2024-10-11, 18:05
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Han pikar ständigt om att Chrippa knarkar. Det gör han säkert men Rask har inga bevis.
Det är ett förtal. Han pratar mycket om hur Chrippa lever och målar upp saker och ting som han inte har en aning om.

Men att överhuvud taget som man sitta och tala om en annan man i nästan ett helt år är helt sjukt.
Rask har något allvarligt fel i huvudet.
Vem fan bryr sig om någon knarkar ibland, alla människor berusar sig emellanåt och dom som säger att dom inte gör det pundar oftast koffein, nikotin alkohol eller datorspel, det är ett mänskligt beteende.

Det Rask gör är fan så mycket värre, han förstör andras liv genom uthängningar för att han inte klarar av att leva med sig själv, det är i min bok en mycket större luffare. En professionell skitsnackare vars barn inte får äta om han inte sitter framför sin ruttna kamera och hänger ut människor. Spyr fan på han
Citera
2024-10-11, 18:22
Medlem
Faltas avatar
Nu närmar det sig med att Rask tjackis lägger upp en video såhär en Fredags kväll. Jag har lagt popcornen bredvid micron! Ska denna dåre från Trosa börja förtala någon annan snart? Chrippa och Farsan är dom två han har. Och nästa vecka ska Rasken tatuera andra sidan på huvudet. En gaddning förresten, det är väl inte gratis! Han spenderar pengar som en galning. Hur fan kan hans följare inte kräva en redovisning på pengarna som skulle gå till Terese? Hans följare är lika korkade som tjackis själv.
Citera
2024-10-11, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Nu närmar det sig med att Rask tjackis lägger upp en video såhär en Fredags kväll. Jag har lagt popcornen bredvid micron! Ska denna dåre från Trosa börja förtala någon annan snart? Chrippa och Farsan är dom två han har. Och nästa vecka ska Rasken tatuera andra sidan på huvudet. En gaddning förresten, det är väl inte gratis! Han spenderar pengar som en galning. Hur fan kan hans följare inte kräva en redovisning på pengarna som skulle gå till Terese? Hans följare är lika korkade som tjackis själv.
Jag fattar inte hur hur han vill förstöra skallen och nyllet mer. Det kommer ju inte direkt bli lättare för honom att skaffa nytt hyreskontrakt och jobb
Citera
2024-10-11, 18:30
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud
Vad tror du själv han tjänar då ?
140 innan skatt för september . Enligt förvisso Chrippa men nästan en video dagligen kring 30 k visningar.

Vad menar du att han skulle tjäna ?
Som dig dvs 15 eller nåt???
Jag har tittat på Rasks senaste 2årens deklarationer. Har du gjort det? Men jag är absolut ingen miljonär, det har du rätt i. Det känns som att du tycker att Rask är en schysst kille! Åk till Trosa och häng med honom, säkert spännande.
Citera
2024-10-11, 18:33
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Jag fattar inte hur hur han vill förstöra skallen och nyllet mer. Det kommer ju inte direkt bli lättare för honom att skaffa nytt hyreskontrakt och jobb
Rask är så korkad, han fattar inte någonting. Nej ingen anställning kommer någonsin bli aktuellt. Vem vill anställa Rask! Kan han något annat än att förtala människor.
Citera
2024-10-11, 18:43
Medlem
Crabby88s avatar
Deras ekonomi kommer vara körd och i botten inom 1 år
Citera
2024-10-11, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Detta året har han varit värre än någonsin. Helt manisk med hela Chrippa-dramat.
Rask är så jävla osäker i sig själv så han tål inte när någon som Chrippa gör narr av honom.

Chrippa är bättre på många sätt även om han har sina dåliga sidor.
Han tränar, reser mycket, får saker gjorda. Tex så fixa han boende väldigt snabbt.
Då gjorde Baronen narr av honom och påstod att de bodde i en källare.
Men där kom karman som Rask pratar om så mycket och bet honom i röven med flytten som basunerades ut men inte blev av
Hold your horses. Gjorde baronen narr av någon annans boende? Förstår han inte att han bor i en skolåda?
Citera
2024-10-11, 19:46
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Hold your horses. Gjorde baronen narr av någon annans boende? Förstår han inte att han bor i en skolåda?
Jo för han står inte ut i en månad till i den där lägenheten!!
Citera
2024-10-11, 20:43
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Deras ekonomi kommer vara körd och i botten inom 1 år
Är den inte redan det? Ett tillfälligt uppsving från Alf, den sista månadspengen utbetalt i en klumpsumma och han lägger som förväntat allt på börsen.

Blir inga räksmörgåsar 2025.

#RingMange
Citera
2024-10-11, 21:09
Medlem
nullbytes avatar
Nu har motorn på bilen gått söder och den ska tydligen skrotas.
Citera
2024-10-11, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nullbyte
Nu har motorn på bilen gått söder och den ska tydligen skrotas.
Vilka underbara affärer den stora magnaten från trosa gör.
Citera
2024-10-11, 22:16
Medlem
Grisens senaste kan nås via den här länken:

https://old.bitchute.com/video/VaKkXjBZ9Oa2/

Bajsmannen ska stoppas!
Senast redigerad av StorTuffBiker 2024-10-11 kl. 22:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in