Citat:
Ursprungligen postat av
Mor70
Storås kan verkligen inte ta ansvar för något. Han ska överklaga iaf. Det sa han direkt.
Han klipper och klistrar in på bla fb om att hans revisor är Han som är inblandad i ekohärvan i Gävle men han heter M*tt*ia* går att läsa om honom här på fb. N.S har blåst så många men aldrig gjort något. Ändå är det Han som flachar med prylar och pengar. Han blåser tom dom som har räddat arslet på honom. N.S har en förmåga att skylla allt på alla andra. Han visste/vet mycket väl att han inte hade/har koll på alla papper och pengar äver denna gång. Det kommer lika mycket skit ur käften på han som ur arslet. Lurar och ljuger om allt. Att myndigheterna inte slagit hål på hans bubbla tidigare är konstigt. Finns ju inte ett företag han startat och drivit seriöst. N.S är så full av skit. Karma får alla skörda. Hoppas dom granskar honom in i sömmarna. Finns mer lik i N.S garderober.[/quote]
Ja, jag är förvånad över att han skyller på en ny person, han skyllde på S.S i rättegången! Jag hoppas att myndigheterna tar detta på allvar nu, redan innan camping-tiden var han ett rövhål, han skulle sälja sin egen dotter om han kunde!
Han är ju uppenbarligen en bedragare, jag är bara förvånad över att det pågått så länge! Han lämnade väl Västerås för att han gjorde samma sak där?