eller ej liksom? Vill ju inte sticka ut som ett psycho heller, blockad och svartlistad direkt.
Slutsats: Ta reda på vad för skoj han gillar och kontakta honom på något kul sätt i det temat