2024-10-11, 20:02
Medlem
Pinkiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softpotatis
Äntligen nån som svarade på min fråga ja kanske inte på min fråga men ändå framgår vad MC-ledaren gjort! Tack så mycket. Och Ja, jag kan hålla med det där med fortkörning är riktigt illa....jävla gangsters borde faan avrättas!
Det handlar inte om fortkörning för övrigt...
Citera
2024-10-11, 20:03
Medlem
jhww82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettveken
Han är gift med en av Åkessons ytligt bekanta och befann sig på en fest han inte blivit personligen inbjuden till utan som respektive till den ytligt bekanta som blivit inbjuden, men du kan inte säga vilka brott han dörmts för eller på vilket sätt Åkessons skall hålla ansvarig för saken? Eller menar du att Hedarv är en av Åkessons närmaste män och att dom två tillsammans sitter och gör upp om vem som skall ta hand om inkomsterna från garderoben på Stadt?

Ytligt bekanta? Han sa själv att han känt henne i 25 år.

Försök inte…
Citera
2024-10-11, 20:03
Medlem
Pinkiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettveken
Han är gift med en av Åkessons ytligt bekanta och befann sig på en fest han inte blivit personligen inbjuden till utan som respektive till den ytligt bekanta som blivit inbjuden, men du kan inte säga vilka brott han dörmts för eller på vilket sätt Åkessons skall hålla ansvarig för saken? Eller menar du att Hedarv är en av Åkessons närmaste män och att dom två tillsammans sitter och gör upp om vem som skall ta hand om inkomsterna från garderoben på Stadshotellet?
Han är gift med Åkesson nära vän sedan 25 år och jag tror jag nämnde ett brott.
Oavsett domar el inte,det avgör inte om någon är kriminell det är ett antal av dessa "pojkar" på högre pos inom ex mc gäng som inte är dömda för något.
De dömda finns längre ner i kedjan och bland dom som dessa mc gäng anlitar för div brott.
B l.a div skjutningar de senaste åren
En skjutning var ju ex på Emporia, den som egentligen möjliggjorde för Hedarv att få "äran" att bli "president"
Senast redigerad av Pinkies 2024-10-11 kl. 20:11.
Citera
2024-10-11, 20:04
Avstängd
Citat:
Är du efterbliven? Jag ifrågasätter inte det moraliska i ärendet utan vad människan som var på JÅ bröllop har gjort eller åtalats för alternativ suttit inne för.
Ok så då utgår jag från att du tycker att det är bristande vandel att vara president i en kriminell mc-klubb. Bra, då fick vi det ur världen.

Då går vi vidare med begreppet "omdöme". Gissar att du har koll på vad det betyder. Tycker du att den partiledare som införde begreppet vandel i den politiska debatten visar på gott omdöme när han låter en person med bristande vandel närvara på både bröllop och ett flertal andra privata tillställningar?
Citera
2024-10-11, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av araka
Maggan kanske skulle passa på att köpa några kombilotter med tanke på vilken tur hon har just nu.
Att sitta och hålla på något man kan spinna loss på för att få fokus på egna misstag är inte tur, det är vänsterpolitisk fallenhet för att slippa se sin makt gå förlorad. Det handlar bara om att inse att folk är mer lättlurade än dom inser.
Citera
2024-10-11, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkies
Det handlar inte om fortkörning för övrigt...

Ok då bokföringen är faktiskt inte ok heller, men kände att det kanske inte skadar andra människor vilket en fortkörning kan göra!
Citera
2024-10-11, 20:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av araka
Maggan kanske skulle passa på att köpa några kombilotter med tanke på vilken tur hon har just nu.
Ja först AKB-debaclet och nu Jimmie-skandalen. Det går dåligt för Tidö nu.
Citera
Medlem
jhww82s avatar
Citat:
Är du efterbliven? Jag ifrågasätter inte det moraliska i ärendet utan vad människan som var på JÅ bröllop har gjort eller åtalats för alternativ suttit inne för.

Så du tror på riktigt att det är gängledaren i vilket gäng som helst, som utför brotten? Har du inte någon kunskap om hur gäng eller maffia fungerar? Och varför det är så svårt att sätta gäng- och maffialedare bakom lås och bom.

Intressant hur du går i försvar av en gängledare för ett kriminellt MC-gäng.

Helt sjukt egentligen om du är Sverigedemokrat med den moraliska kompassen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkies
Han är gift ned Åkesson nära vän sedan 25 år
Hedarv är vad jag förstår respektive till Mattias Karlssons f.d. som gjorde slut med Mattias under valturnen 2018. I alla fall om man skall tro de uppgifter som lämnas av attias själv. Men du menar att Hedarv i själva verket är pappa tll Mattias barn och han gifte sig med Mattias Karlssons fru redan innan Mattias hann dit?
I valrörelsen 2018 blev du dumpad av din dåvarande flickvän. Du var deprimerad, hade panikångest och led av utmattningssyndrom. Hur mådde du egentligen? Fick tv-kamerorna se allt?

– Både och. Det var nog både bättre och sämre. Jag hade bra dagar och fina stunder med familjen, och det fanns stunder när det var sämre än vad som visas i filmen. Och det var inte bara att jag blev dumpad, jag kände att jag inte hade kontroll över tillvaron. Jag fick liksom inte ihop livet.
https://www.expressen.se/nyheter/sd-toppen-om-rasismen-mot-flickvannen-frustrerad/
Citera
2024-10-11, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ok så då utgår jag från att du tycker att det är bristande vandel att vara president i en kriminell mc-klubb. Bra, då fick vi det ur världen.

Då går vi vidare med begreppet "omdöme". Gissar att du har koll på vad det betyder. Tycker du att den partiledare som införde begreppet vandel i den politiska debatten visar på gott omdöme när han låter en person med bristande vandel närvara på både bröllop och ett flertal andra privata tillställningar?

Jag har fått svar på min fråga nu så jag ids inte ta upp något som du ifrågasätter vilket jag inte ens tagit upp! Nu vet jag att människan som var på bröllopet har åkt dit för bokföringsbrott samt fortkörning det var allt jag frågade efter! Men tack för ditt arrangemang i frågan!
Citera
2024-10-11, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhww82
Ytligt bekanta? Han sa själv att han känt henne i 25 år.

Försök inte…
Är det Mattias Karlssons f.d. fru som är den gängkriminella? Ni får väl för bövelen hålla ihop narrativet? Så svårt kan det inte vara att bestämma sig för vad man skall fåna sig med.
Citera
2024-10-11, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhww82
Så du tror på riktigt att det är gängledaren i vilket gäng som helst, som utför brotten? Har du inte någon kunskap om hur gäng eller maffia fungerar? Och varför det är så svårt att sätta gäng- och maffialedare bakom lås och bom.

Intressant hur du går i försvar av en gängledare för ett kriminellt MC-gäng.

Helt sjukt egentligen om du är Sverigedemokrat med den moraliska kompassen.

Nä jag är ganska blåögd gällande den frågan jag antog att för att.bli en ledare i ett kriminellt gäng så fick man arbeta sig upp och då utföra en massa skit så min fråga.kvarstår vad har han åtalats för eller är misstänkt för? Men du behöver inte svara då jag nu fått svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in