2024-10-12, 02:06
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Elsa överskattar gravt sitt eget utseende. Advokaten skulle lätt kunna få en betydligt snyggare och yngre, framgångsrik tjej bara genom att dejta runt lite allmänt.
Överskattar du inte gravt advokatens nuna? (han sa ju det t.o.m själv, hon är snyggare än mig) hon kan få en betydligt snyggare med ett yngre hårfäste, framgångsrikare ståuppkille bara genom att knulla runt lite allmänt

Elsa är lik nån kändis, är det Shirley Tramp? eller innehåller hon flera ansikten?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-12 kl. 02:57.
Citera
2024-10-12, 02:17
Medlem
Hector (Magnus )
Senast redigerad av Tezz-l 2024-10-12 kl. 02:20.
Citera
2024-10-12, 02:18
Medlem
Crapmagics avatar
Ingen fara gott folk, jag fick i ert ställe ta kulan från Tezz ovan som dock bara snuddade vid kraniet
https://www.youtube.com/watch?v=yhIfFkwUQao
vi var dom enda som var i tråden kl halv tre på natten och jag var den enda som såg hennes spoiler under 1 minut såklart, hade det inte varit för att det bara rörde sig om bögparet så hade jag blivit lite tjurigare, tur i oturen
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-12 kl. 02:31.
Citera
2024-10-12, 03:08
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Jag trodde Nicklas kompis var hans bror först. Väldigt lika.
Självklart har dom där överdimensionerade tvillingkäkarna dockat varandra både en och två gånger, det var lite gränslöst av den käre vännen att i talet säga att bruden var vacker å Nickas vägnar, när dom ligger med varandra sätter dom upp en såndär imaginärt vacker kvinna på sängkanten som skydd mot sanningen
Senast redigerad av Crapmagic 2024-10-12 kl. 03:17.
Citera
2024-10-12, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Nicklas föräldrar accepterade aldrig att deras son var homosexuell, ett barnbarn är ett måste!
Så när Nicklas stora vän blev inbjuden till sin älskades bröllop såg han sin chans att pika Nicklas föräldrar och dra fram den stora hemligheten.

Så inte nog med hans föräldrar i världens mest homovänliga land inte accepterar sin son, Niklas har koordinerat och instruerat sin kompis att skriva ett tal till bröllopet som går ut på att pika sina föräldrar.

Niklas, som är starkt beroende av sina föräldrar och dess åsikter tar beslutet att gifta sig i TV med ett kön han saknar attraktion till, så att hans kompis kan hålla ett tal och skämma ut sina föräldrar inför hela Sverige.
Citera
2024-10-12, 06:55
Medlem
SnutteFia03s avatar
Nicklas och Ninni tror jag kan hålla långsiktigt, med reservation för att det finns en del "märkligheter" under ytan gällande Nicklas med tanke på hur hans "vän" talade på bröllopet.

Magnus och Hector säger magkänslan mig att de är lite för olika och att det inte kommer hålla.

Selma och Andreas kommer inte hålla då Selma så tydligt är obekväm med hela den här situationen.

Elsa och Adam tror jag inte heller på. Tror det är svårt för Elsa att hitta någon som lever upp till hennes förväntningar och Adam gör det nog inte.
Citera
2024-10-12, 07:40
Medlem
sirsia0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CatherineSienna
26 minuter in i programmet så börjar talet. Och han visste exakt vad han gjorde. Håller med andra om att det är passivt aggressivt beteende. Hur hade det tagits emot om det handlat om brudens könsorgan? Så ohyfsat och stört beteende.

Helt obegripligt att svt valde att sända det.
Citera
2024-10-12, 10:20
Citat:
Ursprungligen postat av CatherineSienna
Den 7 mars i år tror jag det var.

Vad jag vet kan det ta ett år innan civilstatus på nätet ändras, alltså på Eniro, Ratsit och liknande sidor. Så att nån fortfarande står som gift på nätet säger inte så mycket. Men nån kanske har ringt Skatteverket och kollat?
Citera
2024-10-12, 10:25
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Överskattar du inte gravt advokatens nuna? (han sa ju det t.o.m själv, hon är snyggare än mig) hon kan få en betydligt snyggare med ett yngre hårfäste, framgångsrikare ståuppkille bara genom att knulla runt lite allmänt

Elsa är lik nån kändis, är det Shirley Tramp? eller innehåller hon flera ansikten?

Tycker folk verkligen att Elsa är snygg? Vad är det ni tycker är snyggt? Hon är inte ful utan en medelmåtta i mina ögon, ser ut som folk gör mest.

Är man en kvinna om man är trygg och maskulin? Vad är det för fel på Manges kläder?
Citera
2024-10-12, 10:32
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Så inte nog med hans föräldrar i världens mest homovänliga land inte accepterar sin son, Niklas har koordinerat och instruerat sin kompis att skriva ett tal till bröllopet som går ut på att pika sina föräldrar.

Niklas, som är starkt beroende av sina föräldrar och dess åsikter tar beslutet att gifta sig i TV med ett kön han saknar attraktion till, så att hans kompis kan hålla ett tal och skämma ut sina föräldrar inför hela Sverige.

Eller också var det ett dåligt skämt som föll mindre väl ut och som, taget ur sitt sammanhang, verkade ännu mer märkligt i tv.
Citera
2024-10-12, 10:35
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Helt obegripligt att svt valde att sända det.

Tvärtom. Det verkar ge bra publicitet.
Citera
2024-10-12, 10:38
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Hector (Magnus )

Såklart inte. De hade en kort romans som mest handlade om fysiskt attraktion. Det blir nog inte volvo, villa och vovve. Och inga barn gjorda. Skulle jag tro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in